Citaat:
Monica schreef:
Ben ik nu de enige die er niet echt last van heeft? :confused:
Maar toch dankjewel, ik zal ze uitvinken voor 'je weet maar nooit' :)
|
Nope, ik heb der ook geen last van, dus je bent niet de enigste :)
Citaat:
Joanie schreef:
oud nieuws, maar het komt toch wel door... net zoals die junk mail folder... ik krijg iedere dag nog minstens 100 spammails
|
Het heeft idd al vaker op het forum gestaan de afgelopen dagen, maar altijd intressant voor de mensen die de optie hebben opstaan om het af te schakelen.
En spam zal je altijd krijgen, zie reactie bij ikheetfroukje (2 lager-
Citaat:
Amidala schreef:
kheb dat al een tijdje, maar kan nou niet zeggen dat het echt werkt....
heb nog steeds tig junkmailtjes.....
|
die zal je altijd blijven krijgen :) zie commentaar bij Ikheetfroukje. (1 lager)
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
heb ik al een tijd, maar kwor nog steeds gestalkt met spam
|
met hotmail (en ook veel andere mailadressen) zal je altijd dergelijke reclame spam krijgen. Er zijn genoeg machine op het internet die mailadressen op webpagina's ed zoeken, om die dan in zo'n maillist zetten.
Citaat:
wouszer schreef:
en dan zegt Microsoft nog steeds dat je emailadres niet aan derden wordt gegeven... :rolleyes:
maar ontopic: ik had dit toevallig al eens eerder uitgezet
|
je hebt MSN, of toch een profiel aangemaakt, en toen ben je "vergeten" die opties uit te schakelen volgens mij. Eigen "fout" dus.
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik had laats 54 mailtjes en allemaal van de zelfde persoonallemaal verwijdert en geblockeerd
|
heeft er niets mee te maken
Citaat:
Nanaki schreef:
volgens mij is dit nonsens :)
maar ok, je moet gewoon je junk mail filter op hoog zetten, heb je nergens last van :S moet je alleen niet vergeten eens in de week je junk mail na te kijken :o
|
mijn gedacht :)
Citaat:
linda85 schreef:
is geen nonsens hoor, heeft hotmail gewoon ff voor je aangezet :mad:
|
je gelooft te veel wat ze je zeggen ;)
Bij mij stonden die gewoon uit. Volgens mij heb je MSN, en toen heb je die zelf geactiveerd.
|