![]() |
wat heb je gisteravond gedaan ?
wat heb je gisteravond gedaan ?
ik had namelijk gisteravond een zeer zwaar gerse avond :p vooral om wat ik te weten ben gekomen dankzij de dronken jongens :D |
Citaat:
|
Gisteravond heb ik in het cafe gezeten. En we hebben film gekeken. Was wel gezellig
|
Naar Bacara geweest
|
niets, en toen naar een vriend geweest
|
ik heb ook feest gehad net als jij!!!
waar zou ik die nou hebben gehad? In de palace!!!! jueh Alle jongens zijn vaag behalve jeftie :D haha grpje |
saunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
|
film gekeken en dingen gedaan
|
leren
gaan we dit over elke dag doen? |
Oeh: "gers" Haven't heard that one in a loooooong time :D
|
Gers, jaaa geweldig, van sjors en sjimmie
|
Ik ben met 3 vriendinnen de stad ingegaan.
Als eerste hebben we op een terrasje gezeten en daarna hebben we 'About a boy' gezien, echt een leuke film! Daarna hebben we cappucino gedronken om 0.00 :D Vervolgens naar een ander café gegaan waar we mijn broer's dispuut tegen zijn gekomen daar hebben we enorm zitten ouwehoeren met die jongens en we zijn er om 2 uur uitgekickt vervolgens naar het meest kansloze café geweest samen met de jongens van het dispuut, het gat in de markt, het zit onder de grond en het is een stinkhol!!!! Daar hebben we gedanst en gedanst en geouwehoerd tot het uitliep tot een groot watergevecht om half 4 's nachts! Ik heb denk ik zo ongeveer 6 pitches en minstens 30 bierglazen gevuld met water over me heen gekregen! Als laatste drijfnat in de auto gestapt van onze 'bob' die me heeft afgezet bij mijn huis! Meest gekke kansloze lachen avond van het jaar!!!!!! |
Ik heb gisteravond huiswerk gemaakt en ik heb zitten forummen!
En ook nog een tijd met een vriend van me gebeld! |
Eerst een paar biertjes gedaan op een terrasje, daarna twee flessen rode wijn gehaald, wat croissantjes en kaasstengels, een vriend gebeld die taxi rijd en ons laten brengen naar het noord aa(een meer + strand), gezwommen bij de ondergaande zon, gezopen
|
gesport, geleerd en op de bank gehangen
|
Knetterstoned geworden. Het was gezellig, :).
|
geleerd en....uit verveling weer achter mijn computer gekropen.
Tot 4 uur gezeten :o :eek: |
tv gekeken, geforumd, geslapen
oftewel er was niks boeiends aan gisteravond, maar dat soort avonden heb je nu eenmaal ook wel eens. |
internet, eten, trainen .. internet .. slapen.
|
gebelt...
|
voor 't laatst gekeken naar Charmed en Buffy:) echt zo'n leuke tv avond:p
|
gewoon naar het tv-tje gekeken
|
ehh gisteren avond ..ehhh internetten ......*ben zwaar verslaafd* :o ... heb het gewoon geacepteerd :D
|
http://members.lycos.nl/jhei
Fotoalbum II > Etentje bij Roy o.a. struisvogelbiefstuk in appelstroopsaus en in cognac geflambeerde gamba's :D:D:D:D |
M
S N enzo... :) |
Ehm, een toneelstuk opgevoerd voor m'n examen.
Ik was een lompe boerentrien die het hele stuk saggo was. ik had een bloemetjesjurk en laarzen aan. :D |
chips gevreten terwijl ik de slechte film Knock Off met Jean-Claude van Damme keek.
|
ge msn`t
|
Citaat:
|
buffy dood!!! whoeiz :D
heb alleen gehoord dat ze weer gereincarneerd( :confused: :D) word |
ik ben gisteravond naar een examenfeest geweest van mijn buurmeisjes
1 geslaagd voor PABO ander voor MEAO t was gezellig :) |
Ehehehm kheb vanaf half 6 na het eten mijn pa en een andere man meegeholpen met het bouwen van een nieuw terras in de tuin. Stenen aangeven enzow. Om 7 uur gewerkt tot kwart over 89, daarna gefitnesst en teruggelopen naar huis, wask om kwart ove 10 thuis, toen hebk gedouchet en nog ff wat gepraat met mijn ma en toen gaan maffe.
Nou ja maffe, tot 1 uur nog CD's gedraaid op mijn discman :D |
Hou op.
|
Naar de stad.
Ergens wat gedronken. |
msn, internet, got, dit forum en gebeld.. owja en gsmst :p
communicatie de gexte |
met vrienden bij de Italiaan gegeten
naar het eindexamencabaret van onze school geweest hangjongere op het busstation geweest |
Opgepast, dus lekker 2 uurtjes op de bank gezeten en daarna naar mijn broers verjaardag gegaan in zijn studentenhuis! Allemaal kerels met enorme blaatverhalen en hij kreeg erg leuke cadeau's.. waaronder
een kratje bier van een huisgenoot omdat die huisgenoot met mij heeft gezoend, hij moest het verhaal ook nog vertellen ook :o :) (dat is een regel daar.. van zusje's blijf je af) |
Gister heb ik met 2 heren op de bank naar een film gekeken :)
|
Gehuild :(
|
Citaat:
ook nog en heel goed & serieus gesprek gehad met martijn1985 |
Geslapen
|
das geheim ;)
|
een beetje duf voor de tv gezeten en chips gegeten
|
naar de praxis geweest, brommer gemaakt, gecomputerd, biertje gedronken, geslapen
ofzo. |
in de trein gezeten en daarna uitgerust
|
nouw... heb gisteravond gesoftbald..(ging meespelen met de dames, zit zelf bij de junioren!) moesten tegen de beagles.. hebben 33-9 GEWONNEN!!! whahaaa, heb een home-run geslagen.. was heel fijn!
|
ik heb gisteravond met 2 vriendinnen en 3 vrienden bij een Italiaans restaurant gegeten. daarna zijn we gaan poolen en daarna in een cafe/dans achtig iets nog wat gedronken. en toen met de laatste bus naar huis.
|
Ik was savonds nog in den haag aan het shoppen, toen ik thuis kwam heb ik even patty's posse gekeken, en nog iets wat ik had opgenomen, daarna nog de 10 en lekker gaan slapen.
|
Ik heb waarempel helemaal niets gedaan. Goed he? :o
|
Geinternet, gestressd gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |