![]() |
welke opzienbarende, vreemde of opmerkelijke dingen heb jíj het afgelopen halfjaar beleefd en gedaan?
|
Dat ik achterlijk ben...
|
Wil je dat echt weten...??
ja blijkbaar wel anders vraag je het niet... Ouders 25 jaar getrouwd Ik was lichamelijk ziek als gevolg werd ik geestelijk ziek (lees: overspannen) mijn verkering ging uit 3 dagen later ging mijn zus voor een half jaar naar australie weer 1 week later ging mijn opa dood een maand later ging mijn nicht dood 1 week later mijn pa wordt 50 en als toetje ging school ook nog hartstikke slecht.... en dan nog die vreselijke hoofdpijnen en knieklachten maar ik begin er zowaar weer iets boven op te komen.... |
vader 50
ik 17 ouders 25 jaar getrouwd geslaagd :D |
ik ben overgegaan tegen alle verwachtingen in.
|
ik miste de repetitie week door koorts :(
Feyenoord won De Uefacup!!!!!!!!! IK ben 14 geworden 2 meetings gehad 2 vriendinnen gehad nu weer 1 |
Citaat:
|
oud- en nieuw :rolleyes: :D
m'n vriend werd 20 rijbewijs gehaald toelatingstest voor de Academie voor Lichamelijke Opvoeding (gehaald) Ik werd 19 op trainingsweekend eindexamen gedaan (ook al gehaald!) en... tsja... alles ging zo goed, maar nu ligt m'n vader dus in het ziekenhuis... :( :( |
Citaat:
en m'n vader werd nog 54 |
depressief geworden ...
maar boeit eigenlijk nu niet zo veel meer want dat is tha past life sucks so make the best of it! :p |
K kreeg un vriendje. :o
En dat was mn hoogtepunt. :p |
Ik ben geslaagd
Ik ben aangenomen op vervolgschool Vader 50 Ik kreeg ook een vriendje |
Citaat:
|
Dat school leuk kan zijn
|
Ging uit met vriend :o
Was jarig. :) Heb een voldoende gehaald eens voor economie. :) 3 debatten gewonnen :) Eigenlijk was het afgelopen half jaar niet zo boeiend. Ik zit niet 'hoog' van 'het gaat extreem goed' maar ook niet 'laag' van 'ik zit helemaal niet goed in mijn vel'. Het gaat 'gewoon', en dat is eigenlijk best wel positief zelfs.. :) |
Ik ben 12 dagen naar Amerika geweest, heb alles op school tot nu toe gehaald en verder hebk eigenlijk het laatste half jaar persoonlijk niets bijzonders meer meegemaakt.
|
Mn eerste vriend :eek: + samen wonen
|
Geslaagd voor mn examens
Werk gevonden Naar Mallorca geweest .. en daar verliefd geworden :( *denkdenk* |
ziekenhuis in, ziekenhuis uit. ziekenhuis in, ziekenhuis uit. ziekenhuis in, ziekenhuis uit. ziekenhuis in, ziekenhuis uit. en ondertussen ook nog 4x geopereerd..
|
Ik werd 16
Mijn vriend werd 18 Veel ruzie met mijn ouders :mad: Veel ruzie met mijn vriend :( Geen 1 x ruzie met mijn broer gehad :eek: :D Op school gaat het kut Veel nieuwe mensen leren kennen :) Erg veel last van migraine gehad Veel feesten van vrienden/familie gehad :cool: Mjah, dat was het denk ik wel... :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |