![]() |
heb jij een oproep?
Voor de menigokoken C prikkiej?
Ik moest huilen (privé omstandigheden) en jij, ga je, zie je ertegen op. |
ja, ik ga, en ik zie er niet tegenop. Moet die dag ook nog naar de tandarts.. lekker alles in een keer weer gehad :)
En ik weet niet wat gaande is, maar sterkte iig! |
heb een oproep
moet 21 juni ga wel ga zekerweten bijna flauwvallen (kan niet zo goed tegen prikken) |
ik moet 21 juni om 14.30
en ik zie er niet tegenop... gewoon keihard gaan zingen deed ik ook in groep 5 en toen had ik niets gevoeld... dus mijn tip KEIHARD GAAN ZINGEN!!! |
ik moet in de jaarbeurs in utrecht :(
moet nog vrij nemen ook, terwijl ik hem niet nodig heb |
k heb nog geen oproep gehad, maar als ik er eentje krijg ga ik gewoon, k ben de laatste tijd genoeg prikken gewend (heb heel die k*t pollinex kuur gehad van 6 prikken)
|
Citaat:
|
k heb een oproep maar ik weet niet of ik ga want ik ben in oktober of november ofzow ingeënt.
Maar nou weet ik niet of dat vaccin van toen een paar jaar beschermt of m'n hele leven. Dus eerst ff navragen. |
Ja laatst gehad..
Ik moet begin juli.. Ben er niet bang voor ofzo..Ik ben juist blij dat ik dat ding krijg.. |
Ik ben ook opgeroepen iedereen tot 19 jaar.
Tuurlijk ga ik, ik ben blij dat we die spuit krijgen. Iedereen moet gaan vind ik, klagen ze er over dan moet er eigenlijk gewoon een lijst aan ze laten zien worden met mensen die overleden zijn eraan en hun leeftijd erbij, dan schrikken ze wel. |
Ik raad iedereen aan om absoluut ernaar toe tegaan.
want ik heb zelf de verschillende versies gehad bloedvergiftiging,infectie,bacterieele versie en ik heb kinderen naast mij gezien (2maanden lang) waar gewoon benen van afsterven door de bloedbacterie.. Zoiets wil je echt niet mee maken. En dan voor je ouders, als je het ziekenhuis word ingebracht en je komt meteen op de ic en dan raken ze je kwijt dat is pas hardgelach voor je familie gelukkig ben ik er (op kleine dingen) goed vanaf gekomen en hebben ze me terug kunnen halen. Maar na al die kinderen gezien te hebben dan wil je die prik vandaag nog.... Want er is niets mooier dan gezond leven....... voorkomen is beter dan genezen. (((( GEEN DATING HIERONDER)))) Ik zoek ook gelijk mensen die menigokokken / nekkramp hebben gehad om ervaring mee te bespreken) |
Citaat:
|
Nog niet opgeroepen, zal wel komen nog...
Heb er geen zin in. Immers, als de rest van Nederland em krijgt, heb ik em niet nodig. :) |
Citaat:
Je blijft toch niet eeuwig in NL ofzo..:/ |
Nee, daar ben ik te oud voor.
|
neen, maar ik woon dan ook niet in Nederland.
|
Balen ik ben gewoon een week later 19 :)
|
nog steeds niet gehad.. en t begint al zo rond 20 juni hier :confused:
|
15 juni in het mediapark
|
Nee, ik junk niet met jullie mee.. :)
|
ja gisteren,
ik ging zitten en voordat ik hat doorhad zeiden ze: 'ga maar weer' het stelde echt nix voor. moest ik daar helemaal voor naar Steenwijk :mad: |
sorry dr is al een topic over:
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=109902 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |