![]() |
als je langer dan 2 uur op het forum bent
per dag, dan heb je geen sociaal leven
eens of niet eens? |
niet eens :p
|
nietes :o :p
|
Citaat:
|
2 uur in 1 keer of verdeeld over de hele dag? (let's say stiekem vanaf je doodsaaie werk? ;) ) :D
|
niet eens..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het 2 uur achter elkaar is dat zou ik niet kunnen. Ik ben het er ook niet mee eens. Ik heb weleens dagen dat als ik alle beetjes op tel bij elkaar toch wel aan de 2 uur kom. Maar ik ben er nooit 2 uur achter elkaar
|
oneens
|
Citaat:
|
als je er 6 uur per dag bent heb je geen leven :) :p
2 uur is denk ik nog wel acceptabel.. |
tuurlijk kun je dan wle een sociaal leven hebben, net of je anders 24/7 bezig bent met je sociale leven...
whoeeeeeehoe, enne onzinnen is verslavend:p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allemaal mensen die geen sociaal leven hebben? :D:P oeps...ik twijfel aan mezelf. Maar ik houd het geen uur uit hier...niet meer :rolleyes: |
nej vind ik onzin, soms zit ik in het weekend de hele middag op het forum (als ik met m'n huiswerk bezig ben ofzo), terwijl ik de avond ervoor uitgeweest ben of een optreden gehad heb... niet dat ik twee uur aan het posten ben, maar wel ingelogd enzow
|
oneens, dohh ;)
|
tuurlijk oneens, ik heb sociaal leven én kom meer dan 2 uur op dit forum per dag
|
Zullen we het op verveling houden?
|
Dan kun je daarnaast nog wel een sociaal leven hebben!
Misschien heb je een lichte vorm van forumverslaving, die sterker is dan je eigen wil "mm nog 5 minuutjes, kijkt op de klok, weer een kwartier later" |
Dan word ik arrogant.
|
net alsof mensen met een heftig sociaal leven niet 2 uur lang achter de computer zouden kunnen zitten en forummen
|
Oneens, een dag heeft 24 uur.
|
Citaat:
|
Niet eens
|
Oneens, wil ech nix zeggen over je sociale leven, wil wel zeggen dat je je verveelt of dat je een i-net- of forumfreak bent :D
|
eens, niemand heeft hier een leven, alleen niemand is man/woman enough om het te erkennen.
|
Oneens! :p
*zit makkelijk 4 uur per dag op het forum* :o |
Eens
Heb geen leven :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
mee eens
zijn genoeg andere dingen om te doen, en als je niet op ze kan komen heb je naar mijn idee niet echt een social leven nee... maar wie zegt dat dat slecht is:D |
oneens ...ik beschouw meer dan twee uur forumen ehh een soort van hobby ... :D ...ik vermaak me hiero ..in plaats van kutzooi op tv kijken of eh weet ik veel ....wat
wa ik doe izz nie nuttig nehh ...het izz verloren tijd ...boeie ... :p maar een sociaal leven heb ik nog wel ..... ;) |
Oneens... hoewel ik hier geen 2 uur achter elkaar kan zitten, na een half uurtje heb ik alles wel weer gelezen enzo...
Maar 't zegt geen hol over je sociale leven... |
Het betekent wel een beetje dat je niet echt veel beters te doen heb als je echt IEDERE dag 2 uur of meer op het forum zit. Eens dus...
|
volledig mee eens
|
Eens, aangezien ik 'r nooit meer kom kannik nu eindelijk met dit soort stellingen instemmen zonder hypocriet te zijn.. Nu ben ik hoogstens opportunistisch :rolleyes:
|
Oneens..
'Ze' vinden het gewoon verschrikkelijk leuk hier, naast hun sociale leven.. Uitzonderingen op den regel zullen er altijd zijn.. |
niet eens.
Ik heb ook geen sociaal leven, maar ik ben zeer zelden >2 uur op het forum (kuttige RSI :( :( :() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |