![]() |
Smurfendiscussie
Ik was gisteren op een feestje en toen was de vraag: Hoe heet die ijdele smurf met dat spiegeltje nu ook al weer..
Na lang denken kwam ik op een naam, waarvan ik denk dat het zijn naam is. Maar ik zou graag willen dat jullie hier ook even zeggen hoe jullie denken dat hij heet. Want men was gisteren nog niet helemaal overtuigd.. Dus hoe heet hij volgens jullie? |
Hmmz, dat is een tijdje geleden :D
|
ik zou t niet weten :confused:
schone smurf? |
niet smurvin?
|
ik weet precies welke het is, haal m zo voor me.. maar alleen die naam niet.. :/
|
Citaat:
|
potige :D
|
Citaat:
|
he wat een vervelende vraag! :P Smurfen zijn kewl, maar ik weet echt niet meer hoe hij heet... :o Zeg jij eens wat jij d8 dan :)
|
Citaat:
Ja Marlies doet alles om haar gelijk helemaal te onderbouwen. Als jullie nl. uit jullie zelf hetzelfde zeggen kan ik tegen die mensen van gisteren zeggen dat ik ze me toch helemaal moeten geloven :) |
Citaat:
toevoegsel: in English :P VANITY SMURF Mirror in hand, and with a flower in his bonnet, Vanity simply adores himself. He thinks he is the smurfiest Smurf in the village and loves talking fashion with Smurfette. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jody Smurf
|
ijdele smurf? pfrt, ik mis de smurfen :(
|
|
Maaruh, de naam van die smurf...
dat is Hippe Smurf |
|
Citaat:
de eerste is al meteen fout, papasmurf.. het is grote smurf |
Men, ik weet echt mega driehonderd procent zeker dat het hippe smurf is en ik ben zeer autoritair op dit gebied :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je die tekenfilm eens gewoon een keer kijkt.. dan weet je het toch.. en ik heb ze volgens mij allemaal wel een paar keer gezien :o :D dus ik weet het echt zeker.. die sites vertalen gewoon de engelse namen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
btw. hier staat hippe smurf... en volgens mij was dat 't ook echt... dus...
http://www.alebaal.myweb.nl/smurfen.htm |
Hippe smurf :)
Hoewel... blauw is toch niet helemaal mijn kleur ;) |
papa smurf, whehe :D, dr was wel een opa smurf en een baby smurf, maar geen papa :p
|
*checkt zn smurfenboeken :o*
In de 4e reeks pagina 44 staat dat hij 'Smurffatje' heet [edit]ik d8 eigenlijk dat ie schone snurf heette, maja, als t zo in de boeken stat zal t wel ook zo zijn[/edit] |
Citaat:
|
Hij heette Hippe volgens mij :D
|
hippe :) 100%
|
jaja we hebben het wel door, het is HIPPE en nu, vooruit, weer door met je leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
hij zal wel 2 namen hebben ofsow |
in de tekenfilm is het HIPPE, hup weer doorleven! de wereld houdt niet op bij smurfenland!
|
het is Hippe Smurf want dat is die met dat spiegeltje en die bloem op zun hoed/muts....
*smurffatje dat is zoown nieuwe dat is een kindjessmurf met rooie haren* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |