![]() |
stelling: Bezope tongzoenen is k*t
volgens mij staat deze hier niet goed maarja.. (ik kon niet kiezen)
nou ik vind t best wel bagger vooral als je er veel op hebt |
nooit gedaan... niet bezopen en niet nuchter
|
Tja, lijkt me ook, maar voral voor iemand die niet bezopen is, die met iemand die wel bezopen is tongt. Is een vriendin van mij overkomen. Hij had nog net niet in dr mond gekotst, maar het scheelde niet veel :eek: :eek:
:D |
jezus jochie, je bent 14, hebt al tongezoend EN bent bezopen geweest
:rolleyes: het zal allemaal wel hoor. Ik ben niet bezopen geweest EN tongezoend...dat eerste ben ik sowieso niet echt geweest, duz... |
Citaat:
Op 14 begint het meestal |
Citaat:
Misschien wel, maar alletwee tegelijk lijkt me sterk voor een 14 jarige |
Citaat:
tja, ze beginnen steeds jonger :D (*is ook nog maar 14*.....maar nog nooit echt bezopen geweest hoor (y) ) |
Citaat:
|
nou ik wist met zuipen niet te stoppen normaal kan ik wel redelijk wat verdragen maar nu had ik 12 flesjes in 2 uur op
het meisje had er ook veel te veel op en dan krijg je zoiets wel eens later op de avond hebben ze ons alleen nog maar water gegeven ................. vreemd |
Citaat:
|
Grote meid...
|
sjongejonge wat stoer zeg!
wat voor soort ouders heb jij? |
Citaat:
|
er staat ook 14M ja
en m;n ouders hadden niets in de gaten omdat ik zo kalm mogelijk bleef .en ik ben toen vlot naar bed gegaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis met bezopen tongzoenen? Hoe meer alcohol, hoe geiler je wordt. Ik wel iig :D
|
klopt :)
ik heb al 3 keer gehad dat ik onderbrak en naar de wc rende omdat ik er zo draaierig van werd ? :) |
Als je de enige bent die zat is wel ;)
|
t was op een fuif
volges mij was iedereen wel zat |
Citaat:
dan val je over elkaar heen enzo haha |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
naaahh kotsen was er niet bij
bij haar wel (was wel buiten) |
Ben wel bezopen geweest ...maar dan heb ik echt geen behoefte gehad om met mensen te gaan zoenen .. nee en vooral nie met (zatte)onbekenden ...
|
nou het was geen onbekende
en het is trouwens nog goed afgelopen.. ik ga nu met haar |
Bezopen zoenen sucks idd
Heb 't wel eens gedaan, dan ook zo zat dat ik eigenlijk niet meer kon staan, ik moest in een hoekje hangen en zij moest me bij wijze van spreken vasthouden. Beetje gênante vertoning. Maarja, zij wilde het. |
Citaat:
Gefeliciteerd met je vjaardag btw. :) |
inderdaad proficiat boardbabe
|
Citaat:
|
Neuken is eigenlijk idd nog beter helemaal gelijk kerel!!
|
t zou eigenlijk naar alcohol moeten gaan. Maar ik vind het een beetje een loos topic, als je dr een topic wel openen, open je hem daar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |