![]() |
aso pubers
bah..
komen er net van die 14 jarige hanggroepjongeren langs.. van die meiden.. de ene met een kont als een paard, de ander met boulimia of anorexia waar je dwars doorheen kijkt.. en in het midden zo'n patserig jochie met een gouden kettinkje om zijn nek.. allemaal een sjekkie op de lip.. en gevaarlijk dat ze zijn :rolleyes: die gozer heeft net haar op zijn piemel, en die meiden zijn misschien nog niet eens geslachtsrijp :rolleyes: en mensen maar constant een grote bek geve... waar moet dat heen met de wereld..? kan jij je ook storen aan zulke mensen? |
Ja ik kan me dr ook aan storen. Net als gister. een uur s nachts. Drie meisjes van net 14 die voor de eerste keer op stap mogen komen naar buiten. Lopen stoer op straat met een glas bier in de hand te giegelen en te gillen enzo. En allemaal van die jongetjes met goude kettingen die dat wel leuk vonden enzo. Bah vind ik echt erg ja. Maar zo zijn er wel meer dingen waaraan je je kan ergeren. Net zoals pubers met een grote bek tegen ouderen enzo.,
|
Citaat:
|
volgens mij irriteert iedereen zich aan die mense die denke dat ze gods kindere zijn ofzow..
|
niet alleen pubers maar ook dertigers/veertigers die zich op straat uit lopen sloven vind ik irritant... wat dat betreft interesseert leeftijd me niet zo
|
Citaat:
|
Ja, echt vreselijk...
Laatst nog, fiets ik naar huis... rij ik natuurlijk weer net achter zo'n groepje met van die irritante aso hoerige 13-jarige meisjes... een grote bek tegen iedereen die langs komt ("ga GVD je moeder neuken vieze vuile kankerlijer!!" en dan roepen ze het ook nog op zo'n manier dat ze het 3 kilometer verder ook kunnen horen) en echt zo'n "ik-ben-lekker!"-houding (cup A en een reet als een gepensioneerd nijlpaard, maar goed..)... gadverdamme!! (n) |
jah kan me daar heel erg aan ergeren ..en jah het izz eigenlijk niet eens de moeite waard ..het zijn toch maar trieste figuren die alleen maar om aandacht vragen ..zeer triest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kweet wat je bedoeld *schaamt zich voor leeftijdsgenoten*
|
ja als ik die ordinaire pubers zie, heb ik meteen door dat ze van niet veel soeps zijn.
komt grotendeels door opvoeding. de enige oplossing voor die types is: een tehuis voor moeilijk opvoedbare jongeren. ben je meteen van die zooi af |
pubers zin meestal wel aso, maar goed...
sjekkie hoort erbij om erbij te horen... 2 meiden aan de arm van 1 jongen: die word pooier en de meiden hoertjes? Alles is mogelijk. Maar wat maakt t uit, misschien was je vroeger ook zo? Ik niet... was er te verlegen voor enzo hihi |
Citaat:
|
Dat soort mensen zijn idd vreselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm...ik erger me sowieso aan dat soort figuren, niet alleen als het pubers zijn. Ik gebruik daar altijd de verzamelnaam 'kanslozen' voor. Daar valt een breed scala aan personen onder:
- asociale 14-jarigen zoals Talon boven beschrijft - in het algemeen mensen met leren jackies, rokend en met veel goud om - hanggroepen in het algemeen, of het nou Nederlanders of allo's zijn - allo's in verlaagde Mercedessen, met dan keihard op de autoradio een gebedsoproep met housebeat - Nederlandse arbeiders in Opel GSI's, met kabeltruien, kokosmatten in de nek en keihard Frans Bauer aan - eigenlijk vrijwel iedereen als ik zo om me heen kijk in de stad :D Je ziet, het is een flexibel begrip :p |
In hun ogen zullen wij (?) dan wel ook heel ernstig achterlijk zijn.
|
Citaat:
|
Neu ik stoor mij nie aan dat soort mensen, maar het is wel een type mens waar ik nie graag mee om ga.
|
ze doen maar.... ze komen er vanzelf wel achter dat het niet helemaal lekker is wat ze doen......
|
mja.. al die bruggers bij ons op school worden ook zo bijdehand..
vroeger.. *in de goede oude tijd :rolleyes: * keek ik op tegen mensen uit de 4e.. want die waren eng en groot.. Nu zeggen ze alleen maar: HOER.. hmm ja best.. |
tegen mij zeggen ze nooit iets eigenlijk ........durven ze zeker niet :D
|
Citaat:
|
'de jeugd van tegenwoordig' :D
|
Citaat:
Het is maar waar je van houdt. Wat ik wel even op wilde merken is dat (te) dun zijn niet per se gelijk staat aan populair willen zijn of een ordinaire puber wezen. Zet kan ook puur je bouw zijn met dan (helaas) zo'n ordinair karakter erbij. |
Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ik, of mijn klasgenoten dit ooit hebben gedaan toen wij zo oud waren. |
pubers, ze zouden verboden moeten worden.
|
Citaat:
|
Ach. Zo is de maatschappij nu een maal. Ik zie ze wel, maar heb er geen last van.
|
Dat zijn "leuke" meisjes hoor...
om een avondje mee door te brengen... :rolleyes: |
Citaat:
is btw niet mijn manier om meiden te behandelen, maar goed :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil jij anders ff een rondje schieten?? |
Citaat:
|
Citaat:
mannen hebben een buks, vrouwen niet weet je nog? biologie les nummer 3.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis idd super irritant *schaamt zich ook voor leeftijdsgenoten*
dan loop ik bijv. bij 'n paar meisjes uit mijn klas en dan gillen ze allemaal zo en overdreven doen, en dan ga ik 't liefst 10 meter achter hen lopen ofsow (of voor :p) gelukkig ga ik als ik uit ga met 'n groepje mensjes die tenminste 'n btje normaal zijn :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |