![]() |
vakantiebaantje??!!
Ik wil in de vakantie in een paar weken ff heeeel veel geld verdienen.. dus weten jullie een plek waar je gewoon 5 dagen in de week ofzo de hele dag kan werken en dat 3-4 weken lang..?
thank u en anders een of andere tip hoe ik zo snel mogelijk een baan kan vinden..? |
Supermarkt? Bollenpellen? Steksteken?
Of ga langs het uitzendburo ofzo.... |
Tuinders hebben immer (klote)werk voor je. Op de veiling, in de horeca, in een snackbar, weet ik veel, in de zomer kun je overal werken eigenlijk...
('k heb zelf net een relaxte kantoorbaan gescoord... :D) |
Ik ben volgens mij een van de weinige die gewoon geen zin heeft om te werken, werk dan wel kort op zaterdag. maar in mijn vakantie heb ik echt geen zin om te werken :s
Ben ik vaag? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie ook weer met groot geneogen de komende vakantie tegemoet, waar ik op het moment al mee ben begonnen. Morgen nog wat cijfertjes ophalen :p ;) |
t bejaardentehuis
|
Citaat:
|
vooral in de plaatselijke krantjes staan nogal eens wat leuke baantjes
|
Citaat:
Bij de meeste supermarkten zijn de planningen al klaar en hebben ze genoeg personeel :( alleen de AH op het station in Maastricht daar maak ik nog kans. En naar uitzendbureaus hebk al gebeld, ze hadden nix :( |
Citaat:
|
't Valt me een beetje op dat het dit jaar moeilijker is om werk te vinden dan andere jaren, als ik zo om me heen kijk...
|
Citaat:
:) |
Tis maar net wat je zoekt ;) Volgens mij zoekt iedereen een baan voor t geld, ik ga in de vakantie vrijwillig bejaarden helpen..;)
|
Citaat:
|
Horeca betaalt goed, net als "rotwerk" in de bloemenveiling of in de kassen, vrachtwagens wassen etc.
Rotwerk betaalt over het algemeen goed :D |
Tuincentra.
|
Citaat:
|
'Biologische boerderij. Onkruid wieden :p
Lekker buiten, leeftijdsgenoten, gezellig, verdient goed ( vorig jaar verdiende ik 7 gulden per uur ) |
je gaat alleen wel een beetje naar ui stinken :D
|
Tip: inschrijven bij horeca-uitzendbureau. Heb ik nu ook gedaan, veel werk, verdient goed.
Zo zit ik nu bijv. voor een korte periode als invaller in de bediening in een groot hotel (ontbijt en lunch, van 07.00 tot 15.00) en verdien 200 euro per week, dus das best lekker. En volgende week 1 dag bedienen bij een groot internationaal congres hier in de buurt. Van dat soort dingen. Zijn allemaal leuke, afwisselende baantjes, meestal voor korte perioden, en verdient goed. Wel hard werken, maar dat moet je er voor over hebben ;) |
Citaat:
ik ben lui. |
Citaat:
|
Jaaaaaaa Marlous heeft het goed voor elkaar:D
Vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 tot 23.00 werk ik in een Grieks restaurant in de bediening, dat doe ik al drie jaar....Verdienste? 10,- per uur ongeveer:p En van maandag tot en met vrijdag werk ik van 09.30 tot 17.00 als secretaresse van de CLS, Productmanagement en Correspondent Banking afdeling op het hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht:D Het is veel, maar ik wordt rrriiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkk!!!:p |
Citaat:
de ideale vrouw... (y) |
Citaat:
|
heb gesoliciteerd voor n baan bij n kantoor. Allerlei gegevens invoeren enzo :)
|
Ik heb nou werk
bij een camping/ plas waar men zwemt daar moet dus ijs verkocht worden enzo en patat en bar enzo je kunt ff logisch nadenken, waar hebben ze 's zomers meer mensen nodig? Ijs dingen, zomerse zon dingen enzo en zoeken in van die regionale kranten voor baantjes, ook bij de personeelsadvertenties enzo |
Citaat:
Ik zit nu ook lekker met airco in mijn huuuugggggggggeee kantoor:) Heerlijke baan! |
Citaat:
Een voetmassage mag ook;) |
Citaat:
|
Ik blijf in de vakantie gewoon werken in het bedrijf waar ik nu werk. Namelijk als Office Manager. Verdient goed, lekker in een eigen kantoor en je merkt niks van de warmte.
Toch zat ik liever op t strand :( |
Citaat:
Btw, er staat een foutje in mijn eerste post, ik werk vanaf 8.30 bij de rabo, maar dat mag ik niet aanpassen....Naja...lekker belangrijk:) |
dinsdag solicitatiegesprek bij n hotel :)
volgens mij ga ik kamermeisje worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vind ik echt altijd een van de leukste dingen van mijn werk :D is een aanrader voor iedereen :D (y) |
Ik heb me een baantje in de kantine van de camping geregeld, achter de bar. :P
moet alleen nog de tafel van 1.40 leren 1.40 2.80 4.20 5.60 7.00 8.40 9.80 11.20 12.60 14.00 :D |
Citaat:
vertel :p |
Ik werk in een videotheek is heel gezellug en verdient ook nog es goed!!
|
Telemarketing!!
|
ga morgen solliciteren in een bejaardentehuis!!! woei, hoop dat ik word aangenomen......
|
ik werk bij mijn paps op de boerderij
en werk ook nog bij de hema bij mijn paps vind ik eigenlijk toch wel leuker :) |
Citaat:
Mijn baas (hoge pief) is licht geirriteerd geraakt ( laat ik het zo zeggen):p En mijn kant werd gekozen;) |
probeer of je een paar weekjes bij zo'n callcentre kan werken, niet echt leuk, maar je verdient wel ongeveer 7 euro per uur!
|
Simpel. Gewoon vragen bij Café's of Hotels. Zoeken bijna altijd nog wel personeel.
Pas als het echt niet lukt, stap je naar een uitzendbureau. En als je van horecawerk houdt is het een aanrader om eens een bezoekje te brengen aan Mise-en-Place & Asa! (www.miseenplace.nl & www.asa-uzb.nl). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |