![]() |
gekke ouders
heb je ook ouders met rare trekjes??
mijn moeder spuit een geurtje op voordat ze gaat slapen en me papa voetbalt in zijn slaap :D |
hahaha oke, dat zijn best coole acties
nee ik denk dat mijn moeder -naast heel hard snurken- best normaal is, ook buiten slapen dus |
mijn moeder houdt niet van cadeautjes :eek:
|
Maar?
heb jij msn? voeg mij even toe dan :D alsjeblieft :) |
Ze wil gewoon lekker ruiken als ze slaapt :D
Nee volgens mij zijn mijn ouders redelijk normaal alhoewel me zus niet zo die praat en loopt in de slaap. |
Niet dat ik weet :eek:
|
dingen die ik waarschijnlijk *niet wil* weten :p
|
mja een hoop :(:o
|
Als mijn vader ligt te snurken, zegt mijn moeder "draai je om" en dan doet ie dat nog ook, gewoon in zijn slaap :D
|
m'n moeder doet af een toe een pratende pop :confused: na en verder zijn m'n ouders niet echt gek in dingen die ze doen, meer in wat ze zeggen.
|
m'n vader is 'n wielerfreak en m'n moeder 'n autofreak?
|
heel veel
mijn ma is neuroot. zo hebben we een pak havermout op de koelkast staan die al 4 jaar over datum is maar niet weggegooid mag worden, moeten de luxaflex 10 x dichtgedraaid worden en moet ze altijd even met de gordijnen wapperen. kan zo nog wel een tijdje doorgaan (n) |
Citaat:
maar wat? |
mijn vader had eens een aanval dattie ging balletten in de huiskamer :confused: *met ze lompe lijf *bonk bonk* :p
of hij wil me de kieteldood geven en dan begin k keihard te gille maar dan houtie ze hand voor me mond en dan spuug k dr op maar dan veegtie t over me hele gezicht :eek: gatver :eek: :o me moeder schiet lepeltjes door de trein heen :o en is zo melig als de pest als ze dr vriendje heeft gedumpt en dan heeft ze de tik om hem vervolges heel erg jaloers te maken :D |
Hmz... kheb nie ech gekke ouders, maar wel moderne en al mijn vrienden vinden mijn ouders ook tof, vooral mijn ma, maar dies ook veel spontaner dan mijn pa.
|
me moeder heeft een appart taalgebruik:D:D:o
als ze moe is komt ze soms niet uit haar woorden en dan zegt ze de raarste dingen,zomder dat ze dat door heeft:) "wil je de tafel in de wc zetten??" *denkt :confused:* dit heeft ze alleen als ze moe is:D me vander valt wel eens met een glas wiskey in slaap. hij zit dat recht op in bed en leest een boek maar hij is al een paar keer met het glas in z n hand,boek op z n schoot en licht aan in slaap gevallen:D 1x liet ie het glas dat wel bijna leeg was vallen op de grond,het was niet kapot:D |
Citaat:
|
mn pa is heel verlegen
|
mijn vader doet altijd super vaag!
nu is ie de hond aan het leren dat als ie mijn naam roept dat de hond aan komt wandelen met zijn speeldgoed varken (met piep geluidje) .. grrr!!! mijn ma gaat soms zo afschuwelijk meej zitten zingen en dansen op de radio.... ieuwww :eek: |
nee
|
Ja, mijn vader heeft haar op zijn brommer.
|
Mijn vader (44) vindt trance muziek leuk
*Mist cd's* |
Mijn moeder huppelt door de winkel, ze glijdt van de bank af als ze daar zin in heeft, ze knipt haar haar korter dan dat het mooi is en ze ziet soms haar familie jaren niet omdat ze daar geen zin in heeft. :) Verder is ze heel lief.
|
mijn ouders moeten altijd geld van me lenen, en me vader betaald het pas na maanden weer terug.
En me ouders zijn erg eigenwijs |
Citaat:
mijn vader is pas mee geweest naar Rhapsody :D |
Citaat:
|
ouders zijn toch altijd gek? wat ze ook doen?
|
als m'n moeder melig is maakt ze pubergrappen:(
|
Citaat:
mijn ouders hebben geen rare trekjes. |
Citaat:
|
me vader begint op de raarste momenten kinderliedjes te zinge :D soms word je der behoorlijk gek van.. me ouders luisteren in de auto altijd naar 538 :D beter dan noordzee ofzo ;)
|
mijn moeder houdt hele conversaties in haar slaap
|
ja.. genoeg
m'n vader heeft meestal na 't eten de neiging om een debiel iemand na te doen.. op een gegeven moment wordt het gewoon eng.. haha. en m;''n moeder.. sjah.. week zo ff niet. |
Citaat:
|
nah
|
mijn ma durft alleen tot dr middel in het water :D
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
snapt ook niet waarom leentjuh onder de bed moest kruipen om etensresten weg te halen bleeh :( |
mijn mama gaat op een liedje die ze helemaal niet leuk vind heel hard door de kamer rennen en de hond aanvallen ( duidelijk geval van zielovername met mijn hond) ;)
|
Citaat:
|
*komt erachter dat ze saaie ouders heeft*
|
M'n pa stond drstrax nog met me te wiebelen en springen om naar treinen te zwaaien :D
|
Mijn vader fluit een groot deel van de dag een wijsje dat hij voortdurend herhaalt en hij heeft dit niet eens door. Best wel irritant; zo'n doordringend toontje.
Of hij roept op de gekste momenten door de kamer: "Eva is gek!" :confused: En als hij niest kunnen de buren mee 'genieten' en er klinkt dan ook altijd "haaaaaaaaa" achteraan. :D Van m'n moeder kan ik mij nu niets bedenken. |
Citaat:
de mijne ook ;) |
Citaat:
|
Me moeder denkt dat als je belt dat de telefoon aan volume afneemt... dus als ik 'r aan de lijn heb zit me telefoon altijd zo'n 10 cm van me oor...
En me vader... tja... die is gewoon chaotisch... z'n huis is altijd een rampgebied van papieren en boeken.... en dan echt overal waar je kijkt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |