![]() |
typen -1 vinger
Ik heb mezelf in me vinger gesneden en nu probeer ik die te ontwijken met typen. Op zich nog een hele opgave
Weleens last van gehad? |
ja
|
jup, half jaartje geleden ofzo mijn linker-middel-vinger tussen de hema-vleeswarensnijmachine standje 10 gehad.. topje deraf.. kon der niet mee tiepen :) nog niet trouwens
|
ik typ niet met al mijn vingers, dus zolang het mijn wijsvingers niet zijn moet het nog aardig lukken :)
Ga nog wel een typcursus volgen, het kan altijd sneller :) (En een bepaald iemand mag hier zijn mond weer houden ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, mn zusje knalde de deur dicht op mn middelvinger.
er zit nu een blauw plekje onder mn nagel, bloed die daar is blijven zitten. staat best vet:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met typen niet nee, maar wel toen ik in groep vijf zat had ik mij rechterpols gebroken en toen moest ik ineens met links gaan schrijven -> ram irri! Maar nu kan ik 't allebei :D
Maar tis trouwens ook vervelend als je iets zit te eten ofzo, want dan mot ik met een hand typen en dat vind ik al ***, dus al je met een vinger moet type ... |
ik kan tegenwoordig redelijk snel met 1 hand typen.
vinnik ook wel een hele prestatie. kwam dan meestal omdat ik iets in m;n ene hand had (telefoon ofzo) en tja, je moet toch iets om maar te kunnen blijven forummen :D |
Citaat:
|
kan een vrouw makkelijk vingeren met een andere vinger als de vinger waarmee ze het gewend is te doen, iets mankeert?
|
ik typ altijd met een vinger of zes à zeven, dus als ik mijn pinken of mijn duimen niet meer kan gebruiken heb ik er niet zo veel last van, andre vingers wordt voor mij wel een probleem
|
ja, anderhalve week geleden had ik een wrat laten weghalen.
|
mjah, ik heb er nooit zo'n last van.
|
wat ook heel lekker is als je een vinger gekneust hebt. Ik ben zo gewend om met 10 vingers te typen dat ik er dan toch automatische mee typ en dan is het AU!
|
Ik type met 3 vingers.
|
Ik typ sowieso maar met 2 en soms 3 vingers. Als ik met 1 moet typen gaat dat prima hoor, alleen wat langzamer ;)
|
Nee, ik ben tenminste zo verstandig om me niet in de vinger te snijden :D:p
|
Citaat:
hmz, vast niet...jou kennende :P Citaat:
Citaat:
|
Echt leuk dat ze zich aangesproken voelen :D Nee Tim, jij bent het niet :p
|
Citaat:
|
Ja, vorige week nog. Ik had drie blaren op mijn handen. Twee op één en die deed erg zeer. ik kon toen wel tiepen met 1 hand, en met twee vingers van mijn andere hand. Gelukkig is het nu al weer over. Je handen heb je veel te vaak nodig.
|
Heb ik nog nooit gehad. Ik wacht ook nog op m'n eerste RSI klachten.
|
vorige week had ik m'n pinkje verstuikt, was best onhandig... maar ach, 't was m'n linker pinkje maar, zo dikwijls gebruik ik de w, de q en de a toch niet...
|
Citaat:
|
*had een keer een blauwe hand zowat* .. krijg je als je iemand slaat :o maar dan is typen idd vervelend :eek:
|
jah nou ik type normaal gespoken met 10 vingers (typcursus gehad) en toen had ik mijn linkerpols gekneusd en toen kon ik ook alleen maar mijn mijn rechter hand typen.... zwaar irri!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |