![]() |
Je weet pas wat je had als je het eenmaal kwijt bent...
Voor welke vlieger gaat deze spreuk voor jou op?
|
Ik weet niet zeker of ik je wel helemaal begrijp
|
'Cause you don't know what you've got 'till it's gone.. Is een interessante uitspraak, maar ik ben er inmiddels achter dat hij maar gedeeltelijk voor mij opgaat. Meestal heb ik namelijk de houding: Als ik iets op dat moment heb, vind ik het leuk, maar als ik het kwijt ben, zit ik er ook niet zo mee.. Er is nog maar 1 situatie geweest in m'n leven waarbij ik het gevoel had dat ik iets kwijtwas, zonder ooit geweten te hebben dat het zoveel voor mij betekende..
|
Als je in de bodem van dat lege pijpje staart :/
|
klopt..
heb ik elke maand zie ik al die afschriften, en dan pas heb ik door hoeveel geld ikhad :( |
Ik denk dat je behoorlijk naief bent als je niet kunt inschatten wat je hebt. Dan ben je gewoon dom bezig en verneuk je het geluk voor jezelf...
|
of je weet dan pas wat je eigenlijk nooit hebt gehad :S
|
Citaat:
|
's Morgens op het toilet?
|
Citaat:
|
Ja ben ik het wel mee eens, maar meer met dingen die zo vanzelfsprekend zijn voor je. Denk aan uhm.. weet ik veel, goed te drinken of te eten ofzo. Of je bed, wat dacht je daarvan.. als je ergens bent waar je een paar dagen slecht slaapt vanwege een vreselijk matrasje op de grond, dan ben je toch wel blij als je weer thuis in je bed mag slapen. Dus dan idd 'you don't know what you've got till it's gone'. Ik dacht nog aan deze topic toen ik het liedje luisterde.. nooit geopend :D Maar oke..
|
Citaat:
|
Je gebit? Je gezondheid? Je ouders? Je broers/zussen?
|
ik merkte het toen ik afhankelijk was.. dat zuigt.. en je merkt pas eigenlijk dat je de kleine dingen die je dan niet kan doen eigenlijk op routine doet.. en er niet bij stil staat en ze 'for granted' neemt..
ik heb het meer daarmee. |
Tsjah.. In de liefde en vriendschap klopt ie bij mij wel ja! :(
|
Citaat:
'echte' liefde heb ik misschien nog nooit gevoeld, maar vriendschap wel.... te vaak tevergeefs :( |
* als ik het met iemand uitmaak en daarnaa nog maanden erna spijt daarvan heb
* als ik mijn rekening geplundert heb |
Citaat:
en wat weg is raak je nooit meer kwijt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |