![]() |
kleine autootjes - gevolgen voor je ego
Mensen met kleine auto's (smart enz.) rijden sneller en agressiever dan anderen. Zijn compenseren hun "gebrek aan auto" met hun hanige gedrag.
Mensen met grote auto's (Mercedes, BMW enz.) verlengen hun geslachtsdeel met hun auto. Is dit waar of niet? Mensen met gewone auto's gedragen zich ook gewoon. |
:rolleyes: niet waar :rolleyes: ik dacht dat jij weg zou gaan? :confused:
|
Niet per sé...
Je ziet meer snelle en agressieve mensen in BMW's en Mercedessen dan in smarts ofzo. Ik zie ook niet in hoe je snel en agressief kán rijden in een smart (0-100 in ~19 sec., top 135 km/h...). :D Om nog maar te zwijgen over het aantal te hard rijdende, bumperklevende mensen in gewone auto's. |
wat denk je van die amerikanen in zo'n slee? die hebben čn een verschrikkelijke ego čn een verschrikkelijk grote auto... :rolleyes:
|
kleine auto's gaan nou gewoon sneller (voor je gevoel). een mercedes enzo voor je gevoel heeft die meer ruimte nodig en dus meer ruimte om sneller te gaan...
maar verlengsnoer van het geslachtsdeel??? En vrouwen dan? trouwens, zo'n man wilk dan wel eens meemaken ;) |
Ik vind dit bullshit. Vroeger reden er misschien weinig BMW's rond, maar tegenwoordig hebben er toch heel veel mensen zou auto. Dat is naar mijn mening geen aanwijzing van "geld hebben".
Mensen met die "kleine" auto's gedragen zich even agressief als mensen met een "gewone" of "dure" auto. |
Taxichauffeurs zijn dé groep mensen die jouw theorie totaal ontkrachten. Zij riujden hard, asociaal, egoďstisch en flink achterlijk terwijl zij in een grote auto zitten...
mensen met een gewone auto... zijn mensen met een LADA? Ja die zijn inderdaad wel koel... Ik weet niet in hoedverre je de grootte van de auto kunt rijmen met het ego |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
hm, of je hebt gewoon een grote kut? En wat zegt een motor dan over je? |
ik heb trouwens een normale auto, dus een gemiddeld geslachtsdeel :confused: :D
|
Citaat:
dat je meer geld hebt dan een vibrator kost? :rolleyes: |
de meest agressieve automobilisten kun je vinden in alfa romeo's
let maar eens goed op in het verkeer. Asociale automobilisten zul je vaak vinden in franse auto's uitgezonderd peugot. |
ben daar dus niet mee eens, hoe vaak zie je niet iemand met een grote auto (mercedes, potrsche, BMW en dat soort slag auto's) die wil patsen en daar dus lekker 160+ mee over de sneweg rijdt, dát zijn juist de zielepoten zie op willen vallen door hun auto/snelheid/gedrag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o ik vind een smart wel cool net zoals mijn sig :confused:
|
Citaat:
Alleen vallen jou die minder op. |
Citaat:
|
Citaat:
smart = daffodil chinois :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
wij hebben 3 opels zijn wij nou ook stoer :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou.. soms kan ie hard uit de hoek komen hoor. oh SHIT, IK ZIT OFFTOPIC sorrie |
Onzin, mensen in snelle auto's willen ook snel rijden
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: oneens. Het dondert niet zoveel wat voor'n wagen je hebt (statistisch is er misschien verschil, ja 1 op de miljoen auto's ofso), het dondert wie er achter het stuur zit. |
Citaat:
|
toch denk ik dat de ego van sommigen niet eens in zo'n autootje passen... Mijne past echt niet in een smart hoor :)
|
Ik heb geen auto...
|
Citaat:
|
euhm
volgens mij zit het gewoon zo, mensen in een goed motoriseerde auto rijden vaak harder/te hard. je hebt twee types 1.... golfjes (en crx'en en civic's enzo) dat meestal de jongeren die zeker vaak (te) hard rijden. 2... (oudere) mensen met een mercedes/BMW/audi bla bla bla maar dus ook goede alfa's enzo.. grotere auto's, goede wegligging, goede accleratie oftwel.. je hebt vaak niet door dat je (te) hard rijdt. Greetz J. |
Citaat:
2) Dat geeft te denken, nietwaar? Er moet dus toch een uitgebreider heropvoedingsprogramma komen voor het typische kind van deze tijd, de verslonsde "wegwerpconsument". |
Citaat:
Wat mij betreft, komen er nog veel meer flitspalen. |
Citaat:
je kijkt toch niet constant naar die snelheidsmeter .. en ik betrap mezelf er ook op dat k wel uhm .. soms wat vlugger rijd :o en die flitspalen .. ha-ha meer dan de helft werkt *hier* niet .. en om dat te compenseren gaan ze *hier* nu ff mooi de boete-tjes verhogen .. blaat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |