![]() |
hoe kom je aan je signature??
haha de vraag lijkt me duidelijk... hoe je dus aan je signature komt...
bij mij stond dit liedje op.. dus vandaar... |
van loesje
|
uhh tis een zinnetje uit een nummer van KiTTiE :) vink een 'leuk' zinnetje ofso...
en t 2e stuk tja...een vriendin van me noem k altijd poepeitje en toen ik mun sig maakte ging ik dr een kusje geven??? :confused: geen idee haha zoiets zal t wel zijn geweest :D |
gejat van een nummer van Cannibal Corpse
|
Zelf bedacht
|
Komt uit een nummer van Finger Eleven, geloof ik...
|
Citaat:
|
ook ik:
Citaat:
|
omdat ik geslaagd was :) (nog steeds wel maar echt recent is het niet meer..... te lui om het te veranderen)
|
Ook zelf bedacht. Ik had eerst als MSN-naam "Feel the beauty" en dat gebruik ik nu dus vertaald als signature.
|
van de Dutchtone reclame met die kabouters :D (y)
jammer dat ie verboden is.. net was ie overigens nog op tv bij een programma over kleine mensen :D |
1e deel is een blije bui tijdens ons radioprogramma, 2e deel is een nummer van Ac/dc
|
:o:o van in een liedje van britney spears :o:o
*schaamschaam* :) |
Simpel van een site met allemaal van dit soort zinnen gejat :p
|
een ingeving van mijn geweldige brein
*kots* :p :D :) |
quote van Jon op de dag dat de nieuwe forumsoftware getest werd
ik meen dat Jon dit om een uur of acht (toen de test zou moeten eindigen) heeft gemeld :D |
1e deel van Joost
2e deel van About a boy |
quote vcan een hele foute film/ spel/ sinix
|
naar 'mijn profiel' gegaan en ingetikt.
|
Komt uit soundtrack van LEF..
|
uit een nummer van dreadlock pussy :)
|
in de klas same met een vriendin een stom verhaal verzonne (over kaasbootjes en piepschuimbootjes), pervers spemslette roelere van me topic 'seks is niet viieees', en patat, mjah, dicussie op onzin offet nou patat was op friet
|
zat zomaar opeens in mijn hoofd toen ik net aant poepuh was :p
|
Eeuhm... dit is (was) nogal een standaard zinnetje van me... vooral op irc.scholieren.com #scholieren...
|
gwoon een creatieve uitspatting ahum:D
|
Mijn trots ;)...
Ik kon niks leuks verzinnen. En toevallig vond ik dit wel leuk klinken, uiteinderlijk wel zelf verzonnen ;) |
komt van droog brood, cabaret duo...
|
Dit zeg ik als ik in een vage bui ben, dus ik vind het wel toepasselijk.
|
Citaat:
zie mijn sig:o |
geen idee eigenlijk.. volgens mij ooit van iemand gehoord, zo'n standaard uitspraak ofzo??
|
Deel van een bekende quote van Henry David Thoreau ("our life is frittered away by detail...simplify, simplify")
|
Citaat:
|
k vroeg wie dr een kus wou :o
|
'n liedje en m'n cu2 site (bij gebrek aan vriendjes heb ik 'm er maar bij gezet ofsow :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Ik ben verliefd :)
|
eerste deel: vond ik gewoon grappig! :D niet zelf bedacht, ofzow... :rolleyes:
tweede deel: Lijkt me duidelijk. :( m'n vader heeft niet zoveel kans om te blijven leven... :( |
slaat op mn avatar :D
|
Citaat:
En dit stukje paste bij mij vonnik |
Ehm... het eerste gedeelte komt uit mijn Latijn-boek (Ovidius :D), het tweede gedeelte was nadat ik net gehoord was dat ik geslaagd was en het derde gedeelte komt uit mijn dagboek uit de brugklas :D (en ja, toen gingen we volleyballen en toen ik struikelde ik en toen viel ik op Ruben en ik was heel blij want ik was verliefd op hem :))
|
wil bezoekers voor mijn 'o zo boeiende' site..... :D
|
Citaat:
|
mja :o
|
Van de fruitautomaat. In een aangeschoten bui vond ik 'toevalskarakter' een beetje een vreemd woord.
|
is van n liedje.
|
Was niet zo moeilijk.
|
Eerste gedeelte slaat op maynard van Tool. :)
Tweede gedeelte komt uit een liedje van Therapy? Derde stukje is een eigen creatie van een ministukje van een liedje van Tori Amos Vierde stukje slaat op Masterofpuppetz :p En t laatste is geheimpjuh :o ;) |
~Het Moojste Wat Je Kunt Zijn, Is Jezelf~
zelf bedacht, lang verhaal, maar ach LET LOVE RULE~ das dus uit liedje van lenny kravitz, ben ik hier en daar wel beetje fan van:o:p en die tekst von ik gewoon koel Yan Is De Liefste naja spreekt voor zich, toch:o ~BuRgErTrUt~ zelf bedacht en beetje een insidejoke:p piemóll(c)Sabje mjah :jank: naja spreekt ook wel voor zichzelf en anders maar niet:p *Pas Op, Ik Bijt Door* :o ook inside joke:o []:geil:[] ach...zelf bedacht en ach...ghehe :o ~Sgaap~ nav van mijn zeer koele avatar, bedacht door de alommachtige yan(y) |
omdat zuid korea zóm lauw ploegje heeft (y)
|
Kweet het eigenlijk niet meer waar ik 'm heb gevonden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |