![]() |
Wie wil jij allemaal nog meeten van het forum?
?
|
Jou iig niet want je lijkt me een ongelooflijke eikel!! ZO
|
Eeeuh... niemand... zover ik weet...
|
Citaat:
|
- poki een keer overnieuw, de vorige keer hebben we veel te weinig gepraat.
- biertjehappen - xsten - Roozie |
Bliksem
|
Citaat:
|
ff kijken
denise 84 Morgan ck Hoax Rockyj Luca shock85 |
zaagmanz
heavinly monica miss kazzz lindansje saskiatje milk voor degenen die ik vergeten ben, meld je :p |
rosi
nare man slisje bikini meisje abt van sion conan the librarian |
Shock85
Monica Optima Conan de Librarian Slither Zaagmans Secreet |
Citaat:
maareh ik jou ook TOEVOEGING Luca! |
Citaat:
Haa, ach ja, nu goed. Ok :) |
teveel om op te noemen eigenlijk..
|
Die ik nog niet gezien heb irl:
Gothic Mef klootzak2001 Marcade en Sister Bliz Dystopia Zijn er nog wel meer :) |
Citaat:
Als een afdruk van een voet aan het stand door de branding gepoogt mee te nemen, maar gegrieft in het diepen... mijn gedachten bij deze zo aan jou. Een aanzielijke tijd niet meer gesproken, gaan we daar weer eens verandering in brengen? Mhhh wie ik nog wel een keer wil meeten: *ilon@* daar kan ik maar geen genoeg van krijgen :) Beuk, De, Italianboy, Six4Eight, Marlous en uhmmm... nog een paar mensen, maar is niet van essentiel belang, al meet ik ze nooit, het zijn wel leuke mensen om zo nu en dan mee te babbelen :) |
Shock85, Methuselah, Gothic (woont ze in dezelfde stad, heb je dr nog nooit gezien!) en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar wie er achter de communiceerbeer zit :o :p
Luca? Jij mij? :confused: :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
best veel eigenlijk.....
|
de Abt
Optima HADES McCaine Damn ik had heel lijstje ooit... Een aantal zie ik zondag :D:o Monica evt, mensen die ik eigenlijk gewoon keer wil zien of ze zijn wat ik verwacht: rosi Genesis Michel Gerver Boogie McLaren Esmee |
meeten?euh.. heb niet zo'n drang mensen te meeten :p maar leuke mensen lijken me: *tromgeroffel*
-Methuselah :D -Talon -Kezmanian Devil -TouchOfDarkness -Dystopia -Vork -Fruitmand -Obi Wan -Slisje ach zo kan ik eigenlijk wel het hele forum noemen :o :D |
Citaat:
|
mm, ook maar een klein lijstje dan:
-Slisje -Beuk -Bertbart -Rosi -Li -Bliksem van hun zou ik wel eens willen weten, hoe ze echt zijn... |
Citaat:
owja ik wil het lidwoord ook nog wel zien, onder: voldoen ze aan mijn verwachtingen :D 'de' dus |
Denise84
Poki Marlous |
- dystopia
- bubbeltjes - italianboy - acid-star - |{ing - Secreet - zijn er eigenlijk te veel om op de noemen.. maaar jullie zijn allemaal nog niet van me af, dus't komt nog wel :p en optima *springt* jij hebt een avatar van salvador dali! ik heb een mede-fan gevonden, wauw*is helemaal enthousiast* salvador dali was zo onzettend geniaal.. |
ik zou toch deze mensen nog eens willen meeten:
-poki -Psycho-M -Snufje -Monica en mensen die ik zeker NOG eens wil meeten zijn: -Montell Guru -Almeregirl -Six4eight -Joshua verder zou ik het niet weten, ik denk toch wel dat de meeste mensen mij vergeten zijn, ik kom hier nie zoveel meer :) :( xxxxxxxxxx Jesjuhhh |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle mooie meisjes :)
|
Citaat:
|
bubbeltjes natuurlijk
|
iig iedereen die naar scheveningen gaat
be prepared :D |
-fruitmand
-miss kazzzzzzzz -simple creed -gothic -miro -milk -nare man -MCH -ben er vast wel een paar vergeten |
~Dark Voice~
Soullar MeCute1984 Bazz -=Mavie=- Kezmanian Devil Alicia Silverstone Maar Bazz, Soullar en ~Dark Voice~ ga ik (als het goed is) binnenkort al meeten! :) (y) |
Citaat:
mensjes die ik wel eens zou willen meeten: Talon (die meeting zit er dus wel in aangezien jij mij ook wou meeten.. maar niet op de 23e ;)) Gonzo Secreet |
Martin Dude
Methuselah fruitmand shock eigenlijk niet zo veel, lijkt me wel leuk om de meesten een keer te zien, maar die niet per se. (zal ongetwijfeld iemand vergeten zijn) |
Ik zou iedereen weleens willen zien, maar ik ben te lui om te meeten
|
Poki
Marlous .. ken niet echt veel mensen hier... :s |
Citaat:
|
die kazzz dingus die hier ergens rondwaggelt :D
|
Citaat:
|
En ik wil Beuk ook wel een keer in levende lijve zien!
|
methuselah gaat me nog es trakteren op een italiaantje ( (y) :cool: ja zoiets vergeet ik niet :p )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |