![]() |
wie/wat/waar
wie ben je
wat ben je aan het doen waar ben je het aan doen (y) |
maartje
computeren m'n kamer (n) |
wie: ik ben stefanietje en ik kom uit Hoorn, ben 17 jaar.
wat ben ik aan het doen: nu op het moment antwoord geven op jouw vraag, strax naar een verjaardag en dan uit. waar ik dat aan het doen ben? Nu ben ik thuis in hoorn achter de computer die in de woonkamer staat, strax in amsterdam naar een verjaardag, en dan in hoorn naar de discotheek, celebration. (y) :p :D |
- Wie ben je? Een aardbolbewoner.
- Wat ben je aan het doen? O.a. forummen en een muziekje luisteren. - Waar ben je het aan doen? Incorrecte vraagstelling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie ben je
- Karen wat ben je aan het doen - forummen waar ben je het aan doen - het doe ik niet, forummen doe ik thuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie -> Myrthe
wat-> msnen en forummen waar-> aan de compu zo goed??żżż |
Citaat:
|
wie ben je VIELUP wat ben je aan het doen gat in mn broek bij mn kruis aan het dichtnaaien op een verschrikkelijk slechte manier waar ben je het aan doen voor de pc |
Wie: Jantiena
Wat: computeren Waar: m'n kamer |
Citaat:
|
ik ben shock en ik zit op zolder te computeren
|
Citaat:
computeren (mensen uitnodigen voor mijn feest) ennuh ik doe het in ons kantoor |
Wouter, computer, zolder
|
- Hannah
- forummen, msn-en, tegen mijn broertje aan het schreeuwen (eigenlijk ben ik best multifunctioneel):eek: - achter mijn computer, die in mijn computerkamer staat, die weer in ons huis staat, die weer op mijn plein staat, en ga zo maar door.... |
-Victoria
-Forummen, msn-en, half slapen, -In mijn kamer |
Sixie
Compu-en Kamer |
Geraldine
vervelen huiskamer |
*- Jose.
*- Jouw vragen beantwoorden. *- In de slaapkamer van m'n broer. |
Wie: Wolter
wat: computeren/chatten/e-mail lezen/radio luisteren waar: in de computerkamer |
Anne
forummen en m'n haar aan het kammen in de woonkamer :D |
pv
doh forummen op mn slaapkamer |
net of iemand het ook maar iets interresseert...
nouja... Martijn forummen (ik zou Muziek moeten leren..maarja) op mijn kamer. |
Lotte
Compteren en wakker worden Bij de computer |
* Michaela
* Vervelen * OP de PC (jah, zit er bovenop :p) |
wie ben je: daan
wat ben je aan het doen: muziek luisteren, forummen waar ben je het aan doen: in mijn kamer, achter mijn bureau |
sacha
forummuh en meezingen met de muziek:o:D achter de comp in de studeerkamer:) |
Ik ben Oizo / Mestreech4ever / Marc.
Ik ben aant forummen en zit op MSN * gaaaap * weer geen ene kloot online :D Ik zit nu op de zolder thuis, daar staat onze comp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |