![]() |
Ey Hoe voel jij je vandaag?!
(y) (n) :confused:
Nou ik voel me vandaag vaag..... :confused: |
Rot voor je.
|
sorry, maar krijgen we nu alleen nog maar 'dagen'topics?
hoe voel je je vandaag wat heb je gisteren gedaan wat voor leuks was er vandaag? ja.. maakt mij niet uit verder :rolleyes: |
nou..ik voel me heel goed, ik ga morgen om de kaartjes voor 't concert van alanis :D *jeehhh*
ik heb gister niet veel gedaan.. :( er was vandaag niet veel leuks.. zo goed :D ? |
Nat, van de regen dan. Ik heb de hele tijd buiten onder een afdakje gewerkt (en ben dus nat geworden)
|
Moe, zenuwachtig en opgefokt...
|
Goed - béétje moe, maar dat kwam door 'n slechte nachtrust. 'k Heb niets te klagen :)
|
eh beetje eeh . :confused:
|
Citaat:
|
spierpijn en vreselijk moe
|
moe, en ik onder alles gestresst... maar dat negeer ik voorlopig :)
|
HOOOIKOOORTS!!! :(
En buikpijn ook, verder.. wel oké :) |
klote
|
kut en jij?
|
redelijk goed, voldaan, ontspannen.
|
zwaar klote eigenlijk :(
|
verschrikkelijk chagrijnig
|
goe
|
Ik me vandaag heel moe gevoeld. Ik had slecht geslapen. Zonet heb ik even paar uurtjes in bed gelegen dus voel me weer (y) :)
|
ik werd om 11 uur wakker en verging van de hoofdpijn.. en dat na 12 uur slapen en geen alcohol ofzo gehad te hebben.
Dus toen van half 1 tot 3 uur weer geslapen en toen ging het weer super :) |
depri gevoeld, me beste vriendin afgezeikt en weer lekker gekrast in me armen --> wat een fijne wereld toch weer berheug me nu al op de rest van em leven :p
|
Citaat:
|
ehm.. ik voel me vandaag wel ok, niet super vrolijk, niet chagi, gewoon gewoon :)
|
ik voel me ontspannen, vrolijk, en verliefd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ach valt wel mee nu goed geslapen en heb eigeblijk bestwel zin in vandaag :D had gister depri bui :( |
ik voel me jaloers, aan de kant gezet.....
*gevoelens heeft voor iemand waar ze geen gevoelens voor wil, mag en kan hebben* blablablaaaa verder ben ik niet goed uitsgeslapen want m'n moeder moest me zonodig weer wakker maken :mad: |
verdrietig. :(
en een beetje moe. (maar ik ben ook blij, want ik ben erachter dat er heel veel mensen om mij, mijn moeder en m'n broertje geven. Iedereen belt op... ) |
ik voel mij vandaag moe
|
Ik voel me beter dan de vorige dagen :)
|
:) :confused: :cool: (y) :D (K) Zo voel ik mij vandaag.
|
Niet al te best :( maar beter dan gister :)
|
veel beter dan gisteren, maar nog steeds beetje onrustig
|
Citaat:
|
vrolijk
|
moe en chagrijnig en een beetje vrolijk :confused:
|
k heb een heel goed humeur
hele dag vrolijk geweest, lekkere werkdag gehad, zo naar de kapper toe, zin in morgen, heeft nog wel meer dingetjes maar hen geen zin om ze hier nu neer te zetten :p |
Vrolijk. Heb op het laatste moment een vrije dag gekregen (y).
|
verliefd
|
Ik heb al gepost, voelde me eerst goed, maar nu voel ik me nog beter, want kheb al mijn tentamens van vorige week gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! :):):):):):) Ja ja en ik had zo in spanning gezeten, want was er niet zeker van. Maar goed een vijfje en een 6,3 die ik met elkaar kan compenseren en bij ons mot alles gemiddeld hoger zijn dan 5,5 dus... :cool:
|
Moe, verveeld, ook wel eens vrolijk, maar op dit moment een beetje teleurgesteld.
|
Ahhhhhhh vandaag was echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
|
ehm, ben net wakker en heb koppijn.
Verder beter dan gister omdat ik toen haast dood ging van de pijn :( |
verschrikkelijk chagrijnig.
|
uitgeput.. heb overal spierpijn
|
best wel (y) :)
|
hetzelfde als morgen
|
Goed. :)
|
Ik voel me enorm moe. Beetje kut. Maar straks weer werken.
|
moe en het leren zat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |