![]() |
laat een bewijs zien van lol
die van mij en mn vriendin jill
engeltje zegt: life goes on engeltje zegt: NO IT DOESN'T BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: engeltje zegt: lo engeltje zegt: l engeltje zegt: yes it does r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: ur a bitch! lol engeltje zegt: NO! r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH engeltje zegt: yes engeltje zegt: NO r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH engeltje zegt: yes r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH engeltje zegt: NO r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: BITCH engeltje zegt: SHUT UP U STUPID COW FUCKER! r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: SLUT r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: SLUT r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: SLUT engeltje zegt: NO I WILL NOT YOU ALIENATED BUTKISSER! engeltje zegt: r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: FUCK YOU BITCH engeltje zegt: i'm a schizo r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: U MOTHERFUCKING ASSHOLE r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: FATHERFUCKER r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: I HAVE TURETS SYNDROME r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: WHAT THE FUCK U FATHERFUCKING ASSHOLE MOTHERFUCKING BITCH r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: FUCK YOU r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: FUCK YOU |
en dit kwam daarna:
engeltje zegt: FUCK MARTIN LUTHER KING AND ALL HIS FUCKED UP BLACKS! engeltje zegt: wow engeltje zegt: that was harsh engeltje zegt: r.i.p. untouchable girl 71-02 zegt: that was racist, bitch |
o...nu krijg ik zeker een ban voor spammen en schelden:D:D
oepsies:eek::rolleyes: |
oeh, ik ben trouwens engeltje
|
Is dit grappig?
Ok, hierbij verklaar ik mezelf officieel voor humorloze droogkloot. |
nah, het was toen wel grappig:D
lama:( |
zulke gesprekken ken ik :D ;) ... ja jammer genoeg heb ik op dit moment effe geen bewijs van *hoe laag kan het niveau zijn in een msn gesprek .als je je verveeld :p * zo'n moment ...
|
idd
we zaten te praten over hoe een jongen bij ons op school gedumpt was vanochtend, en toen gingen we over naar dit:D:D |
Dat had ik net:
Ik vraag aan een jongen; "heb je een foto van jezelf'zegtiej: "ik heb al een vriendin hoor" Zeg ik:ehm..ik praat gewoon tegen je vraag een foto...wil niet gelijk zeggen dat ik verdere intenties heb en kinderen van je wil ofzo En toen begon die me voor alles uit te schelden.. Mjah ik vond het wel grappig :D |
Citaat:
|
:D trieste mensen vind je op het internet :p
|
Aan wat voor gesprekken jullie allemaal tijd verspillen :rolleyes: ... :D
|
ow he
|
|
Ik lach me rot
Geen idee waarom, maar ik lig dubbel |
Ik zei ooit eens een keer hallo en toen zei die ander ook hallo op hetzelfde moment.
Dat is het grappigste wat ik ooit heb meegemaakt |
zeker zo'n gesprek van: "je had erbij moeten zijn"
|
Citaat:
|
Tja:
Floor *gaat naar After Forever* zegt: plof Charlotte zegt: Bang!! Floor *gaat naar After Forever* zegt: pang Charlotte zegt: heb facking jeuk Charlotte zegt: pieuw Floor *gaat naar After Forever* zegt: dat is niet leuk Floor *gaat naar After Forever* zegt: baf Charlotte zegt: nee, Charlotte zegt: kanl Charlotte zegt: knal Charlotte zegt: dus Charlotte zegt: knal; Floor *gaat naar After Forever* zegt: alles goed Floor *gaat naar After Forever* zegt: plof Floor *gaat naar After Forever* zegt: beng Charlotte zegt: uhm, tja, regelmaat is er nu Charlotte zegt: boing Charlotte zegt: met u? Floor *gaat naar After Forever* zegt: ach, neutraal Floor *gaat naar After Forever* zegt: bengerdubeng Soms wel vaker, ik ben Charlotte |
Lotte en ik + msn= :cool:
|
her: oh god no!!!! NOT A WARNING!!! IVE NEVER BEEN THIS HIGH BEFORE!!! PLEASE DONT!!!!
her: STUPID ****, LIKE I GIVE A SHIT, I WARN MYSELF her: NO!!!!! NOT A WARNING me: your caps key is on her: ROFL... her: GO DIE :D |
Msn kan indd helemaal nergens over gaan:)
|
whaaaah, gelukkig ben ik niet de enige:D
|
Citaat:
eh...ja? en? wat moet ik hiermee... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ga naar onzin zou ik zeggen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |