![]() |
Hebben jullie ook wel eens dat er niemand...
op msn is?
Ben je dan helemaal overgeleverd aan het forum, of ga je dan weer van de comp af? Share your thoughts... |
ja... nu...
dan toch maar gaan eten, aankleden & leren ookal heb ik daar even helemaal geen zin in... |
nee zelfs niet op dit vroege tijdstip
|
Ìk heb ook altijd wel iemand op msn gezien :)
|
dan ben ik overgeleverd aan het forum en ga ik snel weg,
er zijn trouwens altijd wel mensen online maar altijd de verkeerde mensen, waar ik nooit zin heb om mee te praten |
nee, ik heb een paar mensen in mijn lijst staan die 24/7 online zijn :confused:
|
Ja er zijn wel altijd zowieso een paar mensen online maar die zijn 24/7 online dus die zijn er dan ook niet zo vroeg. maar ja dan ga ik gewoon wat anders doen ben toch nooit alleen maar bezig met msn
|
Of ze moeten bij mij een avond allemaal niets van me hebben of mn hele lijst is off, of ze spreken me massaal aan. Maar als er niemand is ga ik mailen of forummen, maar niet offline.
|
Ik blijf soms online en ga dan naar het forum of ik ga totaal iets anders doen een spel ofzo en dan zet ik MSN uit
|
Ja, nu maar ik heb me ook niet aangemeld :) Ik ben op school en daar kan je niet msn-en
|
nee, eigenlijk niet.. Alleen 's nachts, maar zelfs dan zijn er wel op msn, maar die zijn dan afwezig (dus zijn er eigenlijk toch weer niet)
|
Dat heb ik héél soms.
Maar dat maakt niet veel verandering met andere tijdstippen, want ik ben vaak sowieso niet aan het chatten. |
ik blijf niet achter de computer voor msn en ik ga er ook niet eerder bij vandaan als er niks op msn te beleven is... meestal ga ik forummen en mailen enzo en ondertussen msn. Als ik naast msn niks meer te doen heb kap ik er meestal mee, dus tis niet zo dat ik me meteen verveel als er niemand op msn zit
|
ja zoals nu niemand online, kan ik teminste lekker rustig muziek downloaden
|
Dat gebeurt eigenlijk vrij vaak. Mja, dan zijn er wel een hoop mensen online, maar dan heb ik ff geen zin in smalltalk maar wil ik gewoon werken, of spelen, of zoeken naar muziek (ik zoek nogal intensief en moet mn gedachten erbij houden)
|
Nee, een paar mensen zijn gewoon al-tijd online, eigenlijk. :confused:
|
Nee.
Er is altijd wel IEMAND online. |
een keer gehad, toen zat ik echt zo van ":eek: WOW!"
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijd niet gezien, ook jij weet vast niets op het defect van mijn msn?? Nu zie ik je nooit meer (op msn dan) , ik kan me niet aanmelden, dan loopt de hele computer vast!! |
Ja, regelmatig.
Ik heb geen vrienden :D |
ja vaak.
Om 6:45 is er neit vaak iemand online, maar als ik dan toch wakker ben ga ik maar forummen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |