![]() |
Wat is het eerste wat je gaat doen.......
.....als je zomervakantie krijgt???
Dus echt het eerste wat je doet als je de school uitloopt na je laatste les of proefwerk? Ik ga vrijdag een terrasje pikken met een vriend. Lekker genieten op het Vrijthof met een pilsje en naar meiden kijken. :cool: |
ik krijg geen vakantie, wat moet ik nu? :(
|
Ik heb niets gedaan...
|
Ik heb vanaf ehmz.. 2 maanden geleden tot september vakantie, dus.. Ik weet niet meer precies wat ik toen deed. :D
|
ik heb nog 5 schooldaagjes, en daarna ga ik gewoon weer es uitslapen.. das wel nodig :cool:
|
Op terrasje zitten en vieren dat er weer een schooljaar voorbij is ,en we nog maar eentje te gaan hebben (als het meezit)
|
7 films huren en lekker op de bank liggen
|
Citaat:
|
Volgens ons hebben we al vakantie, en ik heb afgelopen woensdag gedaan uuuh een scriptie afgemaakt die ik nog even in moet leveren. Goed begin van de vakantie he :confused: ?
|
koffer inpakken
|
Niets? :)
|
slapen:D
|
Das over een weekje :)
Dan ga ik eerst een heleboel examenfeestjes af, hele dagen op het terras doorbrengen, zeilen, met vriendinnen naar Zuid-Frankrijk, in elk geval elke dag genieten (y) |
Citaat:
Ik ging overigens na mijn laatste examen 4 jaar geleden direct meehelpen met het verhuizen van mijn vader's kantoor .. vakantie zat er niet in. |
ik moet nog 3 weken :/
Ehm dan geef ik met een goeie vriendin een verjaardagsfeest (ik ben al jarig geweest, zij moet het dan nog worden), ook om te vieren dat het schooljaar erop zit :) |
bieren, en ik heb augustus ook geen herkansingen :)
|
flink genieten en bewust niks doen, want ik heb vakantie tot 8 juli. Daarna 6 weken werken en dan meteen op stage, en dan is het weer februari...
|
ike ga met een paar vrienden in 't park hangen ,blowen :p ..,niksen ..ijsjesz vreten en wedstrijd doen ...uit hoeveel sigretten kun je een hijs nemen in een keer zonder te hoesten :D ...
|
Ik duik dan meteen de kroeg in met mijn vrienden! :cool:
|
nou mijn vakantie is al anderhalve week bezig. het eerste wat ik deed was met een paar vrienden(innen ) de stad in.
|
Een meningokokkenprik halen....
ik kan er niet s aan doen dat het zo geplant is... |
Lui uithangen op de bank, thuis. Maar als iemand voorstelt een biertje te pakken ergens, ben ik van de partij (zal wel. Is er natuurlijk hét moment voor.)
|
Slapen :eek:
|
weet ik nog niet... afhankelijk van mijn bui dan. Maar waarschijnlijk ga ik onwijs gestoord lopen doen. Maar 'k zal niet de enige zijn:)
|
naar huis en forum-en ofsow :p
neej kzou 't nie wete.. nx bijzonders waarschijnluk |
Citaat:
|
heeft al vakantie!!!
ik heb slagroomsoesjes gekocht om het te vieren en de volgende dag ben ik lekker allemaal leuke dingen gaan doen :D |
Citaat:
|
nog 3 weken, maar dan ga ik thuis lekker lui in de zon liggen als die te vinden is...
anders met vriendinnen stadten ofzo, maar niet te actief hoor! :p |
Citaat:
|
examenfeestjes, naar nederland via NY, meer examenfeestjes, naar cote d'azur met vriendinnen, terrassen, kroegen, shoppen, sneekweek, terug :cool:
edit: het eerste at ik ga doen is naar het strand waarschijnlijk.. |
Na de cijfers ophalen eerst traditioneel heel veel ijs eten met vriendinnen, dan taart halen om te vieren dat ik over ben :D Na de herkansingen gelijk op vakantie :)
|
Citaat:
|
eerst ga k denken wat voor een leuke relaxe dingen ik allemaal kan gaan doen in de vakantie
misschien ga k zwemmen, of ijs eten of meteen naar huis en niks doen de volgende dag natuurlijk uitslapen |
Citaat:
|
toen ben ik ehm... naar de stad geweest, beetje gewinkeld en op terrasje gezeten
|
Zit niet meer op school :p
|
*YEUJ* roepen, lekker uit school huppelen, fiets pakkuh, met vriendinnen naar de stad trekken, lekker leuke dingen doen, naar huis gaan, uitslapen....laat maar zitten :D
|
Ik fiets zo hard als ik kan naar huis en log in op forum.scholieren.com zodat ik toch nog een beetje denk dat ik onder scholieren ben
|
ik denk ff naar het buitenzwembad gaan met een paar vrienden
|
Zie ik dan wel, keb nog 2 weken te gaan, en ik heb 7 weken vakantie en we gaan nergens heen dus...
|
Ik ben al klaar, het eerste wat ik deed was met de fiets door school rennen :)
|
kzal hem ff uppen
|
mijn eigen topics uppen.. on nee, dat was ik niet :rolleyes:
|
Kep al vakantie:), ik ga beetje vissen, werken, uitrusten,sexen,feestjes maken
|
Wel, m'n laatste examen is muziek.. 'k denk da'k zal wachten tot m'n klasvriendin klaar is met haar examen en dat we dan huiswaarts sporen. En 's avonds weet ik het nog niet.
Ik ga liever es goe fuiven als heel de vriendenkring klaar is met examens! |
ik neem ff wat drank mee naar school en dat gaat aangebroken worden zodra ik in de trein naar huis zit
|
De bus naar Salou gepakt :cool:
|
slapen! :D
|
mn leraar nederlands vermoorden :D en daarna lekka gaan winkelen ofzo en schandalig veel geld uitgeven :cool: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |