![]() |
Opgelicht!
Ik kom nu net van een feest vandaan, opzich niks mis mee maarja. Om daar te komen moest ik een tyfusend fietsen, vriend van me zei "ah joh het is een kwartiertje fietsen" dus ik denk dat is te doen. Waren we ruim een uur onderweg. Toen ik daar kwam dacht ik, ach een stukkie fietsen maakt niet uit zolang het maar een leuk feest is tot diep in de nacht. Was het om 1 uur alweer afgelopen. Mocht ik weer gezellig terugfietsen, kreeg ik onderweg nog bijna ruzie en belandde ik thuis achter de computer (100% nuchter:)) om effe gal te spuwen.
Ook weleens zwaar opgelicht door vrienden? |
ik vind het niet opgelicht ofzo :)
|
Dat is geen opgelicht gedoe. Das gewoon pech :D.
|
Dat is gewoon lullig en zonde van je tijd
|
Mn vriend is voor 60.000 piek opgelicht :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan het ook anders bekijken. Als zij fietsen dan doen ze er een kwartier over, vermits jij der bij was duurde het een uur.
|
rockyj schreef:Ook weleens zwaar opgelicht door vrienden?
overdrijf je niet een beetje..sjonge jonge :D |
jah jah ik ook ben opgelicht!!!
ik heb 11 EUROcent teweinig gekregen van me baas!!!! :eek: :D ik voel met wel zwaar opgelicht 11 eurocent van de 97.55 euro's diek kreeg 11 EUROCENT!! daar ga ju dood aan jah ! ik hoorde je het wel denken;) |
Citaat:
...of was het echt alleen bij jou :D ? |
opgelicht is toch als je materieel benadeeld wordt??
:p |
tja, ik wel 'ns in de omgekeerd zin: dachten we dat 't enorm ver fietsen was, nemen we de auto, komen we der aan, merken we dat 't amper 'n kwartier fietsen geweest zou zijn :D
|
nee maar ze zegt dus eigenlijk dat ze ZWAAR is opgelicht.
ik weet niet wat ze nou allemaal ijlt, maar het was volgensmij gewoon een inschattings-foutje. haha lol |
da is toch nie opgelicht. die vriend vond t vast ook niet echt leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te goedgelovig? ik kan wel merken, als ze zeggen tis daar in da dorp kank wel raden hoever t fietsen is of taxipakken :)
opgelicht is meer van jij betaalt 100 piek voor iets wat je op de markt koopt voor 10 piek :) Ben je opgelicht voor 90 piek :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |