Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   vakantiebaantje??!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428938)

just~me 12-06-2002 20:11

vakantiebaantje??!!

Ik wil in de vakantie in een paar weken ff heeeel veel geld verdienen.. dus weten jullie een plek waar je gewoon 5 dagen in de week ofzo de hele dag kan werken en dat 3-4 weken lang..?
thank u
en anders een of andere tip hoe ik zo snel mogelijk een baan kan vinden..?

Boeing 747-400 12-06-2002 20:19

Supermarkt? Bollenpellen? Steksteken?

Of ga langs het uitzendburo ofzo....

Bird 12-06-2002 20:19

Tuinders hebben immer (klote)werk voor je. Op de veiling, in de horeca, in een snackbar, weet ik veel, in de zomer kun je overal werken eigenlijk...

('k heb zelf net een relaxte kantoorbaan gescoord... :D)

halve banaan 12-06-2002 21:20

Ik ben volgens mij een van de weinige die gewoon geen zin heeft om te werken, werk dan wel kort op zaterdag. maar in mijn vakantie heb ik echt geen zin om te werken :s

Ben ik vaag? :p

MORTICIA 12-06-2002 21:38

Citaat:

halve banaan schreef:
Ik ben volgens mij een van de weinige die gewoon geen zin heeft om te werken, werk dan wel kort op zaterdag. maar in mijn vakantie heb ik echt geen zin om te werken :s

dan ben ik ook vaag :D ..

Joshua 12-06-2002 22:11

Citaat:

halve banaan schreef:

mwah op zich niet, maar sommige mensen hebben nou eenmaal geld nodig... vakantie is duur als je niet met je ouders gaat :S

Koen 12-06-2002 22:26

Citaat:

Joshua schreef:

mwah op zich niet, maar sommige mensen hebben nou eenmaal geld nodig... vakantie is duur als je niet met je ouders gaat :S

Afgezien daarvan is 't ook een goed middel tegen de verveling, die vanzelf wel toeslaat. Dat heb je misschien nu nog niet door, maar zal snel genoeg blijken :)

halve banaan 12-06-2002 22:38

Citaat:

Joshua schreef:

Ik ga ook op vakantie...ik geef dan maar wat minder uit.

halve banaan 12-06-2002 22:40

Citaat:

Koen schreef:

Afgezien daarvan is 't ook een goed middel tegen de verveling, die vanzelf wel toeslaat. Dat heb je misschien nu nog niet door, maar zal snel genoeg blijken :)

Ik heb mij echt nog nooit verveeld in een vakantie, althans "vakanties op de middelbare school dan. Op de basischool verveelde ik me inderdaad altijd :)

Ik zie ook weer met groot geneogen de komende vakantie tegemoet, waar ik op het moment al mee ben begonnen. Morgen nog wat cijfertjes ophalen :p ;)

Roozie 12-06-2002 23:11

t bejaardentehuis

Joshua 13-06-2002 06:39

Citaat:

halve banaan schreef:

Ik ga ook op vakantie...ik geef dan maar wat minder uit.

Dat lukt me dus echt niet... ik kan echt niet met maar 300 euro ofzo in de vakantie rondkomen...

BBEM 13-06-2002 15:26

vooral in de plaatselijke krantjes staan nogal eens wat leuke baantjes

Mr.Oizo 14-06-2002 16:30

Citaat:

Boeing 747-400 schreef:
Supermarkt? Bollenpellen? Steksteken?

Of ga langs het uitzendburo ofzo....

Ik heb ook nog nix en ook solliciteer ik voor 3 a 4 weken.
Bij de meeste supermarkten zijn de planningen al klaar en hebben ze genoeg personeel :( alleen de AH op het station in Maastricht daar maak ik nog kans.
En naar uitzendbureaus hebk al gebeld, ze hadden nix :(

DaDude 14-06-2002 17:02

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

Bij de meeste supermarkten zijn de planningen al klaar en hebben ze genoeg personeel :( alleen de AH op het station in Maastricht daar maak ik nog kans.

damn als jij in maastricht woont en er geen werk is, dan heb ik ook geen werk (woon ik in maastricht) ik WIL WERK WERK WERK

Dorus 14-06-2002 17:28

't Valt me een beetje op dat het dit jaar moeilijker is om werk te vinden dan andere jaren, als ik zo om me heen kijk...

Qamra 14-06-2002 17:48

Citaat:

Dorus schreef:
't Valt me een beetje op dat het dit jaar moeilijker is om werk te vinden dan andere jaren, als ik zo om me heen kijk...
Stond vandaag in de Haagsche Courant: minder vakantiewerk voor jongeren..

:)

Lucky Duck 14-06-2002 18:27

Tis maar net wat je zoekt ;) Volgens mij zoekt iedereen een baan voor t geld, ik ga in de vakantie vrijwillig bejaarden helpen..;)

MCH 14-06-2002 21:28

Citaat:

DaDude schreef:

damn als jij in maastricht woont en er geen werk is, dan heb ik ook geen werk (woon ik in maastricht) ik WIL WERK WERK WERK

Jou nemen ze eerder aan als een 19jarige :)

Roos 15-06-2002 14:14

Horeca betaalt goed, net als "rotwerk" in de bloemenveiling of in de kassen, vrachtwagens wassen etc.

Rotwerk betaalt over het algemeen goed :D

Luca 15-06-2002 14:28

Tuincentra.

georgie 15-06-2002 14:29

Citaat:

halve banaan schreef:

als jij vaag bent ben ik ook vaag. Je hebt toch vakantie om lekker te nixen en niet om je de hele dag kapot te werken.

*Fallen_Tear* 15-06-2002 14:31

'Biologische boerderij. Onkruid wieden :p

Lekker buiten, leeftijdsgenoten, gezellig, verdient goed ( vorig jaar verdiende ik 7 gulden per uur )

*Fallen_Tear* 15-06-2002 14:32

je gaat alleen wel een beetje naar ui stinken :D

Esmée 15-06-2002 16:45

Tip: inschrijven bij horeca-uitzendbureau. Heb ik nu ook gedaan, veel werk, verdient goed.
Zo zit ik nu bijv. voor een korte periode als invaller in de bediening in een groot hotel (ontbijt en lunch, van 07.00 tot 15.00) en verdien 200 euro per week, dus das best lekker. En volgende week 1 dag bedienen bij een groot internationaal congres hier in de buurt. Van dat soort dingen.
Zijn allemaal leuke, afwisselende baantjes, meestal voor korte perioden, en verdient goed. Wel hard werken, maar dat moet je er voor over hebben ;)

Geraldine 15-06-2002 18:30

Citaat:

halve banaan schreef:

neejhoor, ik ga ook niet werken, word ik veel te moe van. Ik heb vakantie, dan ga ik niet heel actief werken ofzo.
ik ben lui.

marlies 15-06-2002 23:32

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

same here..Ik ben ook al lang op zoek, maar telkens vind ik maar niets :(

Marlous 16-06-2002 14:23

Jaaaaaaa Marlous heeft het goed voor elkaar:D

Vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 tot 23.00 werk ik in een Grieks restaurant in de bediening, dat doe ik al drie jaar....Verdienste? 10,- per uur ongeveer:p

En van maandag tot en met vrijdag werk ik van 09.30 tot 17.00 als secretaresse van de CLS, Productmanagement en Correspondent Banking afdeling op het hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht:D

Het is veel, maar ik wordt rrriiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkk!!!:p

Talon 16-06-2002 14:35

Citaat:

Marlous schreef:
Jaaaaaaa Marlous heeft het goed voor elkaar:D

Vrijdag, zaterdag en zondag van 17.00 tot 23.00 werk ik in een Grieks restaurant in de bediening, dat doe ik al drie jaar....Verdienste? 10,- per uur ongeveer:p

En van maandag tot en met vrijdag werk ik van 09.30 tot 17.00 als secretaresse van de CLS, Productmanagement en Correspondent Banking afdeling op het hoofdkantoor van de Rabobank in Utrecht:D

Het is veel, maar ik wordt rrriiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjkkkk!!!:p

:eek:
de ideale vrouw... (y)

beuk 16-06-2002 14:37

Citaat:

Talon schreef:

de ideale vrouw... (y)

ej.. :mad: ;)

the 6th gate 16-06-2002 14:38

heb gesoliciteerd voor n baan bij n kantoor. Allerlei gegevens invoeren enzo :)

Rosa! 16-06-2002 20:38

Ik heb nou werk
bij een camping/ plas waar men zwemt
daar moet dus ijs verkocht worden enzo en patat en bar enzo

je kunt ff logisch nadenken, waar hebben ze 's zomers meer mensen nodig?

Ijs dingen, zomerse zon dingen enzo

en zoeken in van die regionale kranten voor baantjes, ook bij de personeelsadvertenties enzo

Marlous 20-06-2002 09:05

Citaat:

Talon schreef:

de ideale vrouw... (y)

Ik zit nu ook lekker met airco in mijn huuuugggggggggeee kantoor:) Heerlijke baan!

Marlous 20-06-2002 09:06

Citaat:

beuk schreef:

ej.. :mad: ;)

Lieverd, kook jij vanavond?

Een voetmassage mag ook;)

beuk 20-06-2002 10:46

Citaat:

Marlous schreef:

Lieverd, kook jij vanavond?

Een voetmassage mag ook;)

best, maar niet hier, want dan moet er eerst afgewassen worden :D

miro 20-06-2002 10:52

Ik blijf in de vakantie gewoon werken in het bedrijf waar ik nu werk. Namelijk als Office Manager. Verdient goed, lekker in een eigen kantoor en je merkt niks van de warmte.

Toch zat ik liever op t strand :(

Marlous 20-06-2002 15:24

Citaat:

beuk schreef:

best, maar niet hier, want dan moet er eerst afgewassen worden :D

Kom maar naar kantoor, er staat hier een groot bureau;)

Btw, er staat een foutje in mijn eerste post, ik werk vanaf 8.30 bij de rabo, maar dat mag ik niet aanpassen....Naja...lekker belangrijk:)

the 6th gate 20-06-2002 15:36

dinsdag solicitatiegesprek bij n hotel :)
volgens mij ga ik kamermeisje worden :D

Roozie 20-06-2002 17:22

Citaat:

just~me schreef:
Ik wil in de vakantie in een paar weken ff heeeel veel geld verdienen.. dus weten jullie een plek waar je gewoon 5 dagen in de week ofzo de hele dag kan werken en dat 3-4 weken lang..?
thank u
en anders een of andere tip hoe ik zo snel mogelijk een baan kan vinden..?

Het bejaardentehuis... veel geld, relaxed (naja waar ik werk tenminste wel :) ) Ik werk fulltime 5 dagen in de week van 8 tot half 5 en 's avonds heb ik nog genoeg puf over voor leuke dingen doen!!!

Paige 20-06-2002 17:59

Citaat:

the 6th gate schreef:
dinsdag solicitatiegesprek bij n hotel :)
volgens mij ga ik kamermeisje worden :D

je weet niet waaraan je begint..:D

Talon 20-06-2002 18:13

Citaat:

Marlous schreef:

Ik zit nu ook lekker met airco in mijn huuuugggggggggeee kantoor:) Heerlijke baan!

en mag je ook mensen commanderen?
dat vind ik echt altijd een van de leukste dingen van mijn werk :D
is een aanrader voor iedereen :D (y)

Oen 20-06-2002 19:12

Ik heb me een baantje in de kantine van de camping geregeld, achter de bar. :P
moet alleen nog de tafel van 1.40 leren
1.40
2.80
4.20
5.60
7.00
8.40
9.80
11.20
12.60
14.00
:D

the 6th gate 20-06-2002 19:26

Citaat:

Paige schreef:

je weet niet waaraan je begint..:D

idd :D
vertel :p

Misssy 20-06-2002 19:49

Ik werk in een videotheek is heel gezellug en verdient ook nog es goed!!

heavinly 20-06-2002 20:10

Telemarketing!!

utopian me 20-06-2002 20:12

ga morgen solliciteren in een bejaardentehuis!!! woei, hoop dat ik word aangenomen......

simple creed 20-06-2002 21:25

ik werk bij mijn paps op de boerderij
en werk ook nog bij de hema

bij mijn paps vind ik eigenlijk toch wel leuker :)

Marlous 21-06-2002 08:58

Citaat:

Talon schreef:

en mag je ook mensen commanderen?
dat vind ik echt altijd een van de leukste dingen van mijn werk :D
is een aanrader voor iedereen :D (y)

Ik heb gisteren nog iemand van 55 die mij madammetje ( :mad: ) noemde, en me niet wilde helpen vriendelijk gezegd dat daar sancties aan verbonden zaten:p

Mijn baas (hoge pief) is licht geirriteerd geraakt ( laat ik het zo zeggen):p En mijn kant werd gekozen;)

Maartenpaarten 21-06-2002 14:26

probeer of je een paar weekjes bij zo'n callcentre kan werken, niet echt leuk, maar je verdient wel ongeveer 7 euro per uur!

Gonzo 21-06-2002 14:49

Simpel. Gewoon vragen bij Café's of Hotels. Zoeken bijna altijd nog wel personeel.

Pas als het echt niet lukt, stap je naar een uitzendbureau.

En als je van horecawerk houdt is het een aanrader om eens een bezoekje te brengen aan Mise-en-Place & Asa! (www.miseenplace.nl & www.asa-uzb.nl).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.