![]() |
Meetings zijn voor mensen die vrienden zoeken
eens of niet eens
|
Ik ben er nog nooit geweest. Ik heb ook geen vrienden.
|
Citaat:
|
nee hoor niet mee eens
ik vind meetings juist wel tof kun je eindelijk eens zien hoe de persoon achter die opvattingen eruit ziet :) en als je vrienden zoekt, dan ga je juist niet meeten, want dan ben je bang dat je de 'vriendschappen' die je opgebouwd zou hebben kwijt zou raken doordat je tegen valt ofzo. Dus dan 'meet' je niet vind ik (ik heb ook nog nooit gemeet :p ) |
eens,
tuurlijk ga je naar een meeting om vrienden te maken, je gaat daar niet heen om echt ruzie te gaan zoeken.. hetzelfde als uitgaan, veel gaan er ook heen om mensne te leren kennen... |
Er tussen in, vrienden zoeken is nogal extreem uitgedrukt. De mensen die je vooral gaat aanspreken op een meeting, zijn de mensen waarmee je via internet ook contact hebt, en zijn dan meestal al een soort van vrienden.
|
nee niet echt denkik, meetings zijn gewoon om te kijken hoe die mensen zijn waar je al de hele tijd tegenaan loopt te lullen
toch? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op de eerste meeting had ik echt zoiets van "hmm, ben eens benieuwd wat het allemaal voor rare vogels zijn" .. daarna werd het meer "een meeting is wel leuk voor de afwisseling" .. Vrienden 'zoeken' op een meeting is fout imho. Je gaat er gewoon heen om een middagje met elkaar op te trekken, praten, biertje drinken .. gewoon ff iets anders :) Neemt niet weg dat het wel mogelijk is vrienden te worden met bepaalde mensen van internet .. maar je moet niet naar een meeting met die instelling gaan, vind ik. Kom je jezelf uiteindelijk alleen maar tegen.. |
meetings zijn der om kennis te maken met diegene die je heel de tijd op het forum ziet posten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet op zoek naar vrienden, vrienden komen wel naar mij. Maar meetings kunnen je best helpen leuke mensen te leren kennen, hoewel ik de mensen die ik het best ken en aardigst vind (en via internet heb leren kennen) van privémeetings ken :) |
Ik vind het meestal wel gezellig, en wat is er mis met nieuwe vrienden maken (voorzover de mensen die je meet nog geen vrienden waren)
|
Vrienden 'zoeken' klinkt een beetje wanhopig, maar vrienden maken kan ik me goed voorstellen
|
als ik vrienden wil zoek ik in mijn omgeving, wil ik vrienden van internet hou ik wel een privemeeting...
|
Citaat:
*ONEENS* |
oneens, mensen leren kennen is iets anders dan vrienden zoeken.
|
Dat laatste klopte niet. Je leert geen mensen kennen als je er noch iets zakelijks (hier n.v.t.) of iets vriendschappelijks mee wilt.
Mee eens dus, met de eerste stelling. Ja je gaat naar meetings om vrienden te leren kennen. Dat heeft er niks mee te maken of je al vrienden heb of niet. |
Citaat:
|
Nee, niet dat ik er ooit heen ben geweest. Maar gewoon om elkaar wat beter te leren kennen.
|
oneens,
áls ik naar de volgnde meeting toe ga, dan kan ik met 1-2 vrienden er naar toe. de bedoeling achter een meeting is dat je de emsne met wie je op het forum 'discussies' voert ook irl kan leren kennen, zo kan er misschien wel uit een chatvriendschap een echt vriendschap onstaan, maar dát is niet het hoofddoel van een meeting |
mjah
wie wil dr ff een privemeeting, ik zoek vrienden :) |
Citaat:
aaah gossie... :p |
Ik ga naar meetings, maar heb wel gewoon goeie vrienden in mijn omgeving.. Ik doe het er gewoon om te weten wie er nu achter een naam zit :) Iemand is niet meteen een vriend of vriendin van mij.
|
Citaat:
hartsvrienden :p hehe |
Citaat:
vrienden, geen stalkers :p |
Citaat:
Talon, uw Vrind :D |
Citaat:
Milk, uw Vrindin :rolleyes: |
Citaat:
en jij? |
Citaat:
:rolleyes: |
hoeft niet... en wat dan nog, wat is er mis mee om op internet mensen te ontmoeten??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |