![]() |
niets is heerlijker
dan tussen de middag even slapen
wat vind jij het lekkerste om te doen 's middags?? |
achter de computer hangen, boek lezen.... tja... ligt eraan waar ik dat moment zin aan heb ;)
|
Intieme fysieke bezigheden uitvoeren :o
Een koud glas Cherry Coke of een koud biertje nemen.. Genieten van een lekker muziekje... |
met zn 2tjes een tukkie doen :o
|
niets is heerlijker dan tegen t lichaam staan/liggen van dieene waar je het meeste van houdt
|
Erg handig na school..*slapen* Dat moet ik echt altijd even doen om weer fris achter mijn huiswerk te gaan zitten. :rolleyes:
|
heerlijk rustig naar muziek luisteren, verder nix doen
|
geen voorkeur.
|
Ligt eraan hoe ik me voel.
Naar het strandje of gewoon hangen |
slapen is heerlijk:D
gewoon effies een uurtje. de laatste tijd vind ik dat heerlijk:) |
slapen tussen de middag nehh ...ben liever "actief" met vrienden hangen in het park vooral als het lekker weer is beetje niksen .. of muziek luisteren ..en achter de pc zitten ..
|
Computeren :)
|
's middags.. ben ik nog niet zo lang wakker, dus dan ga ik niet weer meteen slapen. ik ga dan 'ontbijten', euh.. lunchen :rolleyes:
|
Slapen in de middag is heerlijk. Lekker in het tuintje onder het genot van wat bier & lange vingers rood worden :D.
|
Hangen tegen je vriend aan met heerlijke muziek op de achtergrond. Lijkt me.
|
Citaat:
|
eten, sporten en internetten
|
Relaxt op een terrasje zitten :)
|
's middags ben ik meestal wel redelijk actief.... het liefst sporten denk ik... (hmmmm, denkt aan basketballen/skaten in park)
maar dat doe ik eigenlijk niet zo vaak, op een dag zwemmen is ook heeeeerlijk, als het warm is en dan gewoon naar een of ander meer toe en daar de dag een beetje rondhangen.. of gewoon lekker computeren, pianospelen, lezen, wat dan ook.. gewoon iets wat ik leuk vind.. ohja, en op terrasje zitten in de stad is ook heerlijk natuurlijk :) of winkelen... |
Opstaan, douchen aankleden etc, kop koffie drinken en TV kijken, TV kijken, nog een kop koffie, computeren, eten, computeren, kop koffie drinken
-einde- |
Dieren wurgen, golfen en masturberen
(Wie herkent 'm :D) |
Slapen ben ik het ook mee eens gewoon uurtje slapen *Heerlijk*
|
in de hangmat in de achtertuin liggen met keihard guns n roses op
|
eten, forummen, muziek luisteren (nu Terror 2000).
|
Citaat:
|
nu is er niks heerlijker dan straks in het zonnetje in slaap te vallen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |