![]() |
ja zo'n dingen die je van vakantie of een avondje uit meeneemt
de mijne:
ja, ik kan er echt niet aandoen, dat gebeurt maar gewoon allemaal. en dit jaar is het pas echt begonnen want een vriendin van mij heft nogal kleptomane trekjes en dat is besmettelijk. :o :cool: gaafste souvenir :cool: : een vriend van mij heeft zo een heel groot aanwijsbord van "fisicochemische geologie 200C-C" (tevens ons faculteitsgebouw nbtje) op zijn kot staan, :eek: :cool: gewoon van de campus (het lag al los, maar dan nog) het is echt een pracht van een bord. (y) ikke wil ook zoiets!!! :( wat hebbe jullie allemaal????? |
ik haat kleptomanische vrouwen
|
-een bordje uit oosterijk met daarop : durchgehed 500m
-een knipperlamp uit duitsland langs de kant van de weg -een peper en zout stelletje uit een van der valk restaurant -een menukaarthouder van luxenburg dat is alles wat ik me nog herinner van de vakantie wat ik meegenomen heb |
vind je dat normaal dan ?
peper en zout vaatjes stelen van tafel, menu-houders, asbakken, glazen, stampertjes, roerstaafjes, bestek ??! wij moeten ELKE week nieuwe stampertjes en asbakken bestellen alleen omdat een stelletje idioten die rotzooi spaart, jezus.. |
wie jat er nou een KOFFIEKOPJE ?!?
|
lol
je hebt er toch voor betaald, hoor je dan zeggen :D |
vorig jaar op werkweek was ook leuk
een jongen nam glazen mee uit de kroeg.. die kroegbaas had dat door en kwam naar buiten.. Hij vraagt zo wie heeft die glazen meegenomen.... Doet een jongen een stap... klets.... nog een stap... klets..... was wel leuk :D |
al MIJN glazen heb ik allemaal gevraagd en toen gekregen :D
Mijn originele Coebergh glas moest ik eerst helemaal me baas voor dronken voeren maar ok :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik koop trouwens m'n souverniertjes, ik 'neem ze niet gratis mee' |
pff..souveniers... enkel knuffels van kermissen whehe...
en een knuffel van mijn allerliefste vriend ooit... :) Maar goed... uit buitenland enkel iets van disney enzo :D |
van school zo'n aluminium plaatje met een brandblusser erop, zat met tape naast de deur van een lokaal :)
|
Een deurplaatje (nummer van lokaal) van school
Asbak Vanalles uit hotels |
*koopt altijd zijn souveniers*
of je moet speciale stenen uit landen waar ik ben geweest meerkenen onder stelen, want die schijn je de grens niet echt over te mogen 'smokkelen' |
jeej ik heb gisteren een stukje van de sokkel van het MEGRIKKELIJK EIKEHBAH-beeld dat onze campus 'siert' megenomen (owke, afgekapt)
DEATH TO POLYESTER CONFECTIE BEELDEN!!!! :mad: (n) |
Citaat:
|
T enige dat ik heb 'meegenomen zonder te betalen' zijn mooie stenen uit de bergen :)
De rest heb ik zowat gekocht ja... Seutig he :rolleyes: :D |
Citaat:
|
zeepjes neem k altijd mee uit een hotel
|
Citaat:
|
mn broer heeft vannochtend een souveniertje aan me gegeven uit tunesie, hij's een week op vakantie geweest.
:):):):):):):):):):) |
een longdrinkglas van 'n belachelijke fuif heb ik laten pikken voor me (ik had nix om't in te doen :o) en twee dagen later had ik 't :D
erm, voor de rest: al m'n souvenirs van vakanties enzo heb ik ofwel gekregen ofwel gekocht :o |
straatbordje uit zeeland
|
vriend van me heeft echt het gaafste souveniertje aller tijde: verkeersbord: parkeren graf P.Fortuyn naar rechts :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
- Nummerplaten van Pim's lijkwagen :D - Zerk van Pims graf :D - Pistool van Volkert :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |