![]() |
Zou jij weleens in de huid van iemand anders willen zitten?
En van wie?
|
Op het moment wil ik in de huid zitten van iemand die blij en gelukkig is.. :( :o
|
ik zou weleens in de huid willen kruipen van iemand die mensen voor de gek houd (niet positief). Gewoon om te weten waarom iemand zoiets doet? Kijken wat de lol ervan is. :S
Verder zou ik weleens een weekje een bekendheid willen zijn. Gewoon om dat eens mee te maken: positieve en negatieve aandacht, de luxe, de drukte enz. |
Die van een heel zelfverzekerd meisje.
|
courtney love of bush, kon ik zelfmoord plegen en was de algehele wereld weer blij en gelukkig
*heeft een pokkehekel aan die twee* |
Ik zou best een joch willen zijn voor een dag .... :D ..*jah nieuwsgierig* :p
|
vroger wou ik altijd sinterklaas zijn....
nu zie ik wat minder in die seniele ouwe gek, maar vroeger was ik een groot fan. mjah, nu hoef ik niet zo nodig in iemand anders zijn huid te zitten, niemand is perfect. |
Ik zou wel eens een tegenpool van mijzelf willen zijn.
Het lijkt me interessant om te ervaren hoe zo'n persoon de wereld in kijkt. |
Ja iemand die rationeel denkt en altijd positief is en iemand waarvan iedereen vindt dat ie enorm aardig en leuk en geweldig is.
|
Ik zou wel eens in de huid willen zitten van iemand die door anderen als 'impulsief' wordt beschouwd, of 'spannend', en kijken of het leven er dan wat leuker uitziet :(
|
Citaat:
Je bent leuk zoals je bent wout, moest ik even kwijt:) |
Citaat:
|
Citaat:
*denkt meestal over alles na, maar heeft soms zo zijn vage buien* |
Citaat:
Nee verzinnen jullie zelf maar welke opmerking ik hier had kunnen maken. :) |
Citaat:
|
Ja, iemand die zich op dit moment beter voelt dan mij. :(
Ik voel me moe, slap, suf, rot, leeg, ik weet ech nie wat ik heb de laatste dag :(:(:( En ik heb nog wel vakantie gekregen! Dat mot ik me toch nie zow voelen he? :confused: ... :( |
Citaat:
|
van een meisje bij wie k op dansen zit, kijken of ze echt zo perfect is..
|
Jah, in de huid van een bepaalde iemand, om te weten te komen waarom, aangezien ik zo'n btje half genegeerd word.. :rolleyes:
|
ja, in die van mn vriend :)
|
van een normaal iemand die in een normaal gezin leeft, met een normale zus... keej?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |