![]() |
grootste bezigheid
wat heb jij vandaag het langste gedaan?
|
Onzinnen. :(
|
forummen (eerst lezen, toe replyen, nu posten) :o
had vandaag vrij |
tot nu toe was het klussen op zolder denk ik (raamkozijn aftimmeren) maar de komende drie uur ben ik on air dus ik denk dat m'n grootste bezigheid voor vandaag radio maken zal zijn...
|
geslapen
|
gewerkt
|
gewerkt bij de mac :D
|
uh schoolexamen gemaakt
een 5,8 gehaald op schoolexamen natuurkunde doe nu in 5vwo na12 en op havo (wat ik volgend jaar ga doen) na1 dus wordt denk ik omgerekend naar een 7,8 :) gewerkt voetbal gekeken gewinkeld.. niets was lang dus... |
gewinkeld (y)
|
gelegen
|
op school zitten vervelen :D
|
voetbal gekeken
|
tv gekeken
|
geslapen
dat was van 0:00 tot 8:15 (met 3-voudige wek-service :D) |
Werken
|
ziek wezen :(
op onzin zitten met Methuus :o |
er klopt iets niet :D
8 uur geslapen 5 uur gewerkt 2 uur gereisd dan zal ik wel het meest geslapen hebben :confused: |
Citaat:
*doet ff rekenen* dat duurde 9 uur. zo das mooi gewerkt voor vandaag |
Tv kijken..:/
|
Slapen
|
In bed gelegen.
Van 0.30 uur tot 15.30 uur. :eek: |
inet denk ik
|
Kamer anders indelen.. is wel cool, zit nu achter computer .. links tower workstation onder tafel .. rechts tower van server :D monitor in het midden :)
Zit dus achter 2 PC's in feite :) |
Ehm...volgens mij leren en computeren
|
euhm reizen:P eerst op de fiets naar de stad, toen weer terug, naar m'n moeder, terug naar m'n vader, met de bus naar de stad, weer terug, naar m'n moeder, terug naar m'n vader..:D jah niet helemaal handig, maar 't kwam zo uit:p
|
luieren
|
motor gereden
|
Momenteel: vervelen
Ben ik zo intensief mee bezig dat het bijna pijn doet |
voetbal kijke en films downen
|
Vandaag : draaien, 4:30 uur :)
Maar ik denk dat ik daar vanavond met computeren vast wel weer overheen kom. Ben nu veel te brak om uit te gaan :( |
masturberen (y)
2x op een oor de weekse dag 6x op een weekendse dag, om de regelmaat erin te houden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |