![]() |
Nieuwe WTC gebouwen...(ontwerpen)
|
verschrikkelijk, de 1e plaatjes en de onderstuk vind ik wel leuk maar de rest :s
|
walgelijk (n)
|
Ieeeww..
Wat een lelijk massief blok. (n) |
Niet mooi
|
he bah
|
Moet je dat stuk over veiligheid eens lezen...:)
|
|
Citaat:
|
K vinnem wel mooi :)
|
ik vind m echt mooi, veel mooier dan die 2 lelijke dingen die laatst zijn omgeploegd.
|
Citaat:
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u dient mogelijk uw browserinstellingen aan te passen. GDVR |
Ik vind het wel mooi, behalve die piramide op de top, die zou ik persoonlijk liever weggelaten zien..
|
lelijk...
|
Die vlag bovenaan doet het hem. Is zovan, kom maar op als je opnieuw durft.
Ik vind de gebouwen niet mooi. Rond :s |
Vind 'm wel mooi.
|
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem mooi veel mooier dan de oude en veel praktischer
|
Citaat:
en wat maakt de schoonheid van een gebouw uit, het gaat toch zeker om de functionaliteit? :). helaas verziekt die vlag op het topje het gehele gebouw... Had trouwens niets anders verwacht dat er op die site toch minstens één Amerikaanse vlag zou staan... |
mwoah... Niet super... niet afzichtelijk.... 't gaat wel...
|
kvin ze wel mooi...alleen die vlag en die piramide moeten eraf
|
Ik vind het een beetje op een space-shutlle (<schrijf ik dit zo goed?) lijken..Niet mooi..Die piramide bovenop vind ik opzich wel grappig..
|
Citaat:
|
hmmz :rolleyes:
|
Het lijkt op een gebouw dat ik ooit ontworpen heb voor een schoolproject :D Vind het overigens wel mooi, beetje weinig subtiel alleen
|
Mja... ik begrijp 't ontwerp nog niet helemaal maar... en waarom ze ign nou weer proberen er ook meteen het hoogste gebouw van de wereld van te maken vind ik helemaal jammer...
Die boidome lijkt me wel kewl... het wordt een soort overdekt park... voor iedereen toegankelijk enzo... alleen dit: Citaat:
|
Maak ze maar van 1 verdieping, dan kan Osama ze iig nie aanvallen :D
|
Citaat:
Ik vind 't 'n beetje té futuristisch... Je zou denken dat er, zodra er vliegtuigen aan komen vliegen, meteen zestig raketten uit komen zetten :rolleyes: |
Citaat:
achja, wij hoeven er niet constant tegenaan te kijken als zij dat gevaarte er neer willen zetten, laat ze toch... |
trage site.......
eehm, tja, als ZIJ het mooi vinden, laat ze lekker hun gang gaan, ikzelf zou toch wel een beetje heel erg een ander ontwrp hebben gemaakt |
...als ze écht stom zijn ('t is Amerika, da's al genoeg) proberen ze wéér 'n hoogte-record te verbreken...
Ik lees dus net dat 't nóg hoger wordt dan 't oorspronkelijke WTC - lékker gedaan. Ram er één vliegtuig góed tegenaan en de torenconstructie stort wéér zo in elkaar. Op de bovenste verdieping komt een luxe hotel... goed idee - dan blijven er allemaal rijke zakenlieden; 'n interessant doelwit. Citaat:
Vooral dat lullige vlaggetje doet 't 'm - zet dan metéén 'n bullseye neer... 'aim here'. Maar goed - 't zal vást wel veilig zijn. |
Mooier dan de vorige! (y)
|
Die vlag mag trouwens wel weg! :rolleyes:
|
Wauw!! Wat een supergaaf gebouw (y) !
Het doet me wel een beetje aan een fabriek denken, en erg passend tussen de andere gebouwen is het niet, maar het gebouw op zich is echt mooi!! Dit heeft iets, beter dan die standaard rechthoekige blokken :) |
Ziet er wel futuristisch uit, alleen dat driehoekig ding erbovenop vind ik lelijk........bah!
|
Citaat:
|
Citaat:
nou snap ik t, als er n terroristische aanslag dreigt vliegt ie omhoog zodat het vliegtuig het net mist :rolleyes: :D :p |
ik vind het wel wat hebben, vier van die "buizen" met daarbovenop een piramide :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |