![]() |
Leggen jou ouders ook wel eens briefjes op de keukentafel of het aanrecht neer...
om een bepaalde boodschap doortegeven? En wat staat er dan b.v. op...
Bij mij lag er ook eentje op het aanrecht vanmorgen en er stond op: Stephan wil je het vlees op het aanrecht om een uur of 1 in de koelkast zetten Kus En toen deed ik dat rond 1 uur :) |
Rob neem je je medicijnen mee naar Wantijpop voor het geval het later wordt? We bellen nog wel, -xxx- mama
:) |
soms met dat ik iets moet kopen of waar zij/hij/ze is/zijn, maar niet echt vaak
|
Die en die heeft gebeld, , in de koelkast staat dit en dit
|
Citaat:
|
ik ben even daar en daar heen, maak maar vast wat eten klaar als het te laat word.
|
Nu net lag er een *jeu*briefje :D *zoekt op*
'Plien, Joost, Ruud en Elise hebben gebeld, of je even terug wilt bellen? Nummers weet je wel, anders in mijn telefoon kijken.. 'Kben morgenochtend thuis, pappa zit in Noorwegen en Elma kun je gewoon bellen in Eindhoven. Eten moet je zelf maken.. Kus! Mama' |
boodschappenlijstjes die k moet halen, of als mn ouders naar mn grootouders gaan hun telefoonnummer en dat ik de hond eten moet geven (joh :p ).
|
Jaa ! 't is mn moeders hobby, er ligt standaard een briefje, en ieder keer weer iets vaags erin, soms verandert ze de klinkers allemaal in een o enzo, vaag mens...
't briefje van nu is echt beter : Het mijntje en marije, denk aan de bieb boeken cijfers ophalen, boeken uit je kluis halen donderdag: groenbak bakken water geven katten eten geven hart ontdooien alles afsluiten kus mama Mn ouders zijn een week weg :D |
Hoi Schat, lekker geslapen?
Succes op je werk vandaag en kan je even melk halen? Ik ben om 6 uur thuis Groetjes je Vader |
jep, heel de tijd :D anders onthoud ze het toch niet.
als e op vakantie gaat liggen er in heel het huis van die briefjes: aan de radiator: "niet vergeten uit te zetten!" aan de wasmachine: "als het rode lichtje brandt, waszout bijvoegen!" aan de achterdeur: "niet alleen op slot, ook rol naar beneden laten!" zo over heel het huis dan, best wel grappig vooral die in de kelder aan de bak Palm: "ok ok, deze mag op." :D |
Nee, bij mij plakken ze altijd van die post-its op mijn deur met daarop de boodschap...
|
Bijna iedere dag ligt d'r wel een blaadje klaar.
Iets over de hond, het eten of andere algemene dingen.. Vandaag lag d'r niets. |
ik nooit:( :p
|
Nee, ze zijn nooit weg en als ze weg zijn is het zaterdags en dan werk ik.. Dus wat het hun verrotten of ik na me werk een briefje vind wat ze aan het doen zijn.. Hoef ik me geen 2,5 uur zorgen te maken om ouders die alleen maar boodschappen aan het doen zijn..
*sago* |
Citaat:
|
ja dr ligt regelmatig een briefje, maar soms ligt ie zo goed verstopt dat ik m niet echt zie :D, is gelukkig nooit echt een grote ramp
|
'Lot, strijken graag en de was ophangen, buiten als het mooi weer is. Verder bel mij maar rond 2 uur en haal even melk. X Mam'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders leggen nooit briefjes ergens neer. WIj hebben nl een groot schoolbord midden in de kamer hangen, en daar staan meestal alle medelingen op. Zoals, ANke, hang de was op.
|
Nee ik leg juist altijd briefjes voor m'n vader weg... :confused:
Zoals vandaag "Pa!!! Wil je alsjeblieft ff tekenen als je vanavond thuis komt? Dankjewel, kusjes Astrid" (gaat over iets voor school, waar dus een krabbeltje op moet komen... duh) Boeiend heej :rolleyes: |
vroeger weleens
|
ja
'Jantiena, zet je om 3 uur even de wasmachine aan?' (waar dan ook weer briefjes bij liggen, want ik weet na 4 jaar nog steeds niet hoeveel wasmiddel erbij moet, welke stand hij moet, enz. :o ) |
Soms laat mijn moeder een briefie achter met:
Hai schat, Ik ben bij Ada. Er ligt een puddingbroodje in de koelkast. Ben weer op tijd thuis hoor. Tot straks. Kusjes mamma. :D :p |
Nee, we bellen wel als er iets is.
|
in de pwweek om me succes te wensen en soms om me te helpen herinneren dak iets moet doen...
|
Bijna nooit.. meestal 1 van me zus ofzo.. "ik ben daar en daar en blijf komt niet thuis eten''
Of van mijn moeder: "ik ben daar en daar en even boodschappen doen' |
Ik deed dat wel eens vroeger, nu bel ik gewoon FF de boodschap door. Mijn ouders zelf deden dat vroeger wel ook eens, maar meestal als ik nu thuis kom en zij zijn weg, dan vind ik geen briefjes meer waar naar ze zijn of dat ik maar moet eten ofzo. Ik zal mijn plan zelf moeten trekken zeker ;)
|
bijna nooit, alleen als ze even weg zijn. maar dingen die ik moet doen zeggen ze gewoon. mijn moeder legt wel altijd een briefje neer als ik uit ga, wat ik dus lees als ik terugkom. is altijd zoiets:
Lieve Julia, heb je het fijn gehad? wil je morgen uitslapen of ontbijt je met ons? kus Mieke tis altijd ongeveer hetzelfde, maar ik vind het wel heel leuk :) |
Hoi groenoogje :rolleyes:
Wij zijn en laat thuis. Wil jij vanavond voor het eten zorgen? Laat je als je weg gaat even een sleutel achter? XX |
Citaat:
|
Neu ze geven het gewoon "mondeling" aan me door :D
|
'Esther,
Als je eerder gaat slapen dan wij terug zijn, doe je dan alle deuren dicht? En de lichten uit? Nu ja, laat er maar eentje aan. En de tussendeur op slot als Fiep binnen is? Op het aanrecht liggen wat broodjes voor je avondeten. Zorg je er ook voor dat Inge een beetje lekker gaat slapen? Slaap lekker en tot morgen, xxx Mama' Zoiets, ze stelt altijd veel meer vragen dan er eigenlijk op het papiertje passen of voor mij echt nodig zijn om te weten/te beantwoorden.. maar toch wel lief :) |
Hey ruim voortaan ff je asbak en glas op, weltrusten, hoe laat moet ik je morgen wakker maken ?
|
Nota: laat morgen je auto staan. Frans komt hem nakijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind altijd briefjes met 'BROOD', 'vergeet je brood niet', 'denk om je brood' en 'je brood ligt in de ijskast'... |
Vandaag op de koelkast geplakt:
"Lucille, Vóór 13 uur je bed opmaken, afwasmachine in- en uitruimen, keuken en kamer stofzuigen en je slaapkamer opruimen! xxxxx Mam" :mad: :mad: :mad: Ik heb echt zo'n tering zeurmoeder die je aan de lopende band van die kutklusjes geeft! :mad: Ripper |
er liggen hier constant briefjes. met overbodige mededelingen als 'ik ben weg' tot boodschappenlijstjes 'hint hint' en 'wieheefterwanneergebeldenwaarom' en zo schrijf ik als ik 's avonds weg ga briefjes met welke kleur was ik die avond gewassen wil hebben (kan ik natuurlijk ook wel zelf...)
|
Citaat:
|
flora
vergeet niet insuline te bestellen is van me zusje |
meestal vannuh:lieve s(1e letter van me naam),wij zijn even weg en zijn voor het eten weer terug.
wil je de medicijnen voor B ophalen. zo n briefje kreeg ik wel eens een keer. maar meestal vergeten zij het te schrijven en kom ik een een leeg huis thuis. tja dan bel ik ze even mobiel vannuh:waar zijn jullie??:) |
"Wij zijn even daar en daar heen, zijn rond *** uur wel weer thuis!"
Dat soort shit af en toe. En ze liggen overal.. onder op de trap voor als ik thuiskom, bij mn lenzen rommel voor als ze weggegaan zijn als ik nog slaap, op het aanrecht voor als het met eten te maken heeft.. etc ;) |
Citaat:
|
''ik ben even naar de winkel
ron'' hehe deze vond ik net |
Gisteravond nog op mn kussen: "zeg cor (=inside humor), wil je in het vervolg je bed eens opschudden?" :o
|
oooooo ik haat die koosnaampjes die ze elke keer boven aan de briefjes zetten! :mad:
dit keer.. GM. peddel denk je aan de gft bak buiten die moet nog naar binnen! nummer 5! x jan en dan moet GM. de afkorting zijn van goede morgen en nummer 5 het nummer van de gft bak GGrrr :rolleyes: |
Nee, bijna nooit. Wij hebben namelijk zo'n wit bord in de keuken hangen waar alle mededelingen met stift op worden geschreven.
Bijvoorbeeld dat er iemand heeft gebeld of dat iemand even wat huishoudelijke klusjes 'moet' doen. |
ik krijg geen briefjes, ik maak briefjes :D
heb nog nooit zelf een briefje gehad :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |