![]() |
hoe idenitifceer jij jezelf
...als je kon kiezen uit de volgende 7 persoonlijkheden en welke motivatie heb je daarvoor?
- de waker - de slaper - de dromer - de gaper - de bierkaai - de prater - de rukker |
- de waker
Omdat ik altijd alles eerst van een afstandje bekijk voordat ik actie ga ondernemen.. |
Youp gekeken?
ontopic: - de waker, Want ik vind mezelf redelijk altruïstisch en rustig en kalm. |
De Waker
Omdat ik altijd op m'n hoede ben, en ik kijk altijd altijd met wat ik doe en niet doe |
De prater
Uitleg: is volgens mij niet nodig ;) |
Citaat:
|
- de dromer
denk als ik iets aan het doen ben heel erg vaak aan andere dingen of hoe ik hetgene wat ik nu aan het doen ben anders had kunnen doen en wat er dan uit voort zou hebben kunnen vloeien. |
- de bierkaai
ik ben niet zo makkelijk :o |
de waker of de dromer....daar twijfel ik tussen..
|
de waker/prater
|
de dromer/waker
|
- de dromer/slaper
Ja ik moet sochtens om 6 uur op me werk staan en zaterdag om 5 uur DUH dat ik dan de hele dag slaap ;) |
- de dromer
Jah, hoe moet ik dit uitleggen dan?! Ik zit gewoon altijd en overal te dromen. Dan droom ik over de toekomst en over de liefde enzo! :o :) |
Citaat:
|
de prater maar toch ook wel de waker
ik kijk eerst altijd een paar minuutjes de kat uit de boom en dan slaat mijn tong op hol ;) |
Citaat:
soulmates :o ;) |
Citaat:
ja mijn tong slaat ook weleens op hol :rolleyes: :D ;) |
Citaat:
|
de dromer
ben erg rustig en stil en droom wat af:o:D |
toch wel de dromer... :confused:
|
Citaat:
|
De dromer.
Ik ben altijd met veel dingen bezig. Soms ben ik dan juist veel te direct of te eerlijk. Ik droom te veel, waardoor ik me niet goed kan voegen in gesprekken. |
Citaat:
|
hmmz.. ik ga denk voor de prater..
Als ik op 1 of andere manier besluit ik om ff niet te praten gebeurd het meestal toch maar wel.. Ik heb reageer drang :) Niet altijd .. maar bij sommige dingen wel :) |
Normaal gesproken de prater: Praat een hoop en zeg weinig ;)
|
de dromer denkik..
ik wil dingen die niet kunnen enzo .. maarjaa |
Citaat:
|
Waker, omdat ik alles goed in de gaten hou
|
- de slaper
- de dromer Ik doe bijna niks anders... :/ |
de rukker :o :p
|
Citaat:
Ik associeer me denk ik het meest met "de gaper". Waarom? Iemand die gaapt is vaak moe en denkt vaak dus minder helder na. Bij mij gaat het om dat helder nadenken, ik kan het wel maar doe het alleen als het echt "gevraagd" wordt. (Belangrijke beslissingen, proefwerken etc.) Hehe ik zoek het wel ver :D |
toch maar de Rukker. In de streek waar ik woon word onder rukker ook wel verstaan: maat, vriend. En toch weet ik dat er hier het aftrekken van je pik word bedoeld.
|
De slaper...
lijkt me duidelijk, wat is er nou leuker dan zlapen :) |
De Gaper
|
de dromer
zit altijd met m'n gedachte ergens anders,praat niet heel veel |
De Gaper/Waker
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |