![]() |
Zie jij mannen wel eens voor vrouwen aan en/of andersom?
Ik stond laatst in de stromende regen de ingang van het kantoor van de PTT te zoeken (ik ging solliciteren) Kon hem niet vinden, dus vroeg een postbode die haar capuchon helemaal op haar hoofd 'Meneer mag ik u wat vragen' En toen werd ze boos, moet ze zichzelf maar niet zo inpakken kan het niet goed zien :o Wel een blunder, maja hebben jullie ook wel eens?
|
Ja, maar dan zie ik zo iemand alleen maar voorbij lopen en hoef ik er niets tegen te zeggen.. Dan blijf ik meestal een tijdje met de vraag rondlopen of het nu een man was of niet :D
|
ja, maar ik heb nooit iemand met de verkeerde benaming aangesproken
|
ach mett leraren wel eens dat je verkeerd meneer of mevrouw zegt, maar niet dat ik me vergis in dat ze eigenljk man of vrouw zijn...
|
ik vraag me t wel eens af, ik spreek gelukkig nooit iemand verkeerd aan (op die manier dan...)
|
jah bij sommige mensen isset gewoon echt niej te zien :D
|
Ja meestal ligt dat aan het kapsel he, maar als je ze vraagt van welke kant ze zijn kijken ze je meestal vreemd aan.....
|
± 1x in de week denk ik, en meestal open ik dan met "dag, waar kan ik u mee helpen?"
En dan hoop ik het aan de stem te horen... :) |
nej niet echt, maar soms kom ik met uitgaan wel ns meiden tegen waarvan je denkt "Shit, dat zou best een vent kunnen wezen"
|
Citaat:
|
Mwa, héél soms. :p
|
Ik word soms voor man aangezien :D Vind t vaak wel geinig :o :D
|
Ik zie weleens mensen waarvan je denkt "is het nou een man of een vrouw", dan kijk ik 3 keer en maak ik meestal de goede keuze!
|
heeel soms, en soms zie ik ook wel eens gasten met lang haar die ik bijna aanzag voor vrouwen (heb zelf ook lang haar, maar wordt nooit meer aangezien voor vrouw :D)
|
Mun docent(e) nederlands..
We maken dus ook regelmatig de fout om "meneer" te zeggen inplaats van "mevrouw" :o |
Mn vriend heeft een computerbedrijf en er belde een klant: 'Op welk nummer kan ik u bereiken meneer ?'
Die klant: 'Mevrouw' |
Op internet: noooooooooit last van gehad :rolleyes: :p :D
|
Vroeger had ik een pieperig stemmetje, waardoor mensen aan de telefoon vaak dachten dat ik een meisje/vrouw was
|
Citaat:
|
Laatst zag ik een erg mooie jongen lopen, beetje vrouwelijk.
En mijn moeder hield hem echt voor als een meisje, maar ik heb gelijk gekregen. Het is een jongen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |