![]() |
Waar kijken jullie op het moment heel erg naar uit?
Vakantie? Vakantiewerk (uh-huh)? Anders?
voor mij: zie mn sig :) |
naar een vriendin :), vakantiewerk heb ik al
|
Hmm, niets in het bijzonder eigenlijk :)
|
naar volgende week vrijdag. Vakantie :)
|
Citaat:
|
Vakantie!
|
mijn verjaardag ofzo? :confused: :)
nee, eerder naar het telefoontje van de school die hopelijk niet komen gaat :p (om te zeggen dat ik niet over ben)of nog eerder naar donderdag(avond), dan ben ik klaar met toetsen en heb ik een feestje. :) Alanis? Is wel kewl :) Have fun! |
weet t niet..
waar ik naar uitkeek gaat niet door.. :( |
Rosanne weer zien, vrijdag.
|
14 juli! doa (A)
|
-volgende week zaterdag, bbq met de zaak
-4 juli proef-examen motor -23 juli afrijden motor -week33 naar zwitserland voor de zaak blabla eigenlijk is 23 juli het belangrijkste :D |
uhhm
einde proefwerkweek afronding van mijn nieuwe kamer afronding verbouwing benedenverdieping graspop festival (5/6 juli) eurorock festival (1/2/3/4 augustus) vakantie tjechië (13/21 juli) volgend weekend amsterdam een nieuwe relatie .. :rolleyes: |
ben over ruim een week jarig, maar kijk dr eigenlijk niet echt naar uit :confused:
|
Mijn vakantie en mijn vakantiewerk :)
|
feest volgende week zaterdag
en op vakantie :) |
Het moment waarop ik iets verzin wat ik deze vakantie kan gaan doen
|
Voor mij ook de vakantie...
|
Dat ik mijn vriend weer zie.
|
Vakantie natuurlijk
|
Een happy life :o
|
Alanya dinsdag *zwijmel* :cool:
|
WERCHTER 2002!!!!
:D :cool: (y) :) :cool: (y) :) :D :cool: (y) :) :D :cool: (y) |
ik heb al vakantie, maar ik kijk wel uit naar zaterdag a.s., op vakantie..
|
awakenings
dance valley misschien mystery land |
mooi weer
|
21 Juli 2 weken Malaga met m'n beste vriendin !!!
|
29 juni DIJKFEEST!!!! :)
3 juli dat mijn moeder weer terugkomt uit Australie 5-21 juli backpacken in Z. Duitsland en Oostenrijk 23 juli ballonvaren 25 augustus dat mijn zus eindelijk weer in nederland is (was een half jaar in australie) |
Vakantie met de smurfen 17 augustus :)
|
Naar de week grote vakantie die ik heb :( Leuke dingen doen met mn vriend.
|
diplomauitreiking, vakantie, meeting :o volgend jaar in Leuven, vanalles :)
|
het dagje sixflags met SuSHiJoW,wierie en nog een paar.
(me neus dat die andere geen geld hebben,ze durfen gewoon niet:D) en de vakantie naar noorwegen met me ouders,broer+zus. |
morgen
|
Naar donderdagavond, dan heb ik al m'n toetsen gehad van dit jaar en mag ik komen 'solliciteren' bij een bandje waar ze een technisch medewerker nodig hebben :)
|
ik keek naar iets liefs uit, maar nu benk t kwijt, dus kijk terug naar wak had...
|
Citaat:
ik kijk uit naar dat weekje op vakantie met mun nichie.. ennuhhopd at vele geld wat ik ga vedienen daarna :( :D |
Citaat:
ik zal van tijd tot tijd hier posten hoe geweldig het is om een motor te hebben (als ik slaag tenminste) Zodat ook jij kan mee genieten van mijn motor rijbewijs :D ;) |
Ik.. kijk uit naar Lowlands, want dan zie ik Renske weer, en naar mijn vakantie, omdat ik dan ein-de-lijk weer eens alleen ben met mijn beste vriendjes. :)
Of naar.. Euhmz.. Volgend jaar, nieuwe school, nieuwe stad, nieuwe opleiding, nieuwe mensen.. *huppel* |
Citaat:
jah fijn..dan kan ik alvast gaan tellen hoelang t nog duurt voordat ik er een heb :rolleyes: ;) wel een racer kope..:D ennuhh succes .. |
Citaat:
|
Citaat:
zeker koop ik een racer, misschien over een paar jaar nog zo'n ander modelletje voor op zondag ofzo :rolleyes: ;) http://www.kawasaki.de/img/motorcycl...er/zx6rred.jpg dit lijkt me wel wat :) |
Citaat:
rood zwart altijd et mooiste |
Ik zie er heel erg naar uit om naar Italië te gaan en dan Marco weer te zien! :) Heeeeerlijk.. Lekker weer naar Italië en bij vrienden zijn! :cool:
Verder zie ik naar 1 juli uit, want dan heb ik eindelijk zomervakantie! |
Citaat:
maar wat voor achterkant is er dan mooier? |
ehh ..einde school jaar
vakantie :D parkpop ...rtjha kijk nie uit naar de bands die komen meer naar de sfeer :) LOWLANDS :D 8 juli ..drum&bass feesjuh ;) 2juli ..*whii *zinloos geweld workshop |
Vakantie heb ik al :D *nanananananana*
En verder: lowlands, geld ( en dus het werken ). |
Ik kijk naar een heleboel dingen uit!
ten eerste naar aanstaande vrijdag...het moment dat ik klaar ben met mijn laatste toets van dit jaar en met een vriendin op een terrasje neerplof met een oneindige hoeveelheid vrijheid en tijd voor me...*zucht* (zit nu in toetsweek) Mijn vakantie in Barcelona... ik wil waarschijnlijk na mijn eindexamen daar een jaar gaan wonen om Spaans te leren en krijg nu de kans om daar alvast even rond te kijken Nieuwe leuke mensen leren kennen deze vakantie Het jaar in Barcelona... dat is zo nieuw en onbekend, eigenlijk het spannendste wat ik tot nu toe heb gedaan! Ik ga alleen en ken nog niemand, maar ik heb er een heel goed gevoel over. Het moment waarop ik volkomen tevreden met mezelf ben, niet alleen innerlijk maar ook uiterlijk En natuurlijk een nieuwe liefde! verder nog een heleboel kleine dingetjes! Ik heb een leuk leven! |
Eerst naar Parkpop, met mijn beste vriendinnetjes ga ik daarheen :).
Daarna de vakantie natuurlijk. |
woensdag 3 juli, eindelijk vakantie.
|
Lowlands natuurlijk :)
|
15 juli t/m 2 augustus (op vakantie naar Frankrijk :) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |