![]() |
Verrassen
wie is de laatste persoon die jij hebt verrast?
|
ik verras momenteel iedereen...
iedereen is stomverbaasd dat ik mijn haar heb afgeknipt... en dan zo kort :D ik krijg wel alleen maar positieve reacties :) |
Me zus
|
een vriendin van mij wazz jarig vandaag .. heb haar verrast met een hele vette cd ..waarop 10 minuten lang mij en mijn vriendens onzinpraat en zang kwaliteiten te horen waren :D :p
|
ik morgen een vriend die verjaart
de laatste keer was een vriendin van me, met een grafiet en een glimlachje :D :p :eek: |
m'n buurjongen toen ik bij de bushalte opeens voor z'n neus stond toen hij helemaal verdiept in zijn sms-jes was :D
|
5 vriendinnen toen ik na hun excursie ineens achter hun bus aanrende om ze te begroeten terwijl ze dachten dat ik allang thuis zat (ik was ook net terug) :D
|
een goede vriend gezegd dat hij een 3 had voor zijn duits :o:D... maar de leraar had nog niets nagekeken, hij schrok :D:D
|
me ouders toen ik 9 uur terug was van werk
|
lindansje, toen ik haar verzoeknummer in m'n programma draaide een uurtje geleden :)
|
Vanmiddag op de fiets een oude vrouw toen ik der inhaalde
|
Mijn vriendin toen ik plotsklaps mijn haar geverfd bleek te hebben, zonder haar eerst in te lichten :D
|
uhm?
|
Mezelf, door niet om elf uur maar om kwart voor twaalf thuis te komen daarnet
|
Mn vriend, door zn snor (Juk :eek:) eraf te halen :D
|
een bewoonster die ik een kop koffie ging geven:)
|
Een vriendin van mij die ik verraste met een telefoontje, ik had haar al een tijdje niet meer gesproken
|
mezelf,
door me ongeloflijk te bezatten met een vreselijk pauperige drankje |
Citaat:
ikke de buren door op te bellen dat ik gek werd van de muziek. niet dat ze er nou mee opgehouden zijn. leuk joh. geestenmuziek. |
Citaat:
|
mn moeder, omdat ik zei dat ik haar waardeerde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |