![]() |
Irritantste huishoudelijke klus...
Wat is het vervelendste of irritantste huishoudelijke klusje dat je thuis wel eens moet doen? Bij mij staat de afwasmachine uitruimen met stip op nummer 1!
|
nou bij mij niet, dat is allicht beter dan afwassen (kwam ik laatst achter toen de vaatwasser kapot was :D)
|
me kamer opruimen
dur ligt overal stof, en kleren, en schoolspullen, kan nix meer vinden... moet ie opgeruimt dan??? |
Citaat:
Wij moeten thuis altijd de afwas nog met de hand doen. En daar heb ik een ontzettende hekel aan, ook omdat het zich elke avond weer herhaalt. :mad: |
afwasmachine :( en tafel zetten en bed opmaken en soms de was op hangen en blablabla en stofzuigen me kamer ik wel klein maar krijg die stofzuiger nooit naar boven :D
|
lege koffie kopjes naar de keuken brengen..
meer doe ik niet :D :o |
afwassen :S
|
de plee schoonmaken en dweilen
afwassen vind ik wel gezellig op voorwaarde dat er een leuk muziekje aan staat ofzow |
ikke moet lekker nooit iets doen :p:p
|
thuis doe k nooit zoveel :o kamer opruimen is het irritantste, is na een week altijd weer een troep :(
|
over gebleven eten weggooien, vink zo vies!!!
afwassen moet ik elke dag, net als tafel dekken/afruimen en koffiezetten.... maar met de tv aan is daar wel overheen te komen hoor :D |
mijn moeder is nu naar australie. Dus ik moet 2,5 week alle huishoudelijk taken doen...
ik vind het helemaal niet erg maar dat komt zeker omdat ik normaal amper iets doe.... ik voer normaal alleen maar de katten.. dat is mijn taak in het huishouden :D |
afwasmachine inpakken, zooo goor. en tafel klaarmaken, stofzuigen, strijken, was op hangen, al die huishoudelijke klusjes haat ik gewoon.
|
op dit moment doe ik alles en ik haat ook alles....
Maar op NR.1 staat toch wel de w.c. schoonmaken :( :mad: (n) |
De hond uitlaten..damnz heb ik zo'n hekel aan (n)
|
dweilen toch echt wel ..
voordeweinigekerendatikdatmoetdoen :/ |
strijken en kleren van de grond rapen en die netjes op je bank of in de kast leggen..
Blegh! |
ike doe niks ben LUI :o ... als ik gevraagd wordt om iets te doen is het ..ruim je kamer op ...hmmm ...leuk :rolleyes:
|
afruimen, afspoele en afwasse, gatver da vink eg smerig:p
|
owjah en stofzuiegn, de huiskamer iig :o
|
Me kamer opruimen... en de toilet schoon maken... en koken... en afwassen... en... alles eigenlijk...
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
je moet een hond niet in je uppie moeten verzorgen zodat het een verplichting wordt, maar als je het met 4 man doet is het gewoon relaxed |
Afwasmachine inruimen + was ophangen
|
strijkuh!!!!!! :(
kreukels willuh der nooit uit dus me mams mag ut doen :p |
vaatwasmachine opruimen!! :mad:
|
Was ophangen
|
koken?
edit: was ophangen idd ook; alles kletsnat, overhemden die niet op de hangers blijven, kapotte wasknijpers, etc.. doe het ook vrijwel nooit (y) |
Ik vind eigenlijk nie ech veel vervelend, maar dat is omdat ik nie veel doe :D
|
Ik maak iedere zaterdag de badkamer schoon. Ik heb er niet zo veel problemen mee. Maar ik vind bv het toilet ontstoppen niet zo prettig.
|
ehhh
afwasmachine uitruimen doe ik vaak maar vind ik ook niet echt vervelend.. |
Citaat:
Ik wou dat mensen eens beter na zouden denken bij het kiezen voor een huisdier, bah, wat heb ik een hekel aan mensen zoals jou, jezus.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zei toch al sorry
|
Citaat:
Ik haat stofzuigen btw. |
Ik woon samen en de taken in huis zijn gewoon verdeeld.
Ik doe de was en was af. Mn vriend kookt en stofzuigt. De rest doen we samen een beetje. |
De afwasmachine in- en uitruimen vind ik toch wel t ergst. Ow ja, en de vloer boenen.
|
dat is het opruimen van mn kamer war ik nooit zin in heb en na 2 maand moet dat dus echt gebeuren en dan is er geen doorkomen aan.
als ik nou gewoon t altijd een beetje aan kant probeer te houden zou dit geen probleem zijn, maja, ik heb gewoon niet echt zon persson die altijd alles achter zijn kont aan opruimt |
Hmm.. de plee schoonmaken lijkt mij idd ook niet alles....
|
* Kamer opruimen
* Als er nog eten op de borden zit en je dat eraf moet halen voordat het in de vaatwasser kan *ril* En mun ouders hebben besloten als we gaan verhuizen dat we dan de afwasmachine hier laten staan (we hebben 'm nu een jaar) omdat "het toch niet zo handig is" (oftewel dan kan ik weer gaan afwassen :mad: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |