Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ook last van Ongewenste Post? Goede tip! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429063)

Roos 20-06-2002 20:05

Ook last van Ongewenste Post? Goede tip!

Ik kreeg net een e-mailtje waar dit in stond, dus ik deel het even met jullie ;)

Log in bij Hotmail en ga naar Opties. Daarna klik je op "Personal Profile" (persoonlijk profiel)

Daar staan 2 opties onderaan die je uit moet vinken, "geef mijn e-mail adres door" en "geef andere persoonlijke info door" (ofzoiets).

Dan wordt je e-mail adres niet meer doorgestuurd aan derden.

heavinly 20-06-2002 20:06

owja! dat moest ik nog doen..
dank u :)

Gothic 20-06-2002 20:12

Dank u :)

Snufje 20-06-2002 20:20

Citaat:

rosi schreef:
Ik kreeg net een e-mailtje waar dit in stond, dus ik deel het even met jullie ;)

Log in bij Hotmail en ga naar Opties. Daarna klik je op "Personal Profile" (persoonlijk profiel)

Daar staan 2 opties onderaan die je uit moet vinken, "geef mijn e-mail adres door" en "geef andere persoonlijke info door" (ofzoiets).

Dat is toch voor bijd e zoekfunctie? Dat als mensne je gaan zoeken via msn dat ze je kunnen toevoegen..? (als ze op naam gaan zoeken)

Krugdinho 20-06-2002 20:20

ik had laats 54 mailtjes en allemaal van de zelfde persoonallemaal verwijdert en geblockeerd

Nanaki 20-06-2002 20:37

volgens mij is dit nonsens :)

maar ok, je moet gewoon je junk mail filter op hoog zetten, heb je nergens last van :S moet je alleen niet vergeten eens in de week je junk mail na te kijken :o

Balance 20-06-2002 20:49

Citaat:

Nanaki schreef:

maar ok, je moet gewoon je junk mail filter op hoog zetten, heb je nergens last van :S moet je alleen niet vergeten eens in de week je junk mail na te kijken :o

is geen nonsens hoor, heeft hotmail gewoon ff voor je aangezet :mad:

beuk 20-06-2002 21:04

nog een tip:

gebruik geen hotmail...

Joshua 20-06-2002 21:05

Citaat:

Nanaki schreef:

alleen is het een beetje jammer dat je bij 250 geblockte email adressen geen nieuwe adressen meer toe kan voegen...

Wouter Youth 20-06-2002 21:11

en dan zegt Microsoft nog steeds dat je emailadres niet aan derden wordt gegeven... :rolleyes:

maar ontopic: ik had dit toevallig al eens eerder uitgezet

Alex 20-06-2002 21:20

Citaat:

beuk schreef:
nog een tip:

gebruik geen hotmail...

Precies :) Ik heb heel lang geen enkel reclame mailtje ontvangen... nu jammer genoeg wel :( (eigen schuld :( )

Nanaki 20-06-2002 21:23

Citaat:

Joshua schreef:

alleen is het een beetje jammer dat je bij 250 geblockte email adressen geen nieuwe adressen meer toe kan voegen...

junk mail filter heeft niks te maken met het aantal geblockte adressen

Wouter Youth 20-06-2002 21:24

ohja ook slim: als je spam krijgt moet je nooit unsubscribe klikken of terug mailen... dan weten ze nl. dat je adres daadwerkelijk gebruikt wordt

Mr.Oizo 21-06-2002 11:37

Thank ya very mutch Rosi :)

Luca 21-06-2002 11:38

Dat had ik al. Is very handig :)

Somebody Special 21-06-2002 12:23

Thanx :)

kastdeur 21-06-2002 12:25

heb ik al een tijd, maar kwor nog steeds gestalkt met spam

Lucky Luciano 21-06-2002 12:48

Nog een tip: Zet junkmail filter op hoog

BBEM 21-06-2002 13:01

ik dank u hartelijk voor deze tip

Amidala 21-06-2002 13:10

kheb dat al een tijdje, maar kan nou niet zeggen dat het echt werkt....
heb nog steeds tig junkmailtjes.....

punkyfish 22-06-2002 10:53

Citaat:

Amidala schreef:

italianboy 26-06-2002 18:44

thnx roos :)

Joanie 26-06-2002 18:45

oud nieuws, maar het komt toch wel door... net zoals die junk mail folder... ik krijg iedere dag nog minstens 100 spammails

Monica 26-06-2002 18:49

Ben ik nu de enige die er niet echt last van heeft? :confused:

Maar toch dankjewel, ik zal ze uitvinken voor 'je weet maar nooit' :)

Tofke_H 26-06-2002 20:03

Citaat:

Monica schreef:
Ben ik nu de enige die er niet echt last van heeft? :confused:

Maar toch dankjewel, ik zal ze uitvinken voor 'je weet maar nooit' :)

Nope, ik heb der ook geen last van, dus je bent niet de enigste :)

Citaat:

Joanie schreef:
oud nieuws, maar het komt toch wel door... net zoals die junk mail folder... ik krijg iedere dag nog minstens 100 spammails
Het heeft idd al vaker op het forum gestaan de afgelopen dagen, maar altijd intressant voor de mensen die de optie hebben opstaan om het af te schakelen.
En spam zal je altijd krijgen, zie reactie bij ikheetfroukje (2 lager-
Citaat:

Amidala schreef:

die zal je altijd blijven krijgen :) zie commentaar bij Ikheetfroukje. (1 lager)
Citaat:

ikheetfroukje schreef:
heb ik al een tijd, maar kwor nog steeds gestalkt met spam
met hotmail (en ook veel andere mailadressen) zal je altijd dergelijke reclame spam krijgen. Er zijn genoeg machine op het internet die mailadressen op webpagina's ed zoeken, om die dan in zo'n maillist zetten.
Citaat:

wouszer schreef:
en dan zegt Microsoft nog steeds dat je emailadres niet aan derden wordt gegeven... :rolleyes:

maar ontopic: ik had dit toevallig al eens eerder uitgezet

je hebt MSN, of toch een profiel aangemaakt, en toen ben je "vergeten" die opties uit te schakelen volgens mij. Eigen "fout" dus.

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ik had laats 54 mailtjes en allemaal van de zelfde persoonallemaal verwijdert en geblockeerd
heeft er niets mee te maken

Citaat:

Nanaki schreef:

mijn gedacht :)
Citaat:

linda85 schreef:

is geen nonsens hoor, heeft hotmail gewoon ff voor je aangezet :mad:

je gelooft te veel wat ze je zeggen ;)
Bij mij stonden die gewoon uit. Volgens mij heb je MSN, en toen heb je die zelf geactiveerd.

girl18 26-06-2002 20:15

thanks

:)

Razzle 27-06-2002 16:39

Ik heb nu 250 emailadressen geblockt. Meer kunnen er ook niet worden geblokkeerd bij Hotmail. Wat moet ik nu doen, want ik krijg elke dag nog wel mailtjes die ik graag wil blocken!

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

UnUsual 27-06-2002 19:32

Citaat:

Razzle schreef:
Ik heb nu 250 emailadressen geblockt. Meer kunnen er ook niet worden geblokkeerd bij Hotmail. Wat moet ik nu doen, want ik krijg elke dag nog wel mailtjes die ik graag wil blocken!

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Nieuw Hotmail adres nemen :rolleyes:

Sommetje 27-06-2002 19:40

Citaat:

rosi schreef:

Helpt niet!!!!!

Roos 27-06-2002 19:47

Hm, het wordt er bij mij ook niet minder op eigenlijk :o

Ik krijg trouwens ook mails van 100 kb, waar niets in staat (alleen een enter of een paar spaties). Wordt er dan iets geinstalleerd of iets op je pc gezet? Hoe kan je dat weghalen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.