![]() |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag??
Heb je lekker op t strand gelegen?
De hele dag schuw binnen gezeten? Naar school geweest? Gewerkt? Wat heb je gedaan vandaag? |
copy-past van een MSN gesprek:
weinig....ik zou de naden van mijn tent waterdicht maken, maar ik kon dat spul niet vinden...dus toen ben ik met wat cd's (en een cdspeler :p) in de zon gaan zitten...en dat was het wel zo'n btje....en ik ben vanmiddag nog ff het dorp in geweest...ff naar de bieb en naar de Hema... |
Verveeld
|
gesocialized :)
|
boeken ingeleverd
in de zon gezeten boodschappen gedaan kleren voor vakantie klaargelegt |
Ik heb hondjes beschoten, daarna in een grote plastic zak gestopt en op een warme zolder gelegd....
Ben natgespoten door een gekke brugwachter.... Heb een vliegenkerkhof geruimd.... |
Zwemmen en ergeren aan het kutweer :(
|
ben gaan winkelen :)
|
ik heb vandaag mn eerste werkdag gehad bij mn vakantiebaantje en er ongeveer 50 sneetjes aan overgehouden in mn handen
tip van de dag: als u braampjes van een tandwiel af gaat vijlen, doe handschoenen aan |
FFies half uurtje bij Jaap gezeten (concierge, natuurlijk :p) en een VDO-boekenzak gehaald.. Toen de hele dag lekker binnen gezeten!
|
Een potje geriskt in het park :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de zweet in gewerkt in de kas oftewel tempraturen verdragen van rond de 40 graden. en lkkr doorwerken tot 3 uur :rolleyes: :D achjah ik heb mn geld weer voor vandaag $$$ :cool:
|
Citaat:
when you don't wanna set it here, tell me on MSN, i wanna know what you've done |
Citaat:
|
Heb je lekker op t strand gelegen?
Nee, niet in de buurt De hele dag schuw binnen gezeten? Ja, maar niet schuw, ik had wat klusjes opgekregen van me moeder waarvoor ik geld kreeg dusss.. Naar school geweest? Nee, ik heb vakantie Gewerkt? Nee, ik heb potverdorie geen werk.. :mad: |
lekker zitten leren :(
en zo ga ik fitnessen lijk wel gek met dit weer, maar ja |
Nee, ik moest voor mijn herexamen Economie-1 leren! :mad: En dan morgen ook nog leren, en ook nog dat kutspuitje tegen die meningokokken halen! :mad:
RIpper |
voetbal gekeken
gelezen geërgerd aan die pokkewarmte forum |
naar school geweest..... en nog buiten ff geluierd
|
geleerd :/
|
continu halfslachtige pogingen tot leren gedaan; ben nu nog bezig...
|
ik ben ingehuurd als huurmoordenaar
ik heb iets van 1000 moorden gepleegd moordwapen was een dipstok |
Citaat:
de dader is bekend het moordwapen is bekend nu alleen de kamer nog :D |
ehh school.....
in de tuin gezeten en keihard muziek geluisterd ...(yehh dreadlock pussy heeft een nieuwe album .. :D vonden mijn buren en ma niet echt leuk om te weten :p :o ) en ehh achter de pc ..nu ! |
Citaat:
and Yvonne is the winner....... |
ik heb gewerkt.. en ik ga zo nog ff een uurtje op t terras spenderen
|
Een essay (stukje... nog niet af) geschreven en ik moet nog tentamens leren voor volgende week... :(
|
school..*lees: in de zon gezeten:p*
ennuh ff langs mn werk en de rest van de middag terrasje gezete... |
k heb op mijn bed gelegen... t is veel te warm om wat te doen...
|
Leren
en tussen half 5 en 6 in de zon gelegen :D |
gezwommen..... ne gefitnessed leren doe ik vanavond wel als het wat koeler is...
|
gewerkt
|
winkelen met femke
|
Eerst van 08.10 tot 14.00 uur naar school geweest!
Toen van 14.15 tot 18.00 uur in de tuin op een handdoekie gelegen en bruin geworden! Toen om 18.00 uur gegeten en daarna in de tuin huiswerk liggen maken op mijn handdoekie op het gras. En nu zit ik ff lekker te forummen! :p Tsjah, dat moet ook gebeuren! :D |
Naar school geweest... :mad:
|
Geslapen en gewerkt.
|
van 8 tot half 6 in een garage gezeten en daar keihard hebben moeten werken
|
uitgeslapen, geinternet, naar de tandarts geweest, mijn balkon schoon gemaakt, naar de stad geweest (rok gekocht), foto's gemaakt van huis, geinternet en heel even tv gekeken
|
Ik heb gefitnesst, jah dat was nie ech slim van me :D
Maja was al een week nie gegaan vanwege mijn tentamens. |
Ik heb geleerd, buiten in et zonnetje, maar daar werd ik nog moedelozer :( van, bah bah, ik HAAT proefwerkweken! :mad:
|
School
het dorp in geweest werk gezocht nog wat nutteloze dingen |
Lekker aan t E3-strand gelegen in Eersel helemaal verbrand nu..
voel me net een garnaal :S |
examen maken + studie doe :(
|
Ik heb tot 3 uur op school gezeten
Toen moest ik naar bijles (wisk.) Toen was het al weer 5 uur.. TOen heb ik genixt... 7th heaven gekeken Toen moesten we pas eten Daarna heb ik watergevechtje gedaan met mijn broertje... :o :D was fun! NOg wat spelletjes kaart gedaan En nu zit ik hier! |
uitgeslapen lukte alleen niet was veel te warm..
voor school gewerkt.. jaja!! ijsjes gehaald voor stage... naar stage geweest duz hond gelopen opgepast gijs opgegeild.. en nou ist t warm :( :D |
Om half 4 uit bed, aaan me vijver gewerkt,. en me op laten geilen door eva.
|
Geleerd, geleerd, geleerd
|
vanochtend mijn proefwerken gemaakt, daarna in de tuin gezeten(in slaap gevallen door de hitte :D ) en verder nog wat geleerd.
kheb morgen gelukkig vrij!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |