![]() |
Feestje maar ik ken niemand
Ik heb morgen een feestje bij een vriend en er komen nog allemaal andere gasten.... Maar ik ken er niemand van.. Wat nu? :confused:
|
leer mensen kennen ofzo
be social? :rolleyes: |
Citaat:
|
Neem je iemand mee ?
|
kat uit de boom kijken
|
je kent in ieder geval een iemand de rest leer je dan vanzelf wel kennen lijkt mij ?
|
das tog juist leuk als je helemaal geen mensen kent? dan kan je kei veel nieuwe vriendjes maken.
|
je neemt een biertje en begint over het weer.... :)
komt allemaal vanzelf wel goed |
Gewoon ertussen gaan staan.. whatever..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezelf voorstellen? Socialize stupid :p
|
dat is heel irri
ik vermijd die feestjes altijd niet echt de beste manier :D |
Das tuk, maar ik zal gewoon gaan ze praten toch wel tegen je en het word vast een tof feest en je kent weer meer mensen
|
Dat zijn de beste feestjes.
|
:rolleyes: whuhaha
|
a. ga gewoon mengen :p
b. vraag die vriend van je om een paar mensjes voor te stellen c. neem zelf iemand mee (moet toch wel kunnen .. of niet ? ) |
Citaat:
|
je kunt toch wel gewoon tegen iemand beginnen met praten ?
maar iedereen die hier zo cool overdoet: het is best moeilijk als je alleen de gastheer/vrouw kent, omdat hij/zij IEDEREEN bezig moet houden, sta je daar met je bacootje zielig om je heen te kijken :( niet iedereen is makkelijk met contact zoeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De gangmaker op het verkeerde feest :D. Just socialize. Maar kan me voorstellen dat sommige mensen altijd effe moeite hebben om "los" te komen :D.
|
Citaat:
loskomen... dat lukt wel na een massage :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zing een kennismakingslied
|
Spannend toch? :D
|
Met een beetje mazzel zie je ze na dat feestje ook nooit meer...
dus zoek een leuke meid uit... paar glaasjes wijn erin... en zien wat er dan gebeurd... btw => :rolleyes: |
dat lijkt mij inderdaad ook wel eng..Maar ik denk dat je in het begin gewoon vriendelijk moet zijn en luisteren naar de rest en dan je er af en toe wel eens een opmerking door heen gooien en dan kom je er wel in denk ik..
|
en hoe was t? :o
|
Gewoon bier drinken en ouwehoeren
|
hmzzz
|
oh, is me al vaak gebeurd:D
ik vind het meestal wel gezellig, gewoon lekker voorstellen, met mensen praten...als je verlegen bent is het minder, maar gewoon lekker social zijn en meekleppen met iedereen! misschien krijg je wel wat nieuwe coole vrienden erbij:) |
ik word nooit voor feestjes uitgenodigd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ahhh, miss_kazz, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
het spijt me.... vergeef me... anders kan ik het niet zeggen.... ;) |
Zuipen.........wat anders :confused:
|
geeft toch niet? ga gewoon bij het groepje met bekenden staan en klets mee met de gasten die je nog niet kent... dan heb je er zo een paar bekenden bij en het volgende feest je doe je het weer zo :)
|
Ik word net pas wakker zie ik dat er al 44 reply's zijn :D
|
Citaat:
|
EN? hoe was het? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |