![]() |
bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Gloeiende gloeiende wat haat ik die verrekte zomer..... Lig je lekker te knorrer.. hoer je dat irritante gezoen in je oren.... Spring je stijf overeind...
muggen..... ik haat ze... iemand nog wat toe te voegen over muggen?.... |
Ik heb nooit muggen op me kamer (hor voor me raam tegen de bijen..), als ik ze heb slaap ik door ze heen en ALS ik wakker wordt dat prikken ze me echt NOOIT!
*heeft niets te klagen* |
k heb een klamboe.. is handig.. :)
|
Oeh wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan die klote beesten. Dat ze me steken is tot daar aan toe maar dat gezoem :mad:
|
Dat bzz geluid.. Daar wordt ik echt helemaal panisch van.. brr daar ka ik echt niet tegen ..
|
Muggen overleven niet lang op mijn kamer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook een klamboe en daar gaan ze altijd met de hele kudde inzitten !! dus elke avond voordat ik ga slapen hang ik me klamboe buiten en dan kan ik weer lekker slapen. :D
|
ow, ik heb geen last van muggen. ik heb er laatst een tegen mn raam doodgeslagen, en als er dus een andere naar binnen vliegt, ziet ie zn verminkte vriendje zitten en keert ie om! :p :D
|
Citaat:
|
ik word altijd stapelgek van die beesten, ze kunnen me een hele tijd wakker houden van het gezoem of het gejeuk de volgende dag :mad:
|
Citaat:
maarem, het zijn vieze kutbeesten en ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze geen nut in de samenleving hebben... |
Ik heb er gelukkig nog geen last van :D
|
ze zijn ook heel irritant als ze samen met ander klein vliegend grut je mond/ogen/neus/oren invliegen als je rustig ergens fietst waar toevallig net een paar struikjes in de buurt staan
|
k heb ze altijd tegen m'n vizier zitten... soms slik ik er eentje door als m'n vizier net open stond :p
meestal werkt wierook wel tegen muggen, met citroensmaak ofzow |
WAAAAAH, ik kan helemaal opgefokt raken door de beeste. Hoor jke ze dichterbij komen, ZZZZZZZZZZZZZz en dan sla je uiteindelijk jezelf voor je harses
|
ja gaat naar bed, hoort nix, doet je licht uit en opeens: bzzzzzzzzzz
echt om gek van te worden. gelukkig word ik nooit gestoken, ben meestal te snel voor ze, ze zijn dood/ mn kamer uitgejaagd voordat ze kunnen steken |
heb er net een doodgemept :)
*is heel trots op zichzelf* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k heb d'r nooit zo veel last van, heb zo'n hor ofzo voor 't raam.
maar als ze er zijn, wordt ik gestoord van dat akelige gezoem, dat houdt nnnnnnooooooooooooit op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |