![]() |
wat is jou KUTDAG? en waarom?
maandag en zondag !!
zondag= saaaaaai maandag= 1e dag van de week, en als ik vrij ben, weet ik nooit iets tedoen op maandag :rolleyes: :D boeiennnndddd |
elke dag is een feest op dit moment.
|
ja dat is waar, maar de dagen in het normale dagelijks leven? ( schoolweek).
|
Citaat:
ik vind dinsdag het ergst |
Citaat:
|
ik hou eigenlijk helemaal niet van het weekend.. :|
|
Citaat:
|
maandag, omdat ik dan moe ben en moet opstaan terwijl ik wil uitslapen...
|
normaal gesproken maandag, omdat k de nacht van zondag op maandag altijd zit te stressen om alles op tijd af te krijgen en om vervolgens veel te vroeg op te moeten staan om naar mn kamer te reizen.
|
De schooldagen!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ik heb nie ech vast een kut-dag.
Tja als ik toch 1tje mot nemen maandag dan maar, reden is bekend... |
zondag... nergens is er iets te beleven, je bent moe van zaterdag en je moet huiswerk maken... erger kan niet
|
ma, di, wo, do, vr, za
|
Zondag omdat ik dan lekker vrij ben maar me dan erg ga vervelen, of ontzettend duf ben van de wilde avond daarvoor ;)
Maandag, omdat ik dan alle dingen moet doen die moeten! De rest van de week is zalig! |
Zondag omdat ik dan al de hele tijd aan de week die volgt moet denken (op tijd naar huis, vroeg op enz.)Woensdag vind ik ook kut, weet niet precies waarom, ben dan meestal toe aan een weekend maar dan moet ik nog 3 dagen, denk ook vaak dat het donderdag is als t woensdag is :o
|
maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.. vrijdag al wat minder, want dan ga ik bijna altijd wel uit :)
|
elke zondag wanneer ik moet werken (vandaag dus) en 2 á 3 maanden na een kappersbezoek. ik zie er in de 3e maand niet uit.(ook vandaag dus, alleen is dit niet de 3e maand maar de 2e)
|
vanaf donderdag wordt het feest (y)
|
Denk dan zondag want dat valt er het minst te doen.
|
zondag & maandag
|
woensdag want dan moet k tot 4 uur naar school, maar maandag is ook kut want dan moet je nog de hele week..
zondag is ook een beetje stom want dan moet je huiswerk maken, maar dan kan je wel uitslapen |
maandag
druk op me werk (n) |
dinsdag : is gewoon de kutste dag op school..en meestal heb ik dan al het gevoel dat het woensdag is :( :D
|
Maandag = 1ste dag na het weekend, lange schooldag, gymnastiek, zie ik mijn vriend niet!
Zondag = Saaie dag, nooit iets te doen behalve huiswerk maken! |
alle dagen..
|
Citaat:
Maandag is beetje jammer omdat het de eerste dag van de week is, maar ik heb dan wel 2 tussenuurtjes. Maar nu maakt het lekker niets meer uit, vakantieeeeeeee ! |
ehm,geen een dag...lekker vooruit zicht
11 WEKEN VRY |
Maandag is vervelend..
|
maandag of dinsdag
slecht weer |
Maandag, eerste dag na het weekend
|
Gister: ik kwam erachter dat het meisje waar ik al 3 maanden stapel op was, een vriend heeft. :(
|
Dinsdag, dan heb ik een lange dag met 5 tussenuren :s
|
lekker origineel: maandag, na het weekend weer 7 uur opstaan en naar school.
|
In het dagelijks leven had ik ook niet zo heel erg last van rotdagen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |