![]() |
Hoelang kan jij zonder slaap voordat je instort en ben je weleens ingestort
Ik heb de laatste 60 uur iets van 6 uurtjes geslapen, niet echt veel en ik zal nog wel effe wakker moeten blijven, aangezien ik druk aant werk ben.
Maarja voor vraag zie onderwerp |
de langste tijd die ik ooit zonder slaap heb doorgebracht is 40 uur, was een keer op een kamp, was die 2e dag bekaf omdat we toen de meest actieve dag hadden
|
Eej Rocky :D
Uh, ik heb geen idee zal wel eens op een kamp geweest zijn ofzo. Ben nu trouwens ook al heel wat uurtjes op, ben nog niet aan slapen toegekomen. |
Ik kan momenteel niet lang zonder slaap maar vroeger wel. En ja ben weleens ingestort
|
uhm 9 dagen lang elke nacht 1 uur slapen en daarna ben ik idd erg moe geweest en heb ik erg lang geslapen....
en qua wakker blijven is van vrijdag 7 uur 's ochtends tot zondag 20 uur ofzo... deed ik iets te vaak... :s |
vriend van mij is gewoon een keer 3 dagen wakker gebleven, alleen maar gefeest enz.. Hij zei dat je het lichamelijk misschien nog wel volkan houden, maar geestelijk ga je echt kapot. Hij moest ophet laatst gewoon huilen om niks:D
Ik kan nog wel 24 uur wakker blijven, maar daarna hou ik hetniet zo lang meer vol. |
Nope, nog niet ingestort .. kan ongeveer 2 a 3 dagen zonder slaap.
|
38 uur. Dat was met oud en nieuw en de dagen er na.
|
30 uur ongeveer, daarna ben ik niet echt wakker meer ;)
|
2 nachten
|
niesow lang...
30 uur, dan heb ik het wel gehad (hangt ook een beetje van de dagvulling af natuurlijk, in dit geval had ik vanaf 8:00 gewerkt en heb ik de hele nacht staan springen...) |
van vrijdag ochtend om een uur of 8 tot zondag 9 uur, reken zelf maar uit
|
In totaal achter elkaar 45 uur wakker geweest, dan trek je het écht niet meer!
|
Kan heel lang zonder slaap... ben heel vaak ingestort :rolleyes:
|
M'n record is 58 uur (maar dit was dan ook in het kader van een weddenschap). Ik pas echter wel elke week hetvolgende patroon toe; opstaan om 7 uur - maandagochtend - en weer m'n bed in om 11 uur - dinsdagavond -. Echt gezond is 't niet, maar geestelijk zeker wel vol te houden...
|
woww..
hihi ik kan echt niet zo goed tegen weinig slaap.. :) Dan wordt ik best sjaggie eik..Dan wil ik gewoon liever gaan slapen, mn bed in duiken en dan kom ik er wel een keertje uit als ik genoeg geslapen heb.. maar helaasch.. :D Maar goed, met een feest of met een kamp ofzo, dan kan ik het best aan om een nachtje niet te slapen, als ik daarna maar weer genoeg slaap krijg, en het allemaal in kan halen.. anders ben ik niet te genieten :D |
vroeger flikte ik het nog wel es om elke dag om 4u, half 5 's nachts te gaan maffen en om 8u 's ochtends weer op te staan...na een weekje ben ik toen wel ingestort...ff half daggie geslapen enk kon weer verder :)
nu doe ik dat niet echt meer, ook omdat ik school toch wel belangrijk vind enzo :) |
ik slaap altijd wel eventjes...
maar 3 weken lang gemiddeld 2 à 3 uur slaap per nacht ging nog wel.. wel moe daarna (zeker omdat het wel 3 super inspannende weken waren... moest de hele dag kindjes bezighouden :)) |
Ik kan opzich wel tegen weinig slaap (laten we zeggen gem 2/3 uur per nacht ofzo), een week ofzo... maar ik kan niet echt tegen geen slaap vrees ik :)
|
uh, ligt eraan wat ik doe op een dag..
|
hmmm mijn record was vorig jaar lowlands wel zo ong. denk ik :D
van donderdag tot maandag met maar iets van een 10/15 uurtjes slaap, toen viel ik echt meteen in slaap toen ik mijn bedje eindelijk weer zag :D |
Ik kan best lang zonder slaap, na Sneekweek was ik wel volledig van de wereld :S
|
van vrijdagochtend 7 uur tot zondag 21 uur ofzo reken zelf maar uit hoe lang dat is in die tijd misschien 11/2 uur geslapen ik zat toen voor een survival in de bisbosch maar dat is alweer een tijdje geleden
|
hmm eigenlijk nooit echt uitgeprobeerd, maar ik slaap gemiddeld 30 tot 35 uur verdeeld over de hele week, waarvan de meeste uren in het weekend.... en een heel weekend zonder slaap houd ik ook zonder al te veel moeite vol, maar doe het eigenlijk niet graag want zo nu en dan lang slapen is heerlijk.
|
Mijn record staat op ongeveer 120 uur. Ja, ik weet dat dat vijf volle dagen is.
Na ongeveer 100 uur begon ik hallucinaties te krijgen, en na 120 uur val je gewoon letterlijk om van de slaap, ondanks de hoeveelheden koffie. Ik heb daarna overigens meer dan 20 uur nonstop geslapen. |
2 nachten, was met Londenreis... ik heb veel slaap nodig, dus ik probeer niet eens een record te zetten
|
Vorig jaar, toen ik me niet goed voelde sliep ik hóóguit 4 uur per nacht (vaak zelfs maar 2).
Ik heb dit maanden volgehouden en ben daarna naar de huisarts gegaan omdat ik een Pfeiffer test wilde laten doen omdat ik zo moe was, niet zo gek he. |
Je kan beter vragen hoelang ik niet zonder slaap kan..
Antwoord: maximaal 17 uurtjes..en dan hoef ik mijn ogen maar heel even dicht te doen en ik ben al in dromenland.. Ik kan trouwens elk moment van de dag in slaap vallen, maar dat even terzijde.. ;) :D |
ik heb eigenlijk nooit lang niet geslapen, wel es een nacht overslaan maar dan ga ik gewoon 's middags slapen. ben nog nooit ingestort door slaapgebrek.
was het niet zo dat je doodgaat als je te lang achter elkaar niet slaapt? |
Citaat:
wow! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geloof ik wel 'ns 'n slordige 48 uur achter elkaar wakker gebleven. 'k Weet niet meer hoe 't afliep :)
|
5 Nachten lang maar 3 uur slapen.. Toen ben ik op een gegeven moment toch wel ingestort! Heb gewoon m'n slaap nodig! :D :o
|
Nou ja, ong. een week met 3/4u slaap hou ik wel vol,
daarna ben ik helemaal van de wereld :D :o |
40 uur ongeveer, maar daarna slaap ik ook very deep de eerste 10 a 12 uur.
|
k heb nooit geprobeerd hoelang k zonder slaap kan, maar kweet wel dat, als ik een paar avonden flink laat ga, zoals ik deze week 3 avonden na 2.00 ga slapen en steeds om 7.30 er weer uit moet, dat ik dan niet teveel tegenslag moet hebben
gelukkig komt zoiets niet zo vaak voor :) |
geen idee nog nooit uitgeprobeerd
wel een paar x een nacht niet geslapen maar niet ingestort dus.... ik weet niet. |
Twee keer 36 uur wakker in zes dagen tijd.
Heerlijk, schoolbusreizen naar Berlijn :/ |
3 nachten niet slapen is m'n record, was toen nog niet echt ingestort, maar leuk was het niet :)
|
kheb wel es 2 nachten niet geslapen maar daarna moest ik ook alles inhalen..was echt helemaal op:p ik kan wel best lang met weinig slaap btw...afgelopen zomer een reis door australie gemaakt, ging ik om 12 uur slapen en om 5 uur weer op en dat 3 weken lang. Maarja dan wordt het ook een ritme zeg maar en niet een onderbreking.
|
ik kan heel slecht zonder slaap.....dan word ik ook heel snel chagerijnig en emotioneel....
|
ik kan het (gelukkig) nog geen 24 uur
|
ooit eens 34 uur volgehouden, toen viel k in slaap :o
|
Ik heb ooit eens een lanparty volgehouden van vrijdagmiddag 15:00 tot maandagochtend 10:00. Daarna ben ik in de auto in slaap gevallen.
|
48 uur, met wat verdovende geestverruimende middelen, daarna ken k me ogen ni meer open houden.
|
Een keer 's nachts zonder eerst te slapen uit Amerika vertrokken, toen na heel veel vertraging en een overstap 's ochtends erg vroeg in Nederland aangekomen; die dag gewoon wakker gebleven, 's avonds naar een schoolfeest geweest en daarna uit, die nacht anderhalf uur geslapen en de dag erna weer uit. Op het laatst waren mijn ogen echt helemaal opengesperd en roodaangelopen :D. Week daarna ook verkouden/ziek natuurlijk (n)
|
Ik heb een keer iets van 48 :eek: uur zonder slaap doorgebracht... zonder instorten! 1 x en daarna echt NOOIT meer... Slapen is toch heerlijk???
|
ik slaap liever:p
|
oehh:o
51:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |