![]() |
winnuh!
khad vraagjuh
was gister op een musical en met mijn 6 lootjes (inplaats van vijf mijn me oude lerares kan niet tellen) won ik een detective voor groep 6 :p nou vroeg ik me af wat jullie allemaal al gewonnen hebben ik ben een echt mazzelaar --> casette recorder --> kleurboek + stiften --> btaman poppetjus (bij de mcdonalds :D) --> pearl harbor pakket (bioskaartjus en duffe stuff) --> en toto slot thnx to abn amro een jvc boomblaster :D |
Een Alfred Jodokus Kwak videoband
....maar we hadden destijds geen videorecorder :( |
ik heb een keer een barbie gewonnen, een ballerina:)
roze rugtas ballonvaart |
Een keer een TMF-tshirt en een computerspel wat ik nooit heb gespeeld...
|
Een bordje + schaaltje + beker met allemaal blije stripfiguurtjes :D
|
euh, wat ik me van dit jar kan herinneren: al twee avantpremieres (kiss of the dragon en experiment)
stubru tshirt, dou tickets van Marktrock, en nog zo van die tombola-dingen: zooi dus |
Een TMF shirt en tas en cd :rolleyes:
En een knex pakket :D |
twee kaartjes voor linkin park en een linkin park cd
|
Een of andere puzzel toen ik 6 was
|
ik ben pas 1 ding gewonnen het is: Een casetterecorderdoos..
Dat was super handig want daar kon ik AL mijn bandjes in leggen.. :rolleyes: |
een dag gratis naar Ponypark Slagharen, omdat ik een tekenwedstrijd had gewonnen :) Ik was 8 ofzo :)
|
|
een midweek gran dorado, 2 kaarten voor de megafestatie, een speelgoedbon (een jaar of 10 geleden was dat alweer)
|
een keertje een MOK VAN BASSIE EN ADRIAAN :rolleyes:
|
een blikje met een kwartetspelletje erin (grmpf, was dat nou de hoofdprijs bij een kleurwedstrijd?? nouja, ik was 6 en vond het geweldig)
een paar producten van new wave en een stapeltje van 6 cd's |
hangmat :D
|
Kleurstiften.....
|
Citaat:
Ik heb ooit een paar cd's gewonnen. |
een beker
ik was clubkampioen geworden |
een ticket naar amerika. mooi dat net die bin laden daar bezig was geweest dus dat ging niet door. snik snik.
|
Een pop (had de kleurwedstrijd gewonnen)
Een skippybal (met de kinderbingo in de wacht gesleepd) Ff denken hoor.....*graaft in grijs geheugen* ;) Een cd van tmf (Op de camping gewonnen bij Yorin) Douchegel van D&G (Ook op de camping ergens mee gewonnen) En ik zal vast nog wel meer kleine prul ergens hebben gewonnen :) |
Haizzz...
Ik heb vroeger best wel veel gewonnen, vooral met kleurplaten.. * een grote beer * best veel walkmans * videobanden * en ander speelgoed enzo... De laatste tijd heb ik gewonnen... * supervet mobieltje * aantal CD's * filmpakketten * bioscoopkaartjes * en nog wel meer... nou xiejullie.. diamonde |
- 2x hotelbon
- 4x cd - cd-bon (f50,-) - 2 vrijkaartjes Six Flags - 2x leesboek - schetsboek - zonnebril - videofilm - shirt - 2 vrijkaartjes voetbalwedstrijd - 2 vrijkaartjes concert in de Melkweg - bioscoopkaartje - kraslot - lot van de staatsloterij (of iets in die trend) Meer kan ik mij op het moment niet herinneren. |
Ik heb eens een beker gewonnen, op paddepoel! toen die net geopend werd! Toen moesten we marsepijnen kikkers maken en toen had ik lekker gewonnen!!! jeuh!!! :D
|
ik deej altijd met alles mee, maar ik won nooit :mad:
|
Citaat:
knufffffffffffff |
een vleespakket om mee te gourmetten, maar wij hebben geen gourmetstel :(
|
Donald Duck trui (gewonnen met de Puzzelparade)
Op megafestatie: Met basketballen een T-shirt..Is alleen wel maat L dus veeeel te groot, want ik ben maar een klein meisje..(het kleinste opdondertje had gewonnen :p) Bij de stand van Hogeschool Hollland een discman. (ik moest raden hoeveel haribo-banaantjes er in de koker zaten) Oh wacht ik vergeet nog iets!! Op een garnalenboot hebben we een keer vis gewonnen. Twee schollen geloof ik (aardig groot) Het zat in een plastic doorzichtige zak en we hadden ze dus beet..Roept mij nicht opeens..Kijk hij beweegt..Zag je zo dat mondje nog op een neer gaan..Dus mijn moeder gillen NEE DIE GA IK NIET VILLEN! en toen hebben we het weggeven... |
fototoestel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |