![]() |
Jouw vraag aan god?
wat is jouw vraag aan god?
Mijne luid als volgt. *Waarom zijn er zoveel criminele buitelanders* |
Waarom zijn er zoveel criminele autochtonen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens ik snap je roloog niet helemaal... |
Waarom denken wij dat jij bestaat?
|
Ik zou vragen What ya doing?
|
wanneer ga je met pensioen? :rolleyes:
|
wazaaaaaaaaaaaaaaaah
|
Als je dan toch echt bestaat, waarom laat je dan nooit echt eens wat van je horen .. en waarom bepaal jij alleen het onrecht, en nooit eens blije dingen? Gebeurt er een ramp: 'god had er een bedoeling meej' ... uhhh? En mjaaaaaa dat is niet 1 vraag, maargoed als ik dan de kans krijg om met een 'god' te discusseren wordt het wel een stevige discussie!
*dits grof, maar ik geloof duz niet echt in god, maar mocht hij wel bestaan, dan vindik uhm zegmaar een beetje een eikel* |
hoe hard heb je maria gepakt? :rolleyes:
|
Waarom ben je naakt
|
Citaat:
|
beetje domme vraag... denk je nou echt dat er meer criminele buitenlanders dan criminele nederlanders zijn??
zo ja... dan wil ik wel graag de feiten zien... zelf geloof ik niet in god... maar omdat er zoveel mensen zijn die er in geloven zou mijn vraag zijn: wanneer laat je weer eens wat van je zien?? |
als ie bestaat zou ik het volgende vragen, "waarom heb ik gewoon een aardig leven en zijn er zoveel mensen die het (zonder dat ze er zelf iets aan kunnen doen) veel slechter hebben?"
|
"waarom belooft U mensen te helpen en laat U vervolgens sommigen gewoon in hun sop gaarkoken?"
|
wie heeft u gemaakt?
|
Citaat:
|
Is mijn oma in de hemel?
:D :o :p |
hoe kun je in godsnaam (:D) fanatiekelingen jouw aanhangers laten zijn?
àls hij bestaat, iets wat ik ten zeerste betwijfel... |
Kheb geen vraag aan God
|
Waarom zeggen vrouwen nooit wat ze bedoelen... ?
(Nou maar hopen dat God geen vrouw is :rolleyes: ) |
Wat is je naam? Ik bedoel Jan ofzoiets dergelijks... iedereen heeft toch een naam.... tsja hehe slaat ook nergens op maja. Heb vrij weinig vragen ook verder aan hem
|
dat er zoveel mensen zijn die een vraag aan "GOD" willen stellen .... :confused:
|
Naar wie schuift u alle dingen af die u fout heeft gedaan?
In wie gelooft u? |
hm iets vragen aan iets wat niet bestaat.
|
Citaat:
|
Wie heeft jou in godsnaam in deze positie geplaatst?
ze hadden iemand slimmer moeten nemen... |
Wat ging er in je om, toen je bedacht om mij te scheppen?
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk geprobeerd.. |
Citaat:
|
"jij bestaat niet he?" :p
|
Of ie trots op zichzelf is!!!
Als hij al bestaat is hij er in geslaagd om de mens het meest moeilijke leven te geven. Voor de mensen die The Devils Advaocate hebben gezien: "Look, but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, but don't swallow!" Waarom zou iemand leven creëren en het daarna aan zoveel regels te binden dat het onmogelijk is om te genieten en jezelf er tegelijk aan te houden??? |
Citaat:
[optopik] 'heb jij een piemel?' |
vind je 't nou echt leuk om staafmixers van kleine kinderen te betasten?
|
Ruilen???
Ben trouwens ook een atheïst. |
Citaat:
-Nederlands team -Zuid-Korea (guusje) -Holland (ierland) |
Is t nou allemaal waar wat er in de bijbel staat? Bestaat er echt een hemel en zo ja hoe is het met mijn vader, bent u wel lief voor hem?
|
Citaat:
|
Ik zou aan mensen die in god geloven willen vragen of zij dan ook in kaboutertjes geloven. Zij hebben immers ook het beste met de mensheid voor :D :p
© Rob Muntz |
Citaat:
|
waaaaaaarrrrroommmm?;)
|
waarom laat je de wereld niet vergaan met alles erop en eraan en trijmt dan nog ook ;)
|
Wilt u uit mijn zicht gaan? U verpest mijn uitzicht.
Vind god grote onzin |
uhh....
waarom zijn jongens altijd eikels???? :D *gelooft niet ff voor de duidelijkheid "God" is door de mens bedacht om dingen te rechtvaardigen, 'het was "Gods" wil' nou "Gods" wil ...mun neus* |
heeft u misschien sinterklaas gezien? :D k geloof nie in god..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |