Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ergernissen in de bioscoop (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428935)

Mactabilis 12-06-2002 19:04

Ergernissen in de bioscoop

Net terug van de bios, dus ineens geïnspireerd ;)
Er zaten 2 kindertjes achter ons die constant nepscheten zaten te laten en overal doorheen zaten te praten (met van die irritant hoge kinderstemmetjes) en 2 stoelen verder zaten hun ouders, maar die zeiden er helemaal niets van. Grrrr...

Wat is jullie ergste bios-verhaal?

Somebody Special 12-06-2002 19:18

Moet je ook niet naar een kinderfilm gaan he :p

Mijn grootste ergernis ? Mensen die overdreven met een popcorn of chips zitten te kraken :mad:

WolterB 12-06-2002 19:20

niet erg, wel leuk

was een hele tijd geleden een x naa de bios geweest en we zaten daar met wel 5 mensen naar de film te kijken, toen het bijna paze was, kwam iemand van de bioscoop vragen of wij het nodig vonden om een pauze te gaan houden of dat de film in één keer afgedraaid kon worden

Slither 12-06-2002 19:39

Ik kan er NIET tegen als mensen overdreven lachen, of zo'n schrik-zucht slaken als er iets 'engs' gebeurt... 'k kan er gewoon NIET tegen, ik erger me kapot :)

't Is wel zo dat ik altijd een plek heb waar niemand voor gaat zitten - de mensen met wie ik ga hebben er last van, maar ik nooit.... niet gek :)

M@rco 12-06-2002 20:06

Laatst een keer, zat er zo'n stel jochies van een jaar of 11, 12 constant er doorheen te gillen en te lachen... ze zaten ook niet gewoon op een stoel maar ergens op de grond... zó irritant :mad:

MORTICIA 12-06-2002 20:06

ehh
- zo'n hele groep kinderz(11-12) die de hele tijd schreeuwen en lachen enz.....
-een groep van die aso's die ruzie aan het zoeken zijn ..gewoon triest ..
- van die thee tante's die voor mij zitten en de hele tijd lopen te smoezen ...
-mensen die hun mobiel aan laten staan zodat de irri ringtone afgaat tijdens de film :mad:
-zoenend en kleffend stelletjuh achter mij ..voor mij of het ergst naast mij ...
-mensen die hun benen in m;n nek leggen ..heerlijk :rolleyes:
-van die gefrustreerde jochiezz die bij elke sex scene of scenes waar er een volgens hun een lekkere (het liefst halfnaakte ) wijf in voorkomt .. van die helemaal nie grappige opmerkingen gaan maken ..

ja ja ik erger me aan veel dingen in een bioscoop ..(daarom ga ik ook bijna nooit naar de film ...)

Shock 12-06-2002 20:07

een stel ouwe wijven dat achter je zit te beppen over kleinkinderen en achternichtjes... vreselijk zeg

fruitmand 12-06-2002 20:43

dat er een stel naast mn vriend en ik bovenop elkaar zaten te klimmen en elkaar half uit zaten te kleden

k'Leunde naar ze toe en schreeuwde keihard "ZULLEN WIJ DAT ES BIJ JULLIE DOEN STELLETJE PERVERSE KINDERACHTIGE PUBERS!!!!"

En toen gingen ze naar de toilet, zullen daar wel met zn tweetjes verder zijn gegaan. Wij hadden de rest van de film lekker rust:)

fruitmand 12-06-2002 20:44

Oh, en ik ging ook een keer met mn beste vriendin naar coyote ugly, en toen zaten een groep jongens allemaal popcorn naar ons te gooien, en we lagen echt helemaal onder
:(
was ook niet zo leuk

-Meisje- 12-06-2002 20:59

En hoop Turken (ja sorry kan ik er wat aan doen), leeftijd tussen 12 en 16, zaten heel de tijd met popcorn naar elkaar te smijten, te giechelen, te fluisteren, commentaar te geve :mad: Mijn vriend heeft de security gehaald en dan nog deden ze verder! De film was afgelopen, ligt heel de rij waar die apen zaten VOL popcorn :mad: DIT vind ik schandalig en triest! :mad: :(

halve banaan 12-06-2002 21:11

Citaat:

-Meisje- schreef:
En hoop Turken (ja sorry kan ik er wat aan doen), leeftijd tussen 12 en 16, zaten heel de tijd met popcorn naar elkaar te smijten, te giechelen, te fluisteren, commentaar te geve :mad: Mijn vriend heeft de security gehaald en dan nog deden ze verder! De film was afgelopen, ligt heel de rij waar die apen zaten VOL popcorn :mad: DIT vind ik schandalig en triest! :mad: :(
En jawel ook Nederlanders doen dit, overbodig om te meldn vind ik.

halve banaan 12-06-2002 21:12

Citaat:

MORTICIA schreef:
ehh
- zo'n hele groep kinderz(11-12) die de hele tijd schreeuwen en lachen enz.....
-een groep van die aso's die ruzie aan het zoeken zijn ..gewoon triest ..
- van die thee tante's die voor mij zitten en de hele tijd lopen te smoezen ...
-mensen die hun mobiel aan laten staan zodat de irri ringtone afgaat tijdens de film :mad:
-zoenend en kleffend stelletjuh achter mij ..voor mij of het ergst naast mij ...
-mensen die hun benen in m;n nek leggen ..heerlijk :rolleyes:
-van die gefrustreerde jochiezz die bij elke sex scene of scenes waar er een volgens hun een lekkere (het liefst halfnaakte ) wijf in voorkomt .. van die helemaal nie grappige opmerkingen gaan maken ..

ja ja ik erger me aan veel dingen in een bioscoop ..(daarom ga ik ook bijna nooit naar de film ...)

Mee eens, het zijn soms ook gefrustreerde dames hoor ;)

MORTICIA 12-06-2002 21:16

Citaat:

halve banaan schreef:

Mee eens, het zijn soms ook gefrustreerde dames hoor ;)

ik voel me nie aangesproken :D :p

halve banaan 12-06-2002 21:19

Citaat:

MORTICIA schreef:

ik voel me nie aangesproken :D :p

Is daar dan een reden toe? :p

MORTICIA 12-06-2002 21:36

Citaat:

halve banaan schreef:

Is daar dan een reden toe? :p

ooj haa da knipoogje ..hmmm zeer verdacht :D ..het kwam zo van ehh komt het je bekend voor :p

Eva* 12-06-2002 21:57

Iemand die met asociaal veel popcorn en cola de zaal in komt om vervolgens, als de film afgelopen is, iedereen de weg te versperren d.m.v. kots op de grond in de uitgang.

MegaManX 12-06-2002 22:40

als iemand naast je nie stil kan zitten hele tijd bewegen heb ik 2x meegemaakt hoe irritant is dat dan!! :mad:

halve banaan 12-06-2002 22:57

Citaat:

MegaManX schreef:
als iemand naast je nie stil kan zitten hele tijd bewegen heb ik 2x meegemaakt hoe irritant is dat dan!! :mad:
sorry :o :D

Die stoelen zijn ook te klein om lekker in kunnen te zitten :p

Dutchy15 12-06-2002 22:57

Citaat:

halve banaan schreef:

Dutchy15 12-06-2002 22:59

Gek genoeg maak ik nooit dingen mee in de bios waaraan ik me erger, er zitten altijd wel mensen in die net iets te hard praten ofzo, maja boeie :p
Dus ik ben tevreden over de bios(sen):)

JediJoel 13-06-2002 08:56

Als iemand de hele tijd naast me zit te roken, en de rook naar mij toeblaast :mad:
En als de hele tijd iemand last van zijn blaas heeft.
En als de hele tijd iemand popcorn loopt te kraken.
En als er pauze is, dan ben ik uit mn verhaal.
En... O ja, als het kaartje duurder is dan 10 euro.
En als iemand de hele tijd iets zit te bestellen, en die waitresse moet voor mij langs (dan is er geen pauze, maar kun je iets onder de film bestellen.)
En als er mensen de hele tijd zitten te flikflooien.
En als de film tegenvalt.

Maar, ik heb altijd nog erg veel plezier, tijdens de film!!!

nare man 13-06-2002 09:18

Kleine kinderen die constant hun scheur opentrekken om te gaan huilen.
Mensen die gigantisch smakken tijdens het popcorn eten.
Mensen die hun popcorn laten vallen.
Mensen die voor het scherm langslopen.
Telefoons die afgaan.
Mensen die scheten laten.
Mensen die naar zweet stinken en naast je zitten (argh)

Eva 13-06-2002 09:33

ik ben samen met mijn papa naar Londen geweest en toen zijn we ook naar de film geweest. daar zijn dus echt megazalen konden wel 300 man in en toen zijn er ongeveer 5 telefoons afgegaan :mad:

het leuke was dat de hele zacht zo overdreven geirriteerd zuchte elke keer als er eentje afging :D

Maartenpaarten 13-06-2002 09:37

zo'n groepje buitenlanders (tjah, sorry, kan er ook niks aan doen...) die ruzie aan het zoeken zijn...

daarvoor ga je toch niet naar de bioscoop??

Lucky Luciano 13-06-2002 09:41

Dan zit je naar zo'n film te kijken en dan zit er zo'n jongetje achter je en die vraagt de hele tijd aan z'n moeder: Mama wat is dat een milionair. Echt elk woordje ging die vragen.
Andere keer was alleen een cabaret, zat een man achter mij en elke keer als Youp dan iets zei van: VDH heeft toch een slecht leven. Zei die man elke keer hoezo dan? maar fluisterend zeg maar.

Six4Eight 13-06-2002 10:46

Citaat:

halve banaan schreef:

Aangezien dit gebaseerd is op iets dat ze meegemaakt heeft en het dit maal om turken ging, lijkt het me duidelijk dat je dat er gewoon bij moet vermelden.

Het wordt te gek voor woorden hier in Nederland. Als Nederlander zijnde wordt je constant door buitenlanders uitgescholden voor kaaskop en bij de politie lachen ze je vervolgens doodleuk uit. Andersom wordt je aangeklaagd. Als je nu al in een verhaal zet dat het om Turken gaat komen er al van die debielen die je erop wijzen dat het er niet bijhoeft, valt me nog mee dat je dr niet gelijk van racisme beschuldigd.

Dutchian 13-06-2002 11:08

Ik heb weleens een paar keer gehad dat ze onder de film met een LASERPOINTER zaten te schijnen :mad: Dat is zo super irritant, dan houdt die gene op, en 5 minuten later begint ie weer.

skyscraper 13-06-2002 12:29

1 keer gehad, Was een vent aan het eten, HEEEEEELE TIJD en eindelijk had ie de zak op, koopt ie in de pauze weeeeer een zak

3 maanden later had mijn pa PRECIES hetzelfde

little lady 13-06-2002 12:36

mensen die naast je zitten praten ( vooral erg als ze precies vertellen wat ze denken dat er gaat gebeuren * erger)

mensen die het nodig vinden om in de bioscoop te gaan bellen

kinderen die irritant bezig zijn

Snees 13-06-2002 12:46

laserpointers, mensen die 5 minuten na het begin van de film nog moeten gaan zitten, groepen vol met irritante bruggerjongetjes die met popcorn, spuitbussen waar soort touw uitkomt of andere troep spelen, zoenende stelletjes, enz. :mad:

LittleLucille 13-06-2002 12:47

Heb al eens gemerkt dat mensen zich aan mij ergerde in de bios..
ik was te laat (net als altijd dan is het al donker en zo..)
en toen was er een afstapje in die donkere zaal en toen viel ik duzzz :eek: iedereen zo van aaaa!! kijk uit waar je loopt!!

maarr jahh

Breg 13-06-2002 12:53

1. pratende mensen en dan vooral als ze de film al gezien hebben en de hele tijd zitten: Oja, en nu gaat zus en zo gebeuren.
2. kinderen die (hardop) vragen, wat doet ie nu? wie is dat nou? wat betekent dat?
3. als iemand van 2 meter voor je neus gaat zitten.
4. mobiele telefoons.
5. mensen die achter je zitten en de hele tijd tegen je stoel aan zitten te schoppen.
6. té kleffe stelletjes
7. met popcorn/ander snoep gooiende mensen
8. ruzie zoekende mensen
9. mensen (meestal kleine kinderen) die op dezelfde rij zitten en té vaak naar de wc moeten zodat je steeds op moet staan om ze er langs te laten.
10. als er steeds de boiscoop zaal in- en uitgelopen wordt, zodat de (piepende) deur steeds opengaat en er allemaal licht naar binnen schijnt waardoor het beeld onduidelijk word.

dit is btw, in willekeurige volgorde

-Meisje- 13-06-2002 13:02

Citaat:

Six4Eight schreef:

Aangezien dit gebaseerd is op iets dat ze meegemaakt heeft en het dit maal om turken ging, lijkt het me duidelijk dat je dat er gewoon bij moet vermelden.

Het wordt te gek voor woorden hier in Nederland. Als Nederlander zijnde wordt je constant door buitenlanders uitgescholden voor kaaskop en bij de politie lachen ze je vervolgens doodleuk uit. Andersom wordt je aangeklaagd. Als je nu al in een verhaal zet dat het om Turken gaat komen er al van die debielen die je erop wijzen dat het er niet bijhoeft, valt me nog mee dat je dr niet gelijk van racisme beschuldigd.

Kwil hier gerust over verder discussieren maar daar gaat het in dit topic niet om :)
En k woon in België, en hier is het idd al even erg :(

Sithan 13-06-2002 13:50

Bij Star Wars episode 2 :mad:

Een vader die de hele film de ondertiteling voor zn zoontje zat voor te lezen...wacht dan AUB tot ie te huur is en doe dat ff thuis, want sommige mensen kunnen al wel lezen als ze naar zo'n film gaan...

Snees 13-06-2002 14:08

Citaat:

snees schreef:
laserpointers, mensen die 5 minuten na het begin van de film nog moeten gaan zitten, groepen vol met irritante bruggerjongetjes die met popcorn, spuitbussen waar soort touw uitkomt of andere troep spelen, zoenende stelletjes, enz. :mad:
ik zou bijna mobieltjes vergeten!

Dark Angel 13-06-2002 14:24

Ik ben al een tijd niet meer naar de bios geweest, ik kan vanwege m'n knieen niet lang genoeg stilzitten, maar dit weet ik nog van de laatste keer:
  • 4. Jonge kinderen
    Kinderen onder de 10, 12, ongeveer. Tenzij het een echte kinderfilm is, vind ik dat jonge kinderen gewoon niet in een bioscoop thuishoren, of de ouders moeten ze wel heel goed onder controle houden. Kom op nou, jonge kinderen hebben gewoon niet de attentiespanne om van de film te genieten, dus laat ze in godsnaam thuis.

3. Mobiele telefoons.
    Helemaal als mensen ook nog op gaan nemen en zitten zwetsen.

2. Mensen die commentaar gaan leveren.
    Ik vind het ook leuk om een film met vrienden van commentaar te voorzien, maar dan wacht ik lekker tot 'ie op DVD is, of we bespreken 't achteraf in de pub.

Maar met stip op nummer 1:

1. Mensen die op ongepaste momenten gaan zitten lachen.
    Vreselijk aan ge-ergert bij een airing van Lord of the Rings: een stelletje geiten dat op de meest serieuze en tragische momenten in de film zat te giebelen. Godver, als je geen serieuze film aan kan, ga dan lekker naar Spice World ofzo, want de volgende keer dat iemand zit te lachen om Boromir's dood zal ik eens laten merken hoe pissig ik daarvan word.

KontraDix 13-06-2002 14:26

Citaat:

Sithan schreef:

Een vader die de hele film de ondertiteling voor zn zoontje zat voor te lezen...

Dat méén je niet! :eek:

euro 13-06-2002 14:47

Een keertje was ik met een vriendin te laat, dus moesten we helemaal vooraan zitten, en toen waren er van die twee kinderen (10 ofzo) die zaten dus ook helemaal vooraan en die waren gewoon onder het filmdoek tikkertje aan 't spelen :rolleyes: (n)

KontraDix 13-06-2002 14:57

Citaat:

Dark Angel schreef:
, want de volgende keer dat iemand zit te lachen om Boromir's dood zal ik eens laten merken hoe pissig ik daarvan word.

Maar dat stukje ís gewoon heel erg lachwekkend!
Come on, dat kun je niet serieus serieus noemen. :)

halve banaan 13-06-2002 15:15

Citaat:

Six4Eight schreef:

Als het een stel Nederlanders waren had ze hoogstwaarschijnlijk ook niet gezegd: "Ja er zaten me daar toch een stelletje van die irritante Nederlanders, niet normaal"

Dacht het niet, dus...het is inderdaad overbodig. Voor iemand die negentien is zou je toch wel wat wijzer mogen spreken. Jij typeert het beeld van ons: Nederlanders zijn HYPOCRIET.

BBEM 13-06-2002 15:15

ik denk dat ik me zal ergeren aan me zelf als er een tweede ik in de bioscoop zou zitten

halve banaan 13-06-2002 15:16

Citaat:

-Meisje- schreef:

En k woon in België, en hier is het idd al even erg :(

Dat je het "erg" noemt is nog erger. GVD zeg, bah bah bah.

Sithan 13-06-2002 15:57

Citaat:

KontraDix schreef:

Dat méén je niet! :eek:

Zeker wel :mad: gelukkig stond het geluid zo hard dat je m alleen tijdens hele rustige scenes hoorde...maar toch...

-Meisje- 13-06-2002 16:50

Citaat:

halve banaan schreef:

Dat je het "erg" noemt is nog erger. GVD zeg, bah bah bah.

Ok ok, hier in België is het ook... Zo beter :rolleyes:

Milk 13-06-2002 16:53

naast alles wat al genoemd is: grote/lange mensen voor je... of met hoge kapsels (lees:stekels of Marge Simpsonhaar oid) *huil*

nare man 13-06-2002 16:53

Citaat:

KontraDix schreef:
Maar dat stukje ís gewoon heel erg lachwekkend!
Come on, dat kun je niet serieus serieus noemen. :)

Tuurlijk wel! Ik moest ook bijna huilen toen ik 'm zag (vooral toen Gandalf doodging) dus welke aap daarom zit te lachen krijgt klappen :D

martijn1985 13-06-2002 16:53

Citaat:

fruitmand schreef:
dat er een stel naast mn vriend en ik bovenop elkaar zaten te klimmen en elkaar half uit zaten te kleden

k'Leunde naar ze toe en schreeuwde keihard "ZULLEN WIJ DAT ES BIJ JULLIE DOEN STELLETJE PERVERSE KINDERACHTIGE PUBERS!!!!"

En toen gingen ze naar de toilet, zullen daar wel met zn tweetjes verder zijn gegaan. Wij hadden de rest van de film lekker rust:)

dies wel stoer :cool: :) :D

maar ik heb nooit echt problemen gehad.....

Razor - Blade 13-06-2002 17:10

beter gewoon iedereen oprotten die in de bioscoop zit.. ik erger mij aan ieder lachje ,stemmetje of bepaalde soort hardware wat ineens door de zaal vliegt tijdens een film. (popcorn bijvoorbeeld)

:rolleyes:

sunnevot 13-06-2002 17:14

ik denk toch dat ik een zoenend stelletje voor me wel het ergst vind...
of een 2 meter nog wat lange man die lekker voor me heen en weer zit te schommelen. ik ben niet zo groot, en dit heb ik echt verdomd vaak.
verder is alles wat geluid maakt heel erg ongewenst

SpiritX 13-06-2002 18:06

Popcorn-zakken die na een pauze opengaan en waar driekwartier lang uitgegeten wordt, gepaard met de meest vreselijke geluiden; GSM's; pratende mensen; etc.
Eigenlijk ook de dingen die Dark Angel al noemde....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.