![]() |
Pizza voor buurman bestellen!
Ik wil via internet 10 pizza's voor mn buurman bestellen. Gewoon voor de lol. Ik weet het, ik heb nix te doen. Maar kunnen ze dan bij dat bedrijf nachecken wie die pizza's besteld heeft? Dus dat ze een half uur later bij mij aanbellen met een rekening van 70 euro? :
|
:d
|
Zou je misschien niet beter gewoon de Lego doos naar onder kunnen halen ofzo?
|
Als ze dat willen, ja. Dat kan. IPchecks bijvoorbeeld...
maar ofze dat op de m2 precies kunnen zien weet ik niet...je kan iig ongeveer weten waar die gene zit.. |
nah ik doe het gewoon. Life is fun!!!!
gnagnagna, ik zal laten weten hoe het is afgelopen |
je kunt btw nog meer dingen bestellen:D
wat dacht je van con dooms:o:D?? |
Citaat:
:confused: |
Heb je dan een goeie site waar je dat soort dingen kunt bestellen? ik heb nu namelijk thuisbezorgd.nl maar das alleen voor eten
|
Flauw zeg..
Weet je niets orginelers.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-ontopic: volges mij stuurt de buurman de leverancier weer gewoon trug,nix aan de hand- |
Citaat:
Citaat:
|
Bel gewoon anoniem naar zo'n pizzabedrijf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bel ANONIEM naar... ja? hmm ;) |
wat kinderachtig... je kunt beter 112 bellen en een loos alarm slaan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vind ik echt sneu...pizza's voor iemand anders bestellen. Hopen dat je wel de rekening krijgt en dat iemand het ooit bij jou flikt.
Robbert12 ? 12 jaar ? Ach, ik kijk er niet van op... |
Citaat:
|
naja zou jij het leuk vinden als dat bij jou gebeurt,niet dus
|
Citaat:
|
Ik denk wel dat ze het kunnen nachecken en misschien krijg je dan ook grote zeik. Zou het misschien bij een vriend flikken maar nie bij de buurman, alleen als je écht geen goede verstandshouding met hem hebt :D
|
Durft hij niet meer te antwoorden ofzo :p :confused: :D .
|
Citaat:
|
ik doe alles om mijn buurman te bezeiken :D
mja nog nooit pizza besteld, zielig voor de italianen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha lol :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe het dan goed: bestel één rode roos en laat die voor z'n vrouw thuisbezorgen. laat op het kaartje iets zetten wat laat doorschemeren dat het NIET van de buurman afkomt en met een bedankje voor de fijne tijd samen ofzo, haha
*tja...* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan beter 1 pizza van alle pizzeria's in jouw omgeving laten bezorgen. Heb je meer kans op succes en dan gaan ze je waarschijnlijk ook niet terugbellen
|
Ik vind het een beetje kinderachtig. Kom op nu zeg, wat moet jij met 10 pizza's als je ze niet besteld hebt en ze eisen je te betalen.. Ik zou me behoorlijk lullig voelen. Goedkoop is het toch al niet. Iets kleins, ok dan, maar dit, nee.
|
besteld een vrachtwagen Aziaten, een huifkar Indianen, een limo negers, een fiets blanken en een visnet Konijnen (y)
|
Sneu dat hij nu zelf niet meer reageert. Erg, erg jammer. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Triest triester triestst.
|
Citaat:
m'n neef heeft zo eens naar al zijn vrienden een o.b.-starterskit laten sturen :) najah, was wel lache :) |
Kvind t wel een grappig idee :D.
Alleen 10 niet, doe er dan 1! |
Citaat:
eeeeeh je bedoelt Triest triester robert 12 :p |
tis wel een erg wrede manier om met het postuur van je buurman te spotten niet? :rolleyes:
|
geweldig ideej! whaha lol
ik doe ook altijd van die vage dingen bij straatgenoten... wou iemand mij ontmoeten (van een chatbox)(nu niet denken dat ik dat zo vaak doe hoor) maar jah ik verveelde me! heb ik doe jongen het adress gegeven van mijn overburen! ik kijken (samen met een vriendin van mij) wij hebben ons rot gelachen!! echt moet je ook maar eens proberen izz echt leuk! maar jah snap ook niet dat mensen er in trappen net alsof je echt een one night stand gaat houden met iemand van internet ieuww! :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |