![]() |
Wie kent zichzelf het best ?
Probeer jezelf te beschrijven in 10 woorden. Ik zal maar beginnen:
Mijntje is--> eigenwijs, impulsief, betrouwbaar, gierig, sociaal, drammerig, vrolijk, koppig, stout, ongeduldig |
eigenwijs, koppig, nieuwsgierig, binnenvetter, wisselig, vrolijk, ongeduldig, vervelend, lui, niet-zelf-disciplinair
|
Hmz..
Plien is - Spontaan, eigenwijs, apart, nieuwsgierig, impulsief, dramatisch, creatief, energiek, eerlijk en ongeduldig. *heeft hulp gevraagd aan beste vriend* :D |
Karen -> Eerlijk, sterk, gevoelig, trouw, sportief, jaloers, behulpzaam, scherp, sarcastisch, doorzetter...
|
Wouter -> lief, behulpzaam, aardig, trouw, eerlijk, sarcastisch, slim, wijs, relativerend, zelfkennis
Zijn er 11 maar goed [edit - nu niet meer] Niet door mezelf gedaan overigens |
lui
arrogant scherpzinnig onsportief tegendraads kritisch ongeduldig sarcastisch nonchalant gaaf |
Marc -> aardig, intelligent, op zichzelf, erg nieuwsgierig, eigenwijs, ongeduldig, doorzetter als het nodig is, niet spontaan maar erg bewust van elke stap, onzeker (staat los van het bewuste) en als laatste, maar niet minste: denker..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doran = wantrouwend maar als ik je vertrouw is het echt, lief, btje gek, tegendraads, sarcastisch, doorzetter, grote bek maar ondertussen enorm onzeker,
meer weet ik niet en andere mensjes ook niet :) |
Citaat:
|
Ik kan een poging doen.. Vorige keer ( ander topic) kwam ik niet verder als 2..
(dan 2? :confused: ) Onzeker, ongeïntresseerd, 'kwil alles kunnen ( weet nie hoe je dat noemt), aardig, muzikaal, scherp, op mezelf, wantrouwend, denk bij alles na, stil. Veel woorden van anderen gejat, maar moet kunnen toch :) |
Citaat:
|
ruimdenkend, kritisch, lief, koppig, lui, gevoelig, op bepaalde vlakken heel sociaal, op sommige vlakken totaal niet, tikkeltje onzeker, chaotisch, soms te negatief, eeuwige denker.relativerend (ai das nummer 11)
..10 ..eh.. 11 termen, mag dat ook? :) |
creatief, relativerend, leergierig, ongeduldig, snel verveeld, lui, kan goed plannen, onzeker, spontaan ( bij mensen die ik ken ), verlegen
|
koppig, eigenwijs, behulpzaam, vrolijk, soms beetje verwend, sociaal, extravert, chaotisch, kieskeurig, lief voor mensen die het verdienen ;)
|
chaotisch, pessimistisch, complex, depressief, blij, optimistisch, rustig, creatief, te intelligent dan goed voor me is, gek, evil, ....
|
open, eerlijk, oprecht, nieuwsgierig, sociaal, ambitieus, lief, over-het-algemee-vrij-rustig, muzikaal, te weinig zelfvertrouwen, ijdel
oke, niet zelf gedaan ook en het zijn er 11 |
Aardig, lief, rustig, praatgraag, verlegen (staat erg tegenover elkaar), nieuwsgierig, behulpzaam, gesloten, licht egocentrisch (:(), laks (:/)
|
ok ik probeer het :)
kritisch, behulpzaam, chaotisch, perfectionistisch, dromer, wantrouwend, koppig, jaloers, emotionistisch, doordrijver |
vielup is:
behulpzaam, ongeduldig, lief, eigenzinnig, slordig, sociaal(maar toch een einzelgänger), gevoelig, beetje jaloers, onzeker op liefdesgebied, iemand die door het vuur gaat voor je als je het waard bent; zo niet dan laat ik je stikken, arrogant soms, nors, vrolijk, betrouwbaar, iemand die zijn woordje klaar heeft, niet superromantisch is (kan niet tegen dat hyperromantische gedoe(ja soms wel)), ondeugend, stout, uitdagend.. |
vreemd, irritant, lief, intelligent, ongeduldig, pessimistisch, behulpzaam, eigenwijs, sportief, cynisch
:o |
Eigenwijs, koppig, onzeker, jaloers, nieuwsgierig, lui, gevoelig, lief, aardig en redelijk intelligent! :p ;)
|
Ruimdenkend, zelfverzekerd, ambitieus, spontaan, lui, open, piekeraar, betrouwbaar, creatief, positief ingesteld
|
eigenwijs , jaloers, lui, sarcastisch, heel eerlijk (te eerlijk :o ), sociaal, druk ,tolerant ,ongeduldig ,onzeker
|
-Rationeel
-Ambitieus -Intelligent -Zelfrespect -Bescheiden -Kalm -Betrouwbaar -Introvert -Ruimdenkend -Optimistisch |
Citaat:
|
-altruïstisch
-kalm -rationeel -relativerend -analyserend -arrogant -sarcastisch -lui -kieskeurig |
Spontaan, eigenwijs, vrolijk, onzeker, impulsief, perfectionistisch, altijd iets terug kunnen zeggen, snel verliefd (en het is ook snel weer over)
|
als ik alle eigenschappen hier lees denk ik: ohh jah; dat heb ik ook en dat ook..
:confused: oftewel, ben de helft vergeten:p |
-lui
-onverschillig -koel -rationeel -nadenkend -intelligent -lomp -soms tactloos -ik hecht weinig waarde aan mijn gezondheid -literair en kunstzinnig onorigineel en technisch origineel |
Citaat:
Lianne is--> lief, chaotisch, vergeetachtig, sociaal, vrolijk, plant alles:D, soms beetje kattig:o, ongeduldig, fanatiek en zelfverzekerrd |
bertbart=lief, maar ook vals, trouw, jaloers, haatdragend, mysterieus, doordacht, observerend, trots en arrogant
|
Citaat:
|
Eerlijk, aardig, verlegen, rustig, lui, ijverig, verstandig, lief, btje egoïstisch, vergeetachtig.
:) |
eerlijk, trouw, lief, niet haatdragend, koppig, eigenwijs, jaloers, introvert, anarchistisch, te perfectionistisch
|
aardig, onverzelfzekerd, lief, verlegen, eigenwijs, introvert, rustig, ongeinteresseerd(qua school etc), op mezelf, betrouwbaar
|
mmm das moeiluk oke hier komt ie:
1) vrolijk 2) positief denkend 3) op vrijheid gesteld 4) spontaan 5) impulsief 6) prater(a la veel praten weinug zeggen :D) 7) heeeeel koppig 8) trouw 9) bj onzeker(schijnt dak wel zelfverzekerd over kom??) 10) vergeet8ig |
Citaat:
* sluit zich aan * alleen bij mij moet er nog bij .. heel druk.... hihi rest iz het zelfde als italianboy |
sociaal-binnevetter-koppig-lief-vrolijk-ongeduldig-emotioneel
Meer weet ik er op dit moment nog niet, betekent dit dat ik mezelf dan niet goed ken? |
extravert, kritisch, chaotisch, eigenwijs, creatief, ad rem, sociaal, vrolijk, hulpvaardig, nuchter
|
Vrolijk
Gevoelig Sociaal Eerlijk Wisselvallig Impulsief Schuift alles voor zich uit Gek Creatief Denkertje En chaotisch/onhandig past ook bij mijn omschrijving |
Manon --> 'anders', chaotisch, ijdel, jaloers, luisterend, gul, irritant, monogaam, eerlijk, intelligent
|
Citaat:
|
Over het algemeen ben ik eigenzinnig, direct, betrouwbaar, royaal, kieskeurig, dromer, vrolijk, doorzetter, geduldig, scherp(zinnig).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |