![]() |
Dingen om zeker niet-te-vergeten om mee te nemen....
...op vakantie.
Damn normaal moet je zo'n lijstje hebben, Iemand tips? ik ben al zover - T-shirts - korte broek - ondergoed - bikini - tandeborstel - fototoestel IM DESPERATE |
discman & cd's
|
make-up
genoeg kleren pil |
* Ghettoblaster :D
* Scheermesjes & Scheerschuim * Zonnecreme * Fris-ruik-spulletjes * Strandlakens * Kapotjes :o * Lenzenstuff |
trui (voor 's nachts)
goede/stevige schoenen dagrugzak (kliene rugzak die je overal mee naar toe kan nemen) fotorolletjes reservebatterijen slippers toiletspullen |
* aandacht :rolleyes:
|
Goed humeur
Bikini pyama ( die vergeet ik dus áltijd ) Pil Toiletspullen Verzekeringen/Paspoort e.d Tas om alles in te doen |
opblaaskrokodil
radio + cd's bal zonnebril enz |
condooms :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zo...of dan maar geen sex :P |
Duikbril :rolleyes:
Zonnebril Luchtbed Discman oid Shampoo Douchegel Zonnebrandcreme Aftersun |
gegevens om bankpasjes te blokkeren als ze zoek raken...
|
Citaat:
|
telefoon en telefoonlader? :confused: tenzij je dat ding neit kan gebruiken innet buitenland.. :o
|
Citaat:
|
-belangrijke telefoonnummers
---nummer om pinpas te blokkeren ---nummer om eventuele creditcard te blokkeren ---nummer van huisarts -kleding -geld -identiteitskaart / paspoort ...meer héb je eigenlijk niet nodig... |
- M'n knuffel! :o
- Foto van mijn vriendje.. |
suvivalboekje, je weet maar nooit :D
|
de PIL defenately
En je libido ook niet vergeten 8-) |
Citaat:
kom ns op msn |
me kussen gaat mee, dat iig
boekjes cd-tjes papier & potlood (wie weet krijg je ineens inspiratie ofzo :D) ik neem altijd te veel mee, er is een limiet he bij vliegbagage ? :( |
Ik ga maandag op vakantie :)
we nemen dus dit ook nog allemaal mee: afwasspullen (afwasmiddel, borstel en theedoek) waslijn, wasknijpers pleisters, pijnstillers antimuggenkaarsen en -smeerspul lucifers en dan nog wat kookspulletjes. aftersun, zonnebril ook niet vergeten en de adressen van de mensen die je een kaartje wilt sturen :D ik geef trouwens al die nummers om mijn pinpas te kunnen blokeren aan mn ouders, dan hoef ik alleen even naar huis te bellen en kunnen zij het even regelen. een kopie van je paspoort is misschien ook wel handig. |
heel veel geld
dan kun je alles wat je toch nog vergeten bent nog kopen |
Citaat:
|
ik zal even mijn lijstje geven, ik heb niet zoveel zin om te kijken of iedereen dit al heeft... :o
* medicijnen (inclusief de pil) * ondergoed+sokken * korte broeken, rokjes, lange rok, spijkerbroek, uitgaansbroek * shirtjes, hemdjes, etc... * bikini * 1 warme trui * badhanddoek * zonnebrandcreme+aftersun * discman, c.d.'s, walkman, bandjes, batterijen, lader * telefoon+ lader * boeken, tijdschriften * tandenborstel, tandpasta, haarborstel, elastiekjes, shampoo gezichtszeep, watjes, event. make-up+remover, douche-gel * portemonnee, geld (buitenlands?) * Paspoort * slippers * pyama * waspoeder (niet in hotels) * beddegoed e.d. (") * verschillende schoenen? (bijv. wandelschoenen, uitgaansschoenen etc.) * etui (pen), adressen, agenda, schrijfpapier * pak kaarten * condooms... (voor het geval dat. ;) ) als ik kampeer neem ik natuurlijk nog veel meer mee, zoals: * tent, matje, slaapzak etc. * zakmes, pannetjes ach, je kent dat wel... |
da laatste lijstje is wel vrij volledig ;) :D
|
schaar, ik heb geen idee of het er al bij staat, maar dat komt altijd van pas, samen met pen en papier
|
Je vriend of vriendin
|
de pil ;)
|
Citaat:
|
Belkaart/Mobiel
Toilettas met inhoud (make-up,haardingen,borstel,kam,gel,wax,watjes,wattestaafjes,make-upremover,nacht/dagcremem,deo) Badhanddoek Korte broek/rokje Lange broek Uitgaanshirtjes Leuke shirtjes Jurkje T-shirt Trui BH en ondergoed Sokken Tandenborstel en tandpasta Muziek Geld Badslippers Geurtje Anti-muggenspul Zonnebrandspul Aftersun Een komkommer tegen het verbrande gevoel ( of andere doeleinden) Voorbehoedsmiddelen Nagellak Nagelknipper Klein kleermakers-gevalletje,met garen enzo. Een pen Postzegels Papier Je eventuele vliegticket/ID-bewijs enz. Nahtjapon Norrit :D Asprines enz. Een pincet Sieraden Batterijen Zaklamp Zakdoeken WC-papier Horloge/wekker/klokje Adresboekje Dagboek Je bril ofzo Foto's van het thuisfront! |
Citaat:
|
Je lijstje met wat je mee moest nemen
|
Zo min mogelijk, vind ik altijd erg prettig :)
|
laptop + gsm, altijd en overal forummen :D (y)
|
- Goede zin
- Geld - Korte broeken - Zwembroek - Lange broeken - Open T-shirts - "Dichte" T-shirts (inclusief uiteraard MVV-shirt en Liverpool-shirt :D) - Trui - Pyama - Jas - Sokken - Slippers - Sandalen - Schoenen - Sportschoenen - Boxershorts - Pet - Bril - Zonnebril - Zonnecreme - After Sun - Pilletjes voor tegen acne - Tentje - Woordzoekerspuzzelboek - Tijdschriften - Boekje van school over stage - Slaapzak - Kussen - Rijbewijs - Paspoort/ID-kaart - Telefoon - Handdoeken - Badlakens - Zeep - Shampoo - Tandenborstel - Tandpasta - Washandjes - Deo - After Shave - Scheerapparaat - Gel - Condooms :D - Horloge - Discman met mijn illegale CD-collectie :D - Batterijen - Badmintonspullen - Ping-pong-spullen - Schrijfblok - Pennenmap met daarin: * Pennen * Potloden * Gum * Slijper * Schaar * Prit * Stiften * Geodriehoek * Tipp-ex * Nog meer zooi :D - Agenda - Zaklamp - Foto's - Dingen die ik zelf gemaakt of geschreven heb - Kaarten - Rummikub - Risk - Script-O-Gram - Zusje :D - Vriend van zusje :D - Pa :D - Ma :D en die laatste vier motten dan maar voor de rest zorgen :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |