![]() |
Zal gratis email verdwijnen?
Ik ben lid van moerstaal.nl en nu hoorde ik dat veel emailaanbieders gingen verdwijnen
Citaat:
|
al m'n emailadressen dan weg ofwat? :(
maar wat is je bron? |
Zou niet leuk zijn als hotmail stopt met het gratis services aanbieden.
|
ik zou er wel voor willen betalen, lijkt me niet meer dan logisch..
|
Hotmail weg? Ze zouden gek zijn.
Overigens bestaat Yahoo!-mail nog steeds, alleen niet meer in forward- of POP3-vorm. |
POP3-vorm gedoe moest je voor gaan betalen dacht ik, maar hoe het precies zit weet ik niet.....
|
Ik gebruik hotmail, zal echt niet handig zijn voor mij als dat verdwijnt.
|
Mij maakt het niet uit, ik kan met hotmail toch geen mailtjes meer lezen en versturen op mijn computer :(
|
ik hoop het niet, ben nl een zeer intensief hotmail gebuiker. Maar als het verdwijnt, dan kan ik nog terugvallen op mijn proivderaccount (als die nog wel gratis blijven)
|
Citaat:
moerstaal |
ik geloof dr niks van... vast net zo'n verhaaltje als dat hotmail je account delete als je dit mailtje niet doorstuurt naar op zn minst 10 mensen :rolleyes: :p en anders heb k mn school-emailadres en dat van mn provider nog...
|
ik ben nu gaan betalen voor Het Net, tis zonde maar jah, k denk dat het op den duur toch zal moeten...
|
Citaat:
|
achjah, ze proberen bij hotmail ook nu iedereen aan extra ruimte te lijmen, omdat als je postvak te vol zit je geen meeltjes meer kunt sturen en ontvangen enzo. Ik denk dat het best mogelijk is
:( maar je kunt toch eigenlijk niet iedereen zomaar voor een gratis service laten betalen?? |
Citaat:
|
Citaat:
En gratis e-mail zal nooit echt verdwijnen denk ik. Zoals Hotmail nu doet, zit er aan elke mailtje al reclame in. |
Beperking zal wel liggen in attachements. Lijkt mij wel logisch.
|
Uiteindelijk denk ik wel. Nou jah, heb ik tenminste nog mn @home adres :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |