![]() |
OK,
Bijna is het weer vaderdag.!!! Niet dat ik het goed met hem kan vinden we zijn water en vuur.. maar goed vaderdag=vaderdag en we zijn zowat verplicht om wat te kopen :rolleyes: MIJN VRAAG: WAT kopen jullie voor jullie paps???? (n) |
een grote taart met een of ander tekstje erop !! en dan lekker meesmullen !!!!!!!! :D
|
dat is toch niet komende zondag he? anders krijgt ie niets :o (als t die week erop is ook niet btw :o)
|
heb ik nog niet overlegd met mijn broeders en zuster, maar ut zal iets worden:
a. voor de tuin b.om te lezen c. iets voor hun lieftallige camper of boot d. iets anders :p neej geen idee nog, maar ut zal wel weer iets standaards worden...hij heeft nu eenmaal geen wensen, zegt ie... :cool: |
wij zijn met vier kinderen thuis, en deze keer is het mijn broers beurt om voor een kadootje te zorgen ;) :D
|
Ik koop nooit wat, mijn vader vergeet het toch :o
|
niets. doen we niet aan.
|
wanneer is het vaderdag?? :o
|
vorig jaar hebben we voor hem een scheerapparaat gekocht. Hij weigerde hem te gebruiken, we moesten het terugbrengen. "de oude is nog goed" :rolleyes:
Nu willen we hem een nieuwe elektrische tandenborstel geven, maar daar zien we denk ik dus nog wel vanaf. Hij krijgt wel weer sokken. |
3e zondag van juni, toch?
|
Zondag 16 juni is het vaderdag..
Ik koop een luchtje voor hem: Burberry Touch for men (nu in de aanbieding bij de ici paris xl ;) ) gewoon eau de toilette en all over shampoo :) |
Citaat:
Ik geef gewoon weeeer een zak drop (voor in de auto) doe ik al bijna elk jaar. En als ik dat niet ben doet een van mijn broers dat wel. |
niks...
het is mijn geval een beetje lastig om aan deze 'feestdag' mee te doen... |
Ik zou het niet weten koop altijd samen wat met me zus maar hij wil nooit wat hebben vind et zonde van ons geld maar zal wel iets worden kweet alleen nog niet wat
|
Hij krijgt niets.
|
Citaat:
Euh, wij zullen wel weer iets vaags van twintig gulden ofzo doen met z'n drieën ofzo. Hij blij, wij goedkoop af. :) |
mijn pap is lkkr in oost frankrijk:D
|
Citaat:
daar kan je tegenwoordig ook zeer veel mee kopen :rolleyes: :D |
keb al gekocht...
video bandje brandbare cd'tjes en uhmm zo'n kaarten bak voor adressen. |
Wanneer is 't dan?
|
niks. ik haat hem. hij weet niet wanneer ik jarig ben, krijg nooit iets van hem, dus waarom zou ik hem iets geven? ik geef hem ook niks op zijn verjaardag.
|
Niets.. Waarom wel? Moederdag is even nutteloos als vaderdag en voor moederdag koop ik al niets :D
|
een boterham ofso :p
|
Kga samen met mun broertje van die knuffeltjes kopen voor op zun motor :D
|
Normaal kocht ik altijd een fles Whisky voor hem .. maar sinds hij de laatste tijd vaker aangeschoten (en vervelend) is, zie ik daar bij nader inzien maar vanaf.
Probleem: ik weet bij god niet wat ik nu moet gaan kopen :rolleyes: |
een fles bacardi
|
Maak een pennenbakje van knijpers! ;)
Hier een paar tips voor als je doorsnee wilt doen: Aftershave, ontbijt op bed, muziek cd, video/dvd, speciaal bier, boek, iets voor in de tuin, stropdas, foto van de kinderen, planten, kaartjes voor concert/theater/bioscoop, abonnement op een tijdschrift, scheerapparaat, barbecue, wijn, horloge, badjas. |
pina colada
douchegel goed boek/leuke cd wax voor de auto (die je er uiteindelijk zelf nog op moet smeren :s) |
Citaat:
|
Sinds me pa een paar dagen een nieuwe PC heeft hebben me pa en ik besloten om voor hem Soldier of Fortune (2): Double Helix te kopen, dus kan ie (en ik :D) meteen zn PC met één van de nieuwste spellen uittesten.
Zal me zus ook wel vragen of ze er aan mee betaald :) |
Daar doe ik al 5 jaar niet meer aan. Geldverspilling.
|
Ik heb nog steeds ergens een zelfgemaakt vaderdag cadeau uit groep 6 liggen :o
|
Citaat:
|
2 koffiemokken.. had er ook al 2 aan mijn moeder gegeven op moederdag.... zo hebben ze er 4 is wat handiger
|
Nix :p
|
WaNNeeR?
|
Vaderdag is morgen toch? En toch niet de 16e?
Ik vind zo'n dag niet nutteloos, misschien is het wel net als Valentijn en moederdag gericht op consumptie maar ik vind dat een cadeautje altijd eens een plezier kan doen. Hij leest graag, dus geef ik een boek :) |
hij wou nix, dus ik ga wel ff in het dorp kijken of daar nog wat is... anders krijgtie weer gewoon een jipenjannekechampange, net als vorig jaar. moettie maar wat opgeven hoor, nu krijgtie iets wattie niet wil hebben, ik zit er niet mee. hij ook niet.
t gaat om het gebaar |
Ik hoef nix te kope! :p
Mijn pa is 6 juni jarig, dat valt kort bij vaderdag, dus hebben we het samen gevierd. Maar natuurlijk krijgt hij een knuffel van me volgende week zondag! :D |
Citaat:
|
Geen idee... brand wel een CD voor hem ofzo. :D
|
Is t morgen al?
Dan is t nu te laat :o anders had ie een zak engelse drop gekregen. |
een tutu
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaaa, sokken :):) Ik denk dat ik m wel ennuh...tuinschepje geef ofzo :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |