![]() |
van wie hou jij allemaal?
ik van iedereen behalve mezelf :D
even serieus: ik hou van mijn vriend, al mijn klasgnoten, mijn vader, mijn moeder, mijn stiefmoeder, mijn beste vriendin mijn ( ex) beste vriendin) mijn leraren mijn ex-en :p alle forummers ( stijging ind e populariteitspeiling don't care) maar MOST off ALL houd ik van....................... CHOCOLADE :D |
Voornamelijk mijn familie, en dan nog wat mensen om mij heen... (goede vrienden dus)
|
Ik em van mijn vriendje ut meest
|
ik houd niet
|
2 tante's m'n 3 nichtjes m'n oma m'n moeder m'n vader m'n broertje m'n zus m'n neefjes m'n vriendin m'n huisdieren
|
Iedereen. En natuurlijk óók chocolade en koekjes.
|
Me familie betekent ook heel veel voor me...
En ik geef heel veel om me vriendinnetje... En chocola is ook best hoog te vinden in me lijstje... net als bier... :p |
Op dit moment van iedereen! Ben geslaagd & gelukkig!!!
|
Citaat:
|
Mijn familie en vrienden hehehe orgineel :D
|
Wat een onzin-topic ;)
Ik hou van mijn ouders, mijn beste vriend en 2 goede vriendinnen. |
Mijn ouders, me zus, me vriend en me opa en oma daarna de rest van de familie en me vrienden
|
Van mijn ouders, broertje, vriendinnen, familie
|
Van m'n pleegmoedr, pleegbroertjes en broer, van m'n vriendjes en vriendinntjes , van m'n vader&moeder, en natuurlijk mijn knuffel ELMO! :eek:
|
ik ben niet echt meer in staat to houden van, sinds een kwestie met een ex..
maar mijn vriendjes en vriendinnetjes vind ik wel het meest lief, waarna uiteraard chocolade komt :D en mandarijntjes, en de comp, want ik ben internetverslaafd oew, en ik ben flieft op mn nieuwe rok.. en mijn ouders staan helemaal onderaan het lijstje (n) :( [wijzig] ohja, helemaal vergeten.. ik ben als narcistisch bestempeld door een bepaald iemand, dus ik houd wel degelijk van een bepaald persoontje.. *ghihi* |
ikke hou heel veel van mijn beste vriendin ..en jah van mijn moeder ...(hoewel ik me soms tegenover haar gedrag alsof ik nie om haat geef :confused: )
|
van al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes (helemaal na vandaag:D)
pap, mam en geweldige broer:D |
Van m'n ouders, m'n broertje en van Rosanne.
|
annemiek! ik wil je snel qwweer zien. bram jochem onnno, piet, alle pcers, roel en mark, mn familie, en alle forumm,ers :p
|
Van mijn vrienden en vooral van mezelf. :D
|
Van mijn ouders, mijn broer, mijn tante, al mijn vrienden in Italië, mijn 2 beste vrienden en van mijn vriend!
Maar het meest van alle forummers! :rolleyes: ;) :p |
ik denk dat ik van iedereen hou (op een paar zware uitzonderingen na) maar van iedereen weer op een andere manier
|
Ik hou van mijn vriendje, van mijn smurfenvriendinnen, van mijn hondje, van mijn ouders, van mijn zus, van mijn neefje en nichtje, van mijn tantes en ooms, van mijn opas en omas ook al zijn ze er niet meer....
En van muziek en uitgaan :) |
Van Bazz.. :p :o ;)
|
Citaat:
|
Van mij.
|
Van mn ouders, mn broer (af-en-toe ;) ), van mn vriendje, van mn vriendinnen.... BLADIEBLA.
|
M'n vader, misschien m'n moeder, m'n broertje beetje, meeste mensen van familie, paar vrienden en paar leraren/leraressen, ex van m'n vader en haar gezin...
|
vrienden, vriendin, familie,voetbalclub
|
Citaat:
|
M'n ouders, zussie, vriendje, vrienden en vriendinnen... en dan met name mijn beste vriendinnetje :)
|
muziek en drank
|
Ongeveer alle mensen om me heen, met name een heel goede vriendin die ik al 11 jaar ken en waarmee het weer helemaal goed gaat na een jaar ruzie waarvan we achteraf totaal niet begrijpen waardoor die ooit eens begonnen is.. Zo'n goed gevoel geeft dat nu eigenlijk, het idee dat er iemand weer in je leven wil zijn (he wat klinkt dat raar) :)
Verder van muziek, slagroom en chocola :) |
Ik hou wel van me ouders en me broers en daar is alles wel ongeveer mee gezegd :rolleyes:
Niet dat ik koos vriendenloos ben hoor |
een aantal vrienden en mn katje, mn vroegere hondjes, mn moeder denk ik.. thats it
|
Van men vriend, van mijn vriendinnen, van mijn katten, van mijn grootmoeder, tante, neefjes, nonkel, ouders, beste vriendin,...
|
argh! volgens mij geloof ik op het moment (of eigenlijk al een hele tijd) niet echt in houden van :(
|
Van Daniel het meest!
(Fleet Admiral.) |
Paulien :o, chocolade, Madelein, wolken, Melany, slaappillen, en ook wel van Krijn, Tijn, Bwino, Jasper, Daan etc. hoor :|
euhm ik vergeet nog wat.. hmm ohja suiker :| |
Ik hou van: (heel rijtje, NOT)
STIP: DAVE! 2: Mylene 3: Angela :) 4: Duncan (mijn broer) 5: Mijn ouders 6, 7, 8 etc: euhhh iedereen die ik misschien vergeten mag zijn :D Jaja, straf me maar op MSN... :) ;) :D:D try me :D |
van niet zoveel dingen op dit moment
oh, ik houd van het feit dat ik maar 34 procent slut ben:D |
allereerst van mun beste vriendinnetje, dan van mun ouders, zusje en nepzus, dan van al mun andere vriendjes en vriendinnetjes
|
Citaat:
Maar bovenal hou ik van Renske. |
Vrienden en familie
|
* Willem (L)
* Dyana * Tessa * Broer / zus * Tante / oom * Nog wat andere :p |
Citaat:
ik heb eens een keer de aanzet gegeven waardoor iemand zo'n beetje 90% slut werd :D |
Ik hou van iedereen en van alles behalve:
1. bruine bonen 2. witlof 3. zeehonden 4. otters 5. sla 6. en als laatste: 4 nagels op een schoolbord :mad: |
van mijn pappie en mammie
mijn lieve vriendje mijn broertje zus en broers en verder al mijn vriendjes en vriendinnetjes |
ik hou van mijn paps van mijn mams van mijn zus van mijn zwager
van mijn oma en van een paar vrienden.... |
Igo :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |