![]() |
Wat te doen met 550 euro?
????
|
nieuwe pc kopen
|
Met 't vliegtuig naar een leuke stad (Parijs, Londen etc.) en daar gewoon heel erg gaan winkelen. :)
|
Stappen...
Feestje misschien... of voor de vakantie... |
Nou eerst kleren kopen, dan me kamer gaan verven, en dann.. geen idee.. Owja nieuw horloge wilde ik nog..
|
surfboard :D
|
550 euro.. voor de vakantie opzij leggen...
|
Nieuwe harde schijf kopen en de rest op me bank pleuren... :)
|
Aan mij geven :D
|
euhms geen idee eigenlijk...sparen voor me eigen huisje binnenkort..ofsow :confused:
|
leuke dingen doen.
|
shoppen!!!:) (kleren kopen dus)
|
Voor de vakantie...
:) |
aaan mij geven
|
kleren en een draagbare minidisc-speler kopen. Iig dat doe ik ermee!!
|
harde schijf: nope gratis gekregen
vakantie: nope wordt voor me betaald misschien nieuwe piano? damn dan is 550 ineens heel erg weinig :( ok positief: nieuwe gardarobe? nieuw meubilair voor kamer? eehm....nieuwe ouders? :D |
Citaat:
|
een nieuw vriendje?
|
Citaat:
en het laatste wat ik wil is dat mensen LIVE mijn blunders kunnen bewonderen :D |
nieuwe pc kopen
|
Citaat:
en trouwens ik heb liever ene goed boek dan een pc my own private library |
pfff er is weer iemand op dreef vandaag...
ik zou die 550 euro maar eens inlijsten en boven je bedje hangen...je eerste zelfverdiende centjes |
Citaat:
|
Creative Jukebox 3 bestellen denk ik..
|
Een cdwinkel binnenstappen :)
|
Gewoon, op de bank zetten totdat je iets vind wat al dat geld echt waard is?
|
Op de bank zetten, kleren van kopen, discman kopen.
Verder weet ik niet niet echt :confused: |
aan aardige meneer Kazanka geev (y)(y)(Y)(Y)
|
cd's kopen, beleggen, sparen, kleren, extra RAM aankopen, of op mijn bankrekening storten.
|
*pakt het af* nu nix meer :D
|
dvd en mp3 speler kopen
|
Lekker ff er tussen uit in mijn eentje.. lekker vakantie vieren weg van alle drukte!
|
Kleding kopen, lekker uitgaan en een nieuwe camera kopen.
|
Zomerkleding kopen: wat mouwloze shirtjes, rokjes, een paar korte broeken, een paar gympen, een witte trui, een nieuwe rugbytrui.
Of een ge-wel-dige galajurk, of een nieuwe telefoon (dat ding van mij valt echt uit elkaar), of een gave design zonnebril, een hele grote bos rozen voor op m'n kamer, een grote doos bonbons van de bonbonnerie, een nieuw spijkerjasje, nieuw horloge van Fossil ofzo, naar de kapper. Zo moeilijk is het toch niet Optima? ;) |
een groot feest geven.
als er nog iets overblijft op bank zetten |
eigen pc kopen :p
of anders een digitale camera. |
Citaat:
Pfff, ik denk dat ik er nog wel een paar leuke kleren voor kan kopen .. heb nog schoenen nodig bijv. Trouwens zijn er nog een paar uitbreidingen mogelijk op mijn PC .. zoals een nieuwe soundcard .. ook zie ik een webcam en een scanner wel zitten :) :D Opmaken kan ik het altijd wel :o |
Djembé kopen en van de rest een paar lessen betalen..
Dat wil IK he :p |
mijn vakantie betalen en nog 3 pakjes sigaretten kunnen kopen...
|
dat zie ik dan wel weer
|
kleding kopen, uitgaan en andere uitstapjes! :)
|
Op mijn spaarrekening zetten en dus apart houden voor volgend jaar voor me rijlessen
|
Op vakantie of gewoon op je rekening.
|
Citaat:
Wasda boek, eetbaar? |
Ik zou het ver 3dubbelen en er een mooie synthesizer van kopen ;)
Maar voor dat bedrag kun je trouwens wel heel mooie een goede 2Mpix digitale camera kopen inclusief assecoires. |
Van de zomer met mn moeder naar Italie.
Ik ben daar vorige maand geweest en ik vond het echt supermooi.. en aangezien mn moeder en ik al heel lang geen vakantie hebben gehad, geen echte vakantie, zou ik haar heel graag eens op mijn koste op een superleuke vakantie willen trakteren :) |
Citaat:
Ook makkelijk 3Mpix |
Citaat:
Merken als HP reken ik daar dus NIET onder. |
3 bezoekjes aan de psychiater moet wel lukken van 550 euro...
|
seedees!!!!!!!!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |