![]() |
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=26
5/6 juli in Maastricht verzamelen op het pleintje voor het pleintje pleintje voor de hoofduitgang van het station rond 4 uur (zaterdag tussen 1 en 2) en dan gaan we dus door maastricht hopsen... als t veel mensjes zijn komen we de nacht wel door zijn t er weinig kan er eventueel bij mij thuis overnacht worden ofzow ;) euhm naja verder organiseer ik deze meet nie echt en moet je bij flowgirl zijn :p |
up ofzow
|
Het idee is dus om vrijdag om 4 uur ongeveer te verzamelen en dan de stad in te gaan en daarna wat te gaan eten... Bij de mac ofzow?! en daarna het bruisende uitgaansleven van Maastricht in te gaan of weet ik het wat :) Er kunnen eventueel mensen bij IEyor/candysuck overnachten maar als de groep te groot is overleven we wel op straat :D
Voor de zaterdag staat er een 2e meetingsdag geplanned voor de mensen die vrijdag bijv niet konden of gewoon wel van lang meeten houden.. voor die meeting verzamelen tussen 1 en 2 en gaan we gewoon de stad in ofzow :D |
dan is ook A&N meeting, en dat is veel koeler :p
|
Citaat:
|
Citaat:
wiez hier nou de limbo joh :p |
Limburg? I don't think so
|
Limburg is wel heel ver weg vanuit Friesland......
|
hey Mestrech,
da's lekker dichtbij, ben met de auto in 'n kwartiertje wel daar. denk wel dat 'k kom dan. nog mensjes uit omgeving Heerlen/landgraaf die willen meerijden als 'k zou komen ? |
Zaterdag 6 Juli is Awakenings en das te masterlijk :D. 5 Juli is wel te doen, aangezien ik vlakbij Maastricht woon.
|
* woont in Maastricht *
Ach jah alsk nix te doen heb kom ik wel, denk toch dat ik het rond die tijd vergeten ben :D :p |
*schopt omhoog*
|
Citaat:
als 't op een andere datum is. Want 5/6 juli kan ik niet :) |
Citaat:
wrom?! wrom?! wrom?! |
naja de vijfde kan ik wel, als ik geld heb :o (waarom gooien jullie het niet iets verder in noordlimboland, kunnen mensen die wat verder naar het noorden wonen ook eerder komen)
|
Citaat:
|
mestreeeeeeeeeeeeech is eine groete caffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maastricht is trouwens wel :cool: :(
Misschien... wie weet. |
Zaterdag avond die 6e july ga 'k naar Summer Dance.
is ook in maastricht, super groot dance/trance feest. live on stage o.a. Brooklyn bounce en da boy tommy. Kaartjes zijn 26 euro, minimale leeftijd is 18. ID verplicht. voor meer info zie : http://www.summerdance2002.com |
Citaat:
|
ik woon hier maar helaas 5 en 6 juli is graspop.
veel leuker :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Ik kom niet. Limburg is te ver voor 1 meeting.
|
Citaat:
|
Citaat:
Summerdance 2002 is echter ronduit bagger. Namen zoals Mental Theo, Brooklyn Bounce, Dance Nation, Da Boy Tommy zijn van het kaliber live acts wat erg sneu is. Enige goede namen op dat festival zijn Marcel Woods & Nic Chagall (één helft van Cosmic Gate). Als je echt naar een goed festival wilt gaan raad ik je aan Awakenings Festival ook op 6 Juli te Spaarnwoude in Amsterdam :D. Back on Topic: Ik laat jullie wel de enigszins leuke plekjes zien 's avonds misschien hehe :D. |
Citaat:
|
oew, ik zie mensen uit Heerlen.. iedereen die in heerlen woont en ene Gerrit Rijken kent moet hem even doorgeven dat masha hem de groeten doet en hem zeer binnenkort komt bijten, ja? *zet puppyoogjes op* :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |