![]() |
schrik!
waar schrikken jullie nou heel erg van? En wat was de laatste grote schrik in je leven?
Die van mij was ongeveer 1 minuut geleden. Ik zat rustig hier topics door te lezen, hoor k opeens 'HOI!'. Stond de vriend van mn zus in de deuropening. Ik had hem niet aan horen komen, dus ik schrok me serieus dood...brr, *schrik* |
:D
weet zo gauw nix te bedenken. Post t wel als ik t weet :p |
ik sckrik altijd van honden die oppeens naar je blaffen of aan je snuffelen...
ill :eek: |
Ik fietste een keer over een enorm donker stuk en toen ineens sprongen er een paar spookjes uit de struiken., verklede scouting blagen. WHAAAAAAAAH
|
Citaat:
|
wanneer iemand me onverwacht in mn zij port ..
|
gisterochtend... toen belde het ziekenhuis, dat m'n vader in coma ligt, na een hartaanval.
|
Citaat:
|
Toen ik gistermiddag werd gebeten op mijn werk door een hond van een gast. 'dat doet hij anders nooit' Nee, nee.
|
toen eenboefje naar me kwam renen toen hij net mijn vriendinetje had gebeten dus.,
|
Dat iemand in mijn oor begon te schreeuwen en ik niet wist dat er iemand naast mij stond (gebeurde me gisteren)
|
Van het onweer afgelopen vrijdag :eek:
|
als iemand een ballon lek prikt:o:D
|
je bent rustigjes in het midden van de straat aan het fietsen, komt er ineens een auto aan => whaaaaaaaaaaaah ("waarom heb ik mn remmen nog steeds niet gemaakt???" :rolleyes: )
|
Citaat:
|
;) hihi aan jou plaatje tezien, hou je idd van de scouting :D
|
maar ik schrok het meest, toen snachts mijn clamboe naar beneje viel.
Bovenop mij, voelde me net gevangen genomen in een vangnet. :rolleyes: |
Citaat:
toen lag k in n tent, en toen viel die tent bovenop mij, dat was nie zoow prettig :( :) |
Toen ik zaterdagochtend op me blote voeten naast me bed stond om kwart over 6.. Ik stond me klaar te maken om naar me werk te gaan.. Haar in een staart en nog steeds blote voetjes.. Ik voel iets kriebelen, ik kijk naar me voeten zit daar een 2 cm grote zwarte spin! Ik schrok me helemaal dood.. Kheb ook nog nooit zo hoog gesprongen :D
|
laatste grote schrik in mn leven:
ik kom halfwakker mn bed uit om 6:00, ga naar de WC toe, wil op de bril gaan zitten en voel opeens dat er een spin op de bril zit, sindsdien ben ik dus ontiegelijk bang voor spinnen |
Citaat:
:D |
ehm toen ik heel ziek was en hallucineerde en toen zag ik mijn moeder op de vloer liggen zonder hoofd :eek: schrok me dood :(
(beetje vaag verhaal :S) |
over schrik gesproken...
Wij zijn in de winkel bezig met alle spullen te verplaatsen (voor de andere hemamensen hier: P14). En daarvoor stond ik achter de gordijnen, die gordijnen hingen dus voor mij....komt een collega dr aan, die trekt die gordijnen open en gilt: MARTIJN!!!! nouja...10 minuten later trok de schrik een beetje uit mijn benen weg :D:D:D |
glibberige vissen of slangen
|
een of andere man die ineens achter me stond en me vast pakte, ik schrok me de pleures
|
als iemand heel onverwacht in je zij prikt
of iemand je besluipt en laat schrikken das oowk nie liev |
Citaat:
|
Mjah, toen ik 2 weken geleden bijna dood werd gereden door een auto! :eek: Ik schrok me dood en moest de struiken in fietsen. Ik had voorrang, maar die aso zag me niet en reed erg hard! Ikzelf lette ook niet echt heel goed op anders had ik natuurlijk wel op tijd kunnen remmen, maar nu werd het dus een ritje berm... :D
|
Heel vreemd, net nog, ik liep de badkamer in en mijn moeder liep m op dat moment uit. En dan knal je bijna tegen elkaar en schrik je je werkelijk rot.. :D
Maar dat is nog niet de ergste die ik had. Ik weet er wel een, maar nu ben ik die even kwijt :/ |
ik was lekker aannet mee blèren met muziek...gaat opeens de deur open :eek: ghehee :D
|
Ik schrik sowieso snel als mensen mij laten schrikken
Ik schrik ook altijd van onverwachtte reacties van mensen. |
pff ik schrik heel erg snel heel vaag
maar de grootste schrik van mun leven*dat klinkt wel heel erg* maar dat was toen ik een x thuiskwam en mun moeder zei dat mun zusje bij een vriendinnetje aant eten was en dat geloofde ik en ik zag dur ook nergens en toen liep ik de kamer binnen waarvan ik dacht dat er niemand was en toen sprong mun zusje ineens achter het aquarium vandaan, toen ben ik zo hard geschrokken dat ik ging huilen en bijna ben flauwgevallen :eek: :D hehe maar das allang geleden en dat doen ze dus ook nooit meer hihi |
...van het minimumloon voor 17jarigen
|
ewmm..
kweetniet.. als ik in gedachten ben en iemand begint dan tegen me te praten.. |
als ik een film aan het kijken ben, en midden op een heel spannens stuk hoor je in eens keihard dat deuntje van als de reclame begint
en van grote vrachtauto's met grote wielen die in eens langs je rijden als je op je fiets op weg naar school bent |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |